Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    Катализатора е един. Мисля, че ако се сложи резонатор на негово място няма да има проблем с чека. Скоро ще се разбере.
    Резонатора си е просто едно гърне, а емулатора лъже ламбдата, че има катализатор. С доста коли, имащи необходимост от подобна интервенция, постъпихме по този начин и проблеми няма..., а даже ти и изкупуват катализатора там!
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #77
      От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

      Моят дава следния разход на бензин 100 октана:

      11-12 литра с 90-100км/ч.
      на магистрала дава 13,3 като по каталог. Това със скорост 120-140км/ч.
      Градско някъде между 23 и 25 литра. Може и доста повече, ако се включи драг режимът.
      Записах се за монтаж на газова BRC, така че скоро ще споделя и разход на газ в заводски вид, а по натам и в офроуд вид.

      За касетофона, ако искаш може да направим бартер, ако ти работи CD-то:
      Твоя американски за моя европейски + CD чейнджър.
      Ще ти лови станциите и ще имаш 6 диска, но няма да може да се управлява от волана.
      Аз радио не слушам, а бутоните за управление от волана съм си ги монтирал вече. Сега си търся американския head unit.
      Rusev, ще съм ти благодарен, ако ми кажеш поне номера на твоя касетофон, защото има няколко версии. Искам да знам какво да си купя от щатите.

      Европейските фарове са стъклени, а щатските пластмасови.

      За говорителите вече говорихме къде да ги оправиш.

      За теча на масло: при мен прокапва от пръчката за нивото на маслото в скоростите. Кофти място и трябва да се сваля кутия. Засега няма да я пипам, по-натам съм решил да правя ревизия на скоростите превантивно и тогава ще го отстраня.

      Хидравликата ми не тече, но е малко тегава. Мисля си за нова помпа.

      Ще свалям ауспуховата тръба от задното гърне до накрайника. Моята е чисто нова, монтирана преди 2 години от предния собственик в Холандия. Тръба 70мм неръждавейка с нов хромиран накрайник - оригинални. Ако искаш да ги сменяш може да я спазарим.
      При мен е излишна, защото ще монтирам лонг армове отзад и тръбата пречи.
      катализатора си няма да махам, не знам защо всички искат да го правят.
      Последно редактирано от verter; 17-07-13, 08:44.
      Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
      0888/00-55-37

      Коментар


      • #78
        От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

        Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
        катализатора си няма да махам, не знам защо всички искат да го правят.
        Принципно- да..ако ОБД-то не казва, че работата на катализатора е неефективна, не виждам смисъл от интервенцията!
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #79
          От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

          Мой съвет, след като е разбито окачването си поръчай цяло окачване с лифт комплект, на тоя джип 33ки седят добре, 4.5 лифт ...

          Коментар


          • #80
            От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

            Не искам да го повдигам. Идеята е да се подобри проходимоста като колата запази максимално възможния стоков вид. Така или иначе при кола с цели мостове клиренса може да се увеличи единствено с по-големи гуми. За сега ще остане с заводските ходове, не че знам какви са. Затова и поръчах кът аут вежди-за да се запазят ходовете.Мисля си, че едва ли ще иска повдигане с повече от 20мм за да вкарам MT 265/75R16.Гореописаното ще е първия етап, нататък ще си покаже .
            Изкушавам се от мисълта да имам кола която става за асфалта, включително и да тегли платформа, а и извън пътя да да не се предава лесно.
            Продължавам да го карам всеки ден. Черока е много удобен и приятен за каране. Кутията превключва така, че да държи мотора около максималния момент. Двигателят показва, че може да се развърта, но е грубо и недодялано отрязан на 5000об/мин, които развива само ако аз превключвам.Иначе сам превключва на 4500об/мин, което не му пречи да се изтрелва яко. Поведението на мотор-скорости е като на голям пикап.
            Все още нищо не съм пипал по колата. Температурата твърдо я държи 105 градуса и мисля при обслужването да сваля и почистя радиатора като за начало. Спирачките заработиха горе-долу, но за да спре трябва да се изправя на педала. Окачването са разтропа окончателно и колата се усеща като да няма връзка между купе и мостове. Климатка е много добър. Явно за 1998 тази кола се била чук. Скоро ще го пробвам в гората.
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #81
              От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

              имам 5,9 от 3 години.карам го предимно в гората.не е лифтван нито пък съм го рязъл.сложил съм му 30 ки максис трепадор и е до сега не съм имал проблем никъде...говоря за доста тежки трасета.този джип е яко животно.имам също така и 4,7 НО,но 5,9 е класика...катерач в гората и бегач на асвалта

              Коментар


              • #82
                От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                И на мен ми направиха впечатление някои от тези неща. Примерно климатика, още не си го включил и започва да духа ледено. Подгряването на седалките е бързо също, загряването на двигателя светкавично. То с този обем и горене на гориво няма как да е иначе.

                Един ден току що го бях измил на автомивката до нас, буквално е на 500 метра. За това разтояние само му дадох една газ и веднага го прибрах в гаража. На хромирания накрайник на ауспуха бяха засъхнали капки и оставили следи. Взех та пипнах и така се изгорих, все едно нажежен котлон съм пипнал.

                Паметта на седалките помни и настройките на климатика, а има и памет на дясното огледало, така че като дадеш на заден, то автоматично се сваля и дава видимост към задна дясна гума.

                Автоматикът много ми допада как сменя - според това колко е натисната газта избира на какви обороти да превключва, което е логично и приятно.
                Имал съм доста по модерен автоматик на бившата си кола, но на моменти дразнеше с глупавата си адаптивна функция и успиване, както и с преритването на спортен режим. Тук при гранда всичко си е както го искам.

                Има много готини неща по този автомобил и наистина за времето си е бил много добро предложение.
                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                0888/00-55-37

                Коментар


                • #83
                  От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                  Колеги, сложих газ на осмака. Още не съм го карал много и не съм засичал разход, но ми направи впечатление, че борд компютърът (дисплея на тавана) работи и отчита среден и моментен разход на гориво, докато карам на газ.
                  Възможно ли е?
                  Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                  0888/00-55-37

                  Коментар


                  • #84
                    От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                    Да.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                      ... Температурата твърдо я държи 105 градуса и мисля при обслужването ...
                      Сигурно е излишно да питам, но ... с какво мериш температурата и ако е с щатния термометър, какви са шансовете да послъгва леко?

                      Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                      ... че борд компютърът (дисплея на тавана) работи и отчита среден и ...
                      Повечето ГИ се водят по щатния комп на двигателя, с лека (или не много лека - зависи) корекция, така че вероятно ще ти показва малко по-малък разход от реалния. Ще ми е интересно каква ще ъде реалната разлика.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #86
                        От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Сигурно е излишно да питам, но ... с какво мериш температурата и ако е с щатния термометър, какви са шансовете да послъгва
                        Разбира се гледам щатния термометър.

                        Интересно дали на газ ще е същото животно? Аз не искам газ принципно, но започнах да се замислям...За колко ли км ще се изплати?
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • #87
                          От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                          Разбира се гледам щатния термометър.
                          Бах къф' съм склерозиращ старец, мислех че съм ти писал, а не мога да си открия поста, значи може и да не съм ти писал да съм си го мисли само.....5.9 е с двускоростен електрически вентилатор, звънни да ти кажа кое къде да провериш, че 105 е малко много за "стандартно" каране.
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #88
                            От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                            Бах къф' съм склерозиращ старец, мислех че съм ти писал, а не мога да си открия поста, значи може и да не съм ти писал да съм си го мисли само.....5.9 е с двускоростен електрически вентилатор, звънни да ти кажа кое къде да провериш, че 105 е малко много за "стандартно" каране.
                            Имаше го преди 2-3 страници, псал си го
                            Имам подозрение, че проблема (ако изобщо го има) не е от вентилаторите. Ще чакам резултатите.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #89
                              От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                              Всъщност показанията на разхода , които ми отчита борд компютърът, когато карам на газ мисля са малко по-високи от тези, които съм виждал на бензин.
                              Понеже минималният ми разход с 80-90км/ч на бензин ми е изписвал 11, сега показва 13.
                              Газаджиите ми казаха да очаквам 15-20% по-висок разход на газ от този на бензин. Май нещо такова показва борда, което ме радва (че ми отчита и на газ)

                              И пак готиното сравнение след първото зареждане:
                              60лв = 51 литра газ
                              60лв = 20 литра бензин (Shell V-power racing 100)
                              60лв = 22 литра бензин (Shell V-power)

                              Rusev, смятал съм след колко км се избива газова. Аз сложих BRC, която ми излезе 3150лв. Тия пари след 9000-10000км смесен пробег ще ги избия.
                              Ако сложиш по-евтина газова след 6000-7000км си я избил.

                              Идната седмица ме чакат 1200км извънградски преход и по предварителни сметки от цената на горивото ще спестя 220лв (газ спрямо бензин)
                              Последно редактирано от verter; 25-07-13, 15:03.
                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • #90
                                От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                                ако не бъркам, показанията за разхода ги смята машинката по алгоритъм, зависещ от положението на педала, скоростта и още някакви данни за последните 100 км./може и мили да бяха/ така че не може да се очаква показанието да е много прецизно при каране на газ. Аз правя следното: в началото засичам ориентировъчно разхода /пълно-пълно/ за да знам колко пробег имам с едно зареждане и после не гледам и не смятам, за да не ме боли глава.......... който иска икономии, не е това колата!
                                ________________________________________________
                                Subaru OUTBACK 2,5
                                Hyundai TUCSON 2.0

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X