Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още малко помощ за автоматика :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Още малко помощ за автоматика

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Нищо странно няма. Колкото и да са разбиращи, няма как да са наясно с особеностите на всички марки и модели автомобили. Взели са каталога на маслата, които предлагат и каквото са видели там срещу Гранд Чероки - това са сипали. Само дето по много каталози има неточна информация ...
    Е,че те хората не могат да знаят какво се сипва на всички джипове по отделно.Нали за това са тези каталози.Въпроса е в литрите които са сипали,дали наистина са източили всичкото масло и са наляли ново.Защото сега при смяна на масло пак ще остане от старото и ще стане същата работа.Ако го сменят до дупка да,ако ли не,май работата отива на счупване.

    Коментар


    • #47
      От: Още малко помощ за автоматика

      Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
      Е,че те хората не могат да знаят какво се сипва на всички джипове по отделно.Нали за това са тези каталози. ...
      Хората, като не знаят със сигурност, просто да не сипват.
      Eто ти извадки от два каталога:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dexron.png
Прегледи:1
Размер:230.6 КБ
ID:5413054

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:motul.png
Прегледи:1
Размер:272.2 КБ
ID:5413055

      За Гранд Чероки, за което производителят предписва ATF+4, някаква австралийска фирма препоръчва свое масло ATF DX6 (тип Dexron 6), Мотул пък - своя Multi ATF. Според двете фирми маслата им стават за заместители на ATF+4. Само че, на сайта на Крайслерската програма за лицензиране на ATF+4 нито един от двата продукта не фигурира сред одобрените. Може да стават, но може и да не стават. Казва ли ти някой и смееш ли да питаш. Лошото е, че, ако не са съвсем подходящи, може да го установиш по неприятен начин ...

      А масларите дават ли гаранция, че ще поемат ремонта, ако маслото по каталога се окаже неподходящо?
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #48
        От: Още малко помощ за автоматика

        Чавдаре,това е ясно.Ще смени маслото с каквото трябва.Проблема е,че остава от старото масло в системата и то приблизително 30-тина и повече процента.Като се смеси какво ще стане с новото?Как без да се сваля кутията се сменя цялото количество?

        Коментар


        • #49
          От: Още малко помощ за автоматика

          Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
          ... Как без да се сваля кутията се сменя цялото количество?
          Примерно като откачи тръбите към масления радиатор?
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #50
            От: Още малко помощ за автоматика

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Примерно като откачи тръбите към масления радиатор?
            Това означава да върти на място.Няма ли да се прецака кутията,как ще знаят кога да спрат майсторите?Те не знаят какво масло да сипят.

            Коментар


            • #51
              От: Още малко помощ за автоматика

              Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
              ... как ще знаят кога да спрат майсторите?Те не знаят какво масло да сипят.
              Значи, трябва да отиде при такива, които знаят.

              П.П. От Jeepforum.com

              Remove the return cooler line, place it in a jug, have a helper start the Jeep and put it in neutral, and add fluid at the same rate it's coming out. Once the fluid comes out clean, shut off the Jeep, reinstall the cooler line, drop the pan, change the filter, and fill it back up.
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 01-10-12, 21:54.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #52
                От: Още малко помощ за автоматика

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Примерно като откачи тръбите към масления радиатор?
                Не съм съгласен.Практиката показва друго.В момента тече експеримент,колко ще издържи кутия с "НЕПРАВИЛНОТО"масло на личния ми JEEP.5 год-60 000км не показва проблем .Комплекта за основен ремонт си стои от тогава.На клиенти сипвам само от правилното/задължително фактура от дилъра/.Ще сменям маслата скоро.Като даде фира кутията, ще пиша и ще приложа снимки.Като прочета в някоя тема за автомати /сменете маслото с правилното/и се чудя да се смея или да плача.Масло със скорости в него/1ва,3та или 5та/в него не продават,то си е просто масло и не може да ви ремонтира кутията/правени са опити/.Кутия със смяна на масло не се поправя.В книгите пише-проверете нивото,сменете това,сменете онова -като не се оправи сменете кутията.Но ние в България сме далече и си ги правим, без да ги сменяме.
                Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                Grand 3.1TD
                0898 620 306 Стоян

                Коментар


                • #53
                  От: Още малко помощ за автоматика

                  Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
                  Не съм съгласен.Практиката показва друго.В момента тече експеримент,колко ще издържи кутия с "НЕПРАВИЛНОТО"масло на личния ми JEEP.5 год-60 000км не показва проблем .Комплекта за основен ремонт си стои от тогава.На клиенти сипвам само от правилното/задължително фактура от дилъра/.Ще сменям маслата скоро.Като даде фира кутията, ще пиша и ще приложа снимки.Като прочета в някоя тема за автомати /сменете маслото с правилното/и се чудя да се смея или да плача.Масло със скорости в него/1ва,3та или 5та/в него не продават,то си е просто масло и не може да ви ремонтира кутията/правени са опити/.Кутия със смяна на масло не се поправя.В книгите пише-проверете нивото,сменете това,сменете онова -като не се оправи сменете кутията.Но ние в България сме далече и си ги правим, без да ги сменяме.
                  Ти си лесен. И да стане нещо, ще си направиш отстъпка и ще минеш ремонта по тънката лайсна.

                  А за "правилното" масло ... Естествено, не става въпрос, че то ще отстрани съществуващ проблем. Въпросът е "неправилното" масло да не предизвика проблем, какъвто без него не би имало. Най-груба илюстрация какво имам предвид - диф с LSD. С правилното масло работи, с неправилното - не. Естествено е първият съвет да е "Смени маслото", а не "Ремонтирай дифа".
                  Ти по-можеш да кажеш какво може да стане с неподходящо масло в автоматик.
                  Отделен въпрос е кое масло е подходящо и кое не. Най-вероятно има не едно и две масла, които отговарят на нужната спесификация, но по една или друга причина не са в списъка на одобрените. Проблемът е, че човек няма как да знае това, а да го установява по метода "проба - грешка" за средностатистическия шофьор може да е малце скъпичко.
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 01-10-12, 22:38.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Още малко помощ за автоматика

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Хората, като не знаят със сигурност.....
                    Като мене....на щеката за проверка на маслото в скороститв на двата "гранда" пред мен пише АТФ 2....За диференциалите знам (опитно доказано) че без "правилната" добавка "щракат", ай маааму нямам пари да си купя кола, още по-малко да експериментирам с чужди "жипки", и слагам каквото пише, ще следя експеримента на ссспийд......и може би ще се окаже прав
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #55
                      От: Още малко помощ за автоматика

                      И фактура няма да си пиша.Това за LSD не е точния пример,при него маслото има добавка за приплъзване.За средностатискическия е ясно-масло от дилъра.Ма много мразим /средностатискическия/да дава съвети за скорости които и на картинка не е виждал.
                      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                      Grand 3.1TD
                      0898 620 306 Стоян

                      Коментар


                      • #56
                        От: Още малко помощ за автоматика

                        Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
                        ... Това за LSD не е точния пример,при него маслото има добавка за приплъзване. ...


                        E, нали и в прочутите "мопарски" еликсири има какви ли не суперспециални и уникални добавки.

                        Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
                        ... Ма много мразим /средностатискическия/да дава съвети за скорости които и на картинка не е виждал.
                        По форумите е така. Поне съветът да се смени маслото с предписаното ако не помогне, поне няма да навреди, а и няма да е голямо набутване.
                        Виж, ако почне да дава некомпетентни акъли по ремонта е друга работа. Ама пък то и професионалисти как могат да те набутат ...

                        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                        Като мене....на щеката за проверка на маслото в скороститв на двата "гранда" пред мен пише АТФ 2....

                        Нормално, като скоростите са правени по време, когато е имало ATF+2.

                        ... ATF+4 wasn't even developed in 1989, it was at most ATF+2 back then. ATF+3 came out sometime before 1993, and +4 came out in the early 2000's and is the first full-synthetic Mopar ATF. ...
                        Последно редактирано от Чавдар (V93); 02-10-12, 10:01.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Още малко помощ за автоматика

                          Преди години някакъв човек пита за масло на Крайслер или Митсубиши, те нали са еднакви, че му казали от джемини че всякакво ставало, доколкото си спомням беше изтропал на витиня и търсеше кутия после. Доколкото знам не се сменява цялото масло на автомата, спецялно за Чероците се долива колкото е изтекло и се сменява филтъра, така е по книжка.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Още малко помощ за автоматика

                            Аз пък туй прочетох в един манюал-Тип жидкости автоматической трансмиссии (АТ)-Трансмиссионная жидкость Mopar ATF-Plus 7176 или Dexron III/Mercon или их эквивалент

                            Коментар


                            • #59
                              От: Още малко помощ за автоматика

                              Първоначално публикуван от stefan_top Преглед на мнение
                              ... -Трансмиссионная жидкость Mopar ATF-Plus 7176 или Dexron III/Mercon или их эквивалент
                              http://www.allpar.com/mopar/transmissions/fluids.html
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Още малко помощ за автоматика

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                брях и ко прайм декстрона и всичко друго са несъвместими с ATF+4

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X