Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee 4,0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep Cherokee 4,0

    Колеги имам един въпрос за чероки 4,0 кубика, на които ми предстои закопуване.
    Уреда за температурата нормално ли е да подминава стоте градоса, продавача ми каза че уреда си е наред и че е напълно нормално.
    Също така някои ако знае слабите им места да помага за да знам какво да му гледам преди да го закупя.
    Благодаря ви предварително за помощта.
    Jeep Cherokee XJ 4,0
    0878 97 36 19

  • #2
    От: Jeep Cherokee 4,0

    Ако се кара на градско и е горещо, и малко подминава стоте градуса, е нормално. Ако си от София или наоколо, оглед при дядо Владо/Дима е направо задължителен. Двигателя няма слаби места, гледай раздатка, скоростна кутия най-вече, шумове от дифовете.
    Jeep Grand Cherokee '96 5,2 V8

    LZ1POP

    Коментар


    • #3
      От: Jeep Cherokee 4,0

      няма джип/кола (или поне аз да съм чувал) на което да е нормално....... /е, може с малко и за кратко при определени обстоятелства/
      двигателя е доста държелив и от него най-малко трябва да очакваш неприятности, но всичко друго се гледа купе, ходова част, раздатка, скоростна кутия, окачване, гуми...... абе я направо напиш от къде си, че да видим дали наблизо има някой, дето знае какво да гледа!
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • #4
        От: Jeep Cherokee 4,0

        Моя гранд 5,2 в жегата понякога ги подминава 100те ама с малко.Веднъж и повря лекинко ))

        Коментар


        • #5
          От: Jeep Cherokee 4,0

          Първоначално публикуван от ivorus Преглед на мнение
          Ако се кара на градско и е горещо, и малко подминава стоте градуса, е нормално. ...
          На Grand Cherokee със същия двигател нито веднъж стрелката не е минала 100-те. Включително и на градско в тазгодишните жеги ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            От: Jeep Cherokee 4,0

            НЕ е нормално да ги подминава при сегашните температури. Аз 4 литров съм виждал да ги минава може би с половин милиметър на изключително голям баир, пълен догоре с багаш и хора, а педала на газта заварен за пода и дори тогава успя да се охлади. Така нищо не може да се каже, но есе пак нека по-знаещите да съдят и да дават акъл, аз просто споделям. Въпросния джип може да има замърсен радятор, охладителната система (отвътре), заминала перка и вноого други причини, но при условие, че всичко си е в реда не трябва да ги минава стоте.

            Поздрави !

            Коментар


            • #7
              От: Jeep Cherokee 4,0

              Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
              няма джип/кола (или поне аз да съм чувал) на което да е нормално....... /е, може с малко и за кратко при определени обстоятелства/
              двигателя е доста държелив и от него най-малко трябва да очакваш неприятности, но всичко друго се гледа купе, ходова част, раздатка, скоростна кутия, окачване, гуми...... абе я направо напиш от къде си, че да видим дали наблизо има някой, дето знае какво да гледа!
              От Етрополе съм, а въпросниа джип е в София. Във вторник ходих на оглед и с моите познания от карането на същия самоче с дизелов двигател този ми хареса. Единствено ме претесни при трагване с пълен десен някакъв шум отзад все едно провлече гума но шумът си беше на желязо нещо като изкръцване.
              Jeep Cherokee XJ 4,0
              0878 97 36 19

              Коментар


              • #8
                Re: Jeep Cherokee 4,0

                Моя джип е същия и лятото в града при задръствания подминава леко стоте градуса ,но като включи вентилатора и ги сваля. Засега единствените слаби места които съм забелязъл са загнили прагове отдолу и изтърващ радиатор на климатика, но това си е нормално за 20 годишен джип.Успех с покупката.

                Коментар


                • #9
                  От: Jeep Cherokee 4,0

                  Първоначално публикуван от emil84 Преглед на мнение
                  От Етрополе съм, а въпросниа джип е в София. Във вторник ходих на оглед и с моите познания от карането на същия самоче с дизелов двигател този ми хареса. Единствено ме претесни при трагване с пълен десен някакъв шум отзад все едно провлече гума но шумът си беше на желязо нещо като изкръцване.
                  А с каква раздатка е и на какво положение беше тя когато провлачи ?
                  Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                  http://www.facebook.com/JeepBG
                  LZ1GGC

                  Коментар


                  • #10
                    От: Jeep Cherokee 4,0

                    Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнение
                    А с каква раздатка е и на какво положение беше тя когато провлачи ?
                    Раздатката е 242 и беше на задно предаване.
                    Jeep Cherokee XJ 4,0
                    0878 97 36 19

                    Коментар


                    • #11
                      От: Jeep Cherokee 4,0

                      Първоначално публикуван от emil84 Преглед на мнение
                      Колеги имам един въпрос....предстои зако(У)пуване.
                      Купувам, закупувам.....
                      Копая, закопавам.....

                      Подминава с колко....за тази цел си има(ме) външен термомртър и се мери мотор и радиатор, и се гледат показанията на таблото да се види кое с кое се разминава (ако се разминава). Най-вероятно е "умряла" виско перка, и след като позагрее се включва електрическия вентилатор който спасява положението. Традиционно слаби места нямат, оглежда се като и всяка друга кола, автомата да не "удря" при работа, да не тропа и скърца при движение, гнилочи......но хоризонтална пукнатина по предното съкло говори за уморено (вече гънещо се купе)....
                      П.П. и всичко е баланс цена/качество ..........
                      Последно редактирано от дядо владо; 26-09-12, 23:08.
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #12
                        От: Jeep Cherokee 4,0

                        Имам още един въпрос. Газов инжекцион или обикновена газова уредба да сложа.
                        Какви са предимствата на едното и недостатаците на другото за Чероки 4,0.
                        Jeep Cherokee XJ 4,0
                        0878 97 36 19

                        Коментар


                        • #13
                          От: Jeep Cherokee 4,0

                          Първоначално публикуван от emil84 Преглед на мнение
                          Какви са предимствата на едното и недостатаците на другото за Чероки 4,0.
                          При кадърен монтаж, само цената....
                          Уточни дали все пак говорим за малкия "Черок" или за "Гранд".....много често ги слагат под общ знаменател, ама нъцки, съвсем различни машини са.....
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #14
                            От: Jeep Cherokee 4,0

                            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                            При кадърен монтаж, само цената....
                            Уточни дали все пак говорим за малкия "Черок" или за "Гранд".....много често ги слагат под общ знаменател, ама нъцки, съвсем различни машини са.....
                            За малкия става на въпрос.
                            И искаш да кажеш, че при газовия инжекцион излишно се набутваш с близо 1000лв.
                            Jeep Cherokee XJ 4,0
                            0878 97 36 19

                            Коментар


                            • #15
                              От: Jeep Cherokee 4,0

                              Относно температурата е напълно нормално (двигателя буквално е натъпкан в отсека) в тези жеги да подминава с малко средата, но тогава трябва да се включи ел. (втория) вентилатор.
                              Освен споменатите места от колегите е добре да се погледне и багажното отделение. отзад при захващането на ресорите, краката на водача и пътника и под задната седалка.

                              Може да има сълзене от задната страна на КВ или от стойката на масления филтър, но това си е нормално и не е фатално.

                              Позициите на раздатаката (242) се включват и изключват по-лесно, когато автомата е на неутрална и в движение.

                              Когато се включва някоя от позициите на автомата, при натисната спирачка не трябва да има "удар" или шум. Когато се пусне спирачката на равно и е на скорост трябва да тръгне бавно без да св подава газ

                              Относно счупеното стъкло (споменато от Дядо Владо) може да се дължи и на пуснат климатик върху силно затопленото предно стъкло, по сериозно скачане на препятствия и от този род.
                              Ако е умора на купето то тогава ще има видими следи и на предния щит (като се отвори предния капак)


                              Относно газовата

                              Обикновена газова
                              +не се дупчи колектора;
                              +най-често се използва с тръба 6-мм (от бутилката до изпарителя) и може да се коригира (намали) разхода.
                              -трябва качествен монтаж, качествен и правилно монтиран смесител, прецизно регулиране, може да се получи гърмеж и т.н.

                              Газов инжекцион
                              +по-модерна и безпроблемна, няма разлика при вървенето на газ и бензин. (основно през лятото. през зимата много зависи каква е газта)
                              -най-често се използва с тръба 8-мм (от бутилката до изпарителя за да може да захрани системата) и по-трудно се коригира (намалява) разхода.
                              -дупчи се колектора

                              Моя опит е с 96XJ 4.0
                              До 2007 с обикновена газова Lovato с електрически изпарител
                              От 2007 с BRC Sequent 5/6


                              Шумът отзад може да се дължи на счупен ресор или на липсващи подложки между листовете или на износен тампон.
                              YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
                              XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
                              WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
                              KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X