Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Продухване на ауспух ;

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Продухване на ауспух ;

    Инфрачервени термометри има за под 100 лв. Преди ден-два гледах някъде по магазините.
    Може наистина да има запушено гърне, но ако има и спечени маслоподобни остатъчци вътре, няма да стане с продухване. Направо режа гърнето в такива случаи и после го сглобявам наново.
    По-вероятно е да има проблем с управлението на двигателя - момент на впръскване, гориво, датчици и подобни.

    Коментар


    • #17
      От: Продухване на ауспух ;

      Пуши ли колата? Ако пуши какво е?

      Коментар


      • #18
        От: Продухване на ауспух ;

        Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
        Ам... най-добре ще е да разкачам малко след турбото някъде преди първото (малкото гърне) птк да видим какво ще стане, най-много да изгубя ден под джипа вместо да се излежавам, тъй че нищо не губя . Главният ми въпрос беше къде е най-подходящо да разкача тръбите ?


        Поздрави !
        Веднага след турбото,за да видиш дали ще изчезне проблема,дано не е то!/стискам палци/Успех!
        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

        Коментар


        • #19
          От: Продухване на ауспух ;

          Ами пуши само сутрин минута след като запаля на студен мотор - димът е синкав не много гъст !

          Коментар


          • #20
            От: Продухване на ауспух ;

            Синкавият дим е сурова нафта или масълце,предполагам ,че е първото,различават се по миризмата!Малко повече гориво пускат ГНПто и дюзите на студен мотор,но това не е проблем!Иначе тия мотори са си капризни на температурен режим.На такъв мотор бях сложил , ел.вентилатор/върши работа/,всичко по него си беше в ред и пак беше склонен към изненади,оттам много лесно сдухват гарнитури и кривят глави!Пробва ли без термостат как ще е!
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • #21
              От: Продухване на ауспух ;

              Без термостат не съм пробвал, но сегашния е 80 градусов, за двигателя - знам, че е склонен към такива неща, но преди не ми правеше такива номера. Ще слагам ел перка и то голяма, друго не виждам като решение, а и ауспуха ще проверя. Сега се връщам от близко до Банско населено място (6км), страшно много бързах и го поизпънах, за това разстояние и скорост от 100-110км/ч почти стигна стоте и ако бях продължил щеше да ги мине.

              Пределно ми е ясно, че този (2.1) черок не е за такива изпълнения, но все пак дори и да не се натиска по голям баир (Белово-Юндола) спирам за почивка - това със стария термостат .

              Поздрави !

              Коментар


              • #22
                От: Продухване на ауспух ;

                Ако преди не е греел, а сега грее значи проблема не е че 2,1 е слаб двигател, иначе имах една сиера 2,3д тя си грееше винаги при малко повече натоварване. Щом не пуши като е загрял, значи аванса е наред, но според мен при натискане този двигател трябва да вади черно, та да не би да му е малко аванса и от това да няма мощност и да грее?

                Коментар


                • #23
                  От: Продухване на ауспух ;

                  аКО знаех щех да ти кажа - дали е аванса. Ще сваля ауспуха па след това ще го видим, той да земе да се отпуши нанякаде пък после ще го мислим греенето - ел. перка от някой Рейс и дано стане.

                  Aa.. и забравих да добавя,че сутрин (когато е студен) и го запаля едвам потеглям - смисъл подавам гориво, но всеедно прекъсва, има някакво тресене и едвам достига 2к оборта, след едно две изфорсирвания и се пооправя, но едвам потегля - след това се сичко в точно.
                  * Без газ не може да запали (когато не е загрял)


                  Поздрави !
                  Последно редактирано от I.Stoyanov; 04-10-12, 16:20. Причина: кривопиС

                  Коментар


                  • #24
                    От: Продухване на ауспух ;

                    Малки промени в момента на впръскване не могат да се хванат по пушека, а все пак влияят на загряването. Или помагат за повече отлагания и по ауспуха и той може да се позапуши като следствие от другия по-скрит проблем. Пушенето черно или бяло не са признаци, които еднозначно казват какво става с момента на впръскване. Популярно е мнението, че черен пушек има като е голямо предварението и форсиране - което е вярно - но малко хора се сещат, че черен пушек има и при леко закъснение на впръскването. В единия случай има голяма порция и влошено изгаряне, в другия влошено изгаряне заради намаленото време/налягане.

                    Сещам се за една възможност - сваляш лъскавите неръждаеми тръби и си купуваш една желязна тръба за 20 лв и я слагаш вместо ауспуха. Ако колата се оправи - прави операция на гърнетата или помисли дали не сте гиобъркали нещо при правенето от неръждавейка. Само да не ти хареса звука на тих авиационен двигател и да решиш да оставиш пробната тръба

                    п.п.: Писали сме едновременно и затова добавям това - смятам, че има нещо по горивната апаратура за откриване. Може да е дреболия, като разместено О пръстенче на филтъра. В пряка връзка е с горните ми умувания.
                    Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                    Aa.. и забравих да добавя,че сутрин (когато е студен) и го запаля едвам потеглям - смисъл подавам гориво, но всеедно прекъсва, има някакво тресене и едвам достига 2к оборта, след едно две изфорсирвания и се пооправя, но едвам потегля - след това се сичко в точно.
                    * Без газ не може да запали (когато не е загрял)

                    Коментар


                    • #25
                      От: Продухване на ауспух ;

                      За пробата няма да слагам нищо. Ако нещата не се променят ще му мислим !
                      А! И още нещо -каква гарнитура да сложа след обратния монтаж ?

                      Благодаря !

                      Коментар


                      • #26
                        От: Продухване на ауспух ;

                        Това дето притриса на студено и придърпва е дюза според мен, но може да не ляга някой клапан, не знам тоя двигател как е но 1,9 д на пежо е с пулове и го прави тоя номер.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Продухване на ауспух ;

                          Дюзите са проверени, леглата на клапаните са шлайфани.

                          Други идеии ?
                          * между другото някои да е слагал допълнително ел.вентилатор и да знае какви размери влизат и от какво, че да не се лутам ?
                          Благодаря !

                          Коментар


                          • #28
                            От: Продухване на ауспух ;

                            Не говоря за леглата, даже точно ако са шлайфани после трябва да е оставен луфт м/у пуловете и вала. При мен нямаше никакъв луфт и просто клапана не затваряше. Ходих по бая майстори тогава и най-накрая един знаеше за какво иде реч и го оправи, другите искаха ремонт. Симптомите бяха, на студено тресе и леко пушеше сиво бяло, после ставаше все по зле. Този двигател не знам как е, ама след като дюзите са добре, може да е реглаж на клапани. Друго обаче за дюзите, приятел ходи да му ги проверяват, май в Перник и му казаха ок са, кво ли не прави друго и накрая се оказаха баш дюзи. Но дюзите трябва да са бая зле за да ти прегрява двигателя, но може да са виновни за тресенето. Да няма запушване по въздуховодите?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Продухване на ауспух ;

                              Малко събития от днес.
                              Остана ми малко време и решик да почовъркам черока. Исках да го попрудухам и да го накрам да върви повче. След като направих обстоен поглед за една бира време, погледа ми прикова помпата .Няколко теми от форума, взех една отверка и няколко ключета и зачовърках помпата ии Оо. чудо - черокито тръгна, нямаше зор при потегляне, набираше доволно и за същата отсечка която минях вчера с пълна газ днез пак я минах и не достигна 100 градуса. За сега ауспуха го оставям, утре ще пробвам като е студен как ще запали.
                              - за греенето - ами ще се мери голЯм вентилатор и дано всичко да се пооправи, сега остава да засека разхода !
                              * врътнах винчето за порцията на горивото - очебиино някой го беше човъркал, звно за постигнае не икономия.

                              Поздрави !

                              Коментар


                              • #30
                                От: Продухване на ауспух ;

                                ако не се лъжа перката на моя е от алфа 155 2.0 т.спарк, но не съм 100% сигурен
                                I'm not Lost, I'm Discovering !

                                088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X