Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GrandCherokee 4.7 V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • GrandCherokee 4.7 V8

    Здравейте,
    доста по прочетох в този форум и реших да задам и аз няколко въпроса:
    1. При Гранд Лимитед Едишън 4,7 V8 има ли особенна разлика в тягата ако раздатката е QDriveII, а не QTracII? Просто ме интерсува, за да преценя дали да търся екземпляр с QD или да взема стандартно изпълнение;
    2. Къде мога да вкарам Гранда за тотално преглеждане и диагностика преди да го взема?, тоест да си направя сметката колко още трябва да инвестирам в бъдеще.

    Благодаря Ви предварително.

  • #2
    До: GrandCherokee 4.7 V8

    Поне да беше написал от кой град си ти ........За да ти помогнат хора на места Иначе стандартния отговор - в сервиза на Крайслер Джип . Има в София доколкото знам.
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: GrandCherokee 4.7 V8

      Първоначално публикуван от LDD Преглед на мнение
      Здравейте,
      доста по прочетох в този форум и реших да задам и аз няколко въпроса:
      1. При Гранд Лимитед Едишън 4,7 V8 има ли особенна разлика в тягата ако раздатката е QDriveII, а не QTracII? Просто ме интерсува, за да преценя дали да търся екземпляр с QD или да взема стандартно изпълнение;
      2. Къде мога да вкарам Гранда за тотално преглеждане и диагностика преди да го взема?, тоест да си направя сметката колко още трябва да инвестирам в бъдеще.

      Благодаря Ви предварително.
      Вземи си такъв QdriveII.
      RB Patrol Team

      Коментар


      • #4
        До: GrandCherokee 4.7 V8

        Раздатките на КуадраТрак2 и КуадраДраив са еднакви. КуадраДраив е по добре защото има самоблокиращи дифиренцияли. Механични. В предния и зандия диф. На КуадраТрак са освободени.
        КуадраДраив2 е след 2005. И блокажите се управляват електрически.

        Коментар


        • #5
          До: GrandCherokee 4.7 V8

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Раздатките на КуадраТрак2 и КуадраДраив са еднакви. КуадраДраив е по добре защото има самоблокиращи дифиренцияли. Механични. В предния и зандия диф. На КуадраТрак са освободени.
          КуадраДраив2 е след 2005. И блокажите се управляват електрически.
          От казаното разбирам че разлика в тягата няма, въпреги че QD върти и 4-те колелета едновременно. Тогава може ли да ми кажеш как се държи Гранда на сняг и лед с QT, защото търся сигурното каране по магистрала при зимни условия?

          За сервиза на Крайслер 10x, но той не е ли този на Балкан Стар?

          Коментар


          • #6
            До: GrandCherokee 4.7 V8

            Върти едно предно и едно задно... Сигурно се държи, но с куарда дарайв по-сигурно.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              До: GrandCherokee 4.7 V8

              Първоначално публикуван от LDD Преглед на мнение
              От казаното разбирам че разлика в тягата няма, въпреги че QD върти и 4-те колелета едновременно. Тогава може ли да ми кажеш как се държи Гранда на сняг и лед с QT, защото търся сигурното каране по магистрала при зимни условия?

              За сервиза на Крайслер 10x, но той не е ли този на Балкан Стар?
              И в двата случя по голямата част от въртящия момент отива към задния мост. Не съм много сигурен но съм чел че е някъде към 30/70. За да сработи блокажа в раздатката трябва задните гуми леко да пробоксуват. Горе доло полвин оборот. Тогава раздатката плавно прехвърля въртящ момент към предния мост и става 50/50.
              По същия начин работят и самоблокиращите касети ВариЛок в предния и заден диф при КуадраДраив. Когато няма голяма разлика в оборотите на лява и дясна гума са като обикновенно ЛСД (диференциал с ограничено преплъзване). Колкото повече боксува едната гума толкова повече се сабират геродисковете и така докато не започнат двете гуми да се въртят с еднакви обороти.
              КуадраДраив е по добрата система от КуадраТрак2 при всички положения.
              КуадраТрак2 на сняг е по зле от КуадраТрак1(на първото ГЧ). За други сравнения нямам база. А и не съм карал КТ2 на сняг с зимни гуми. Карал съм с МТ. Възможно най-лошата гума за лед. Всички мантинели бяха мои. Освен това 4.7 раздава кикдауни като луд. Трябва по-внимателно с педала на газта.

              БалканСтар е фирмения сервиз.

              Коментар


              • #8
                До: GrandCherokee 4.7 V8

                Това с мантинелите е стряскащо понеже не съм карал животно с толкова коне (а съм се навит да купувам) почетох доста и просто остава да почерпя опит от експерти на Грандове.
                Това предполагам сте го виждали всички:
                http://www.jeep.com/4x4/ (секцията Get Ready) дава добри визуални представи на базово ниво за потребители как фунционира всяка раздатка.
                Ок Благодаря май ще продължа да търся екземпляр с QD, но преди 2005.

                Коментар


                • #9
                  До: GrandCherokee 4.7 V8

                  Не се шашкай за мантинелите, тук малко преувиличава Пламен, и ние сме карали с кални гуми зимата и то на парттайм и не сме събирали мантинели... А за кикдауна - да вземе да си регулира жилцето на скоростите, може и да му поспадне разхода
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    До: GrandCherokee 4.7 V8

                    Нищо стряскащо няма. Ауди Куатро има една от най-добрите системи 4х4 за сняг а с Bridgestone Potenza на лед не може да тръгне.

                    Коментар


                    • #11
                      До: GrandCherokee 4.7 V8

                      Офтопик Точно затова Пламене ти писах преди че аз с кални гуми спокойно потеглях зимата по утъпкан сняг с 249 раздатка, а фейслифтирания ZJ с 249-OD не можеше да потегли хем с зимни гуми. Какво ли щеше да му е на Аудито ако беше със същите гуми и само с предно?
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        До: GrandCherokee 4.7 V8

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Не се шашкай за мантинелите, тук малко преувиличава Пламен, и ние сме карали с кални гуми зимата и то на парттайм и не сме събирали мантинели... А за кикдауна - да вземе да си регулира жилцето на скоростите, може и да му поспадне разхода
                        WJя няма проблем с кикдауна и с разхода. Нали за 4.7 е темата.
                        Другия го оправих но не с жилцето. И разхода вече слиза под 10.
                        Последно редактирано от kinex; 20-07-07, 20:57.

                        Коментар


                        • #13
                          До: GrandCherokee 4.7 V8

                          ОК Благодаря Ви отново за инфото, искам само последно да Ви питам може ли да ме насочите към някой който се занимава с продажба на Грандове, тоест внася ги и т.н., защото знаем че Грандовете си имат сериозна специфика относно съпорта и за това е хубаво да ги препродава грамотен търговец.

                          Ще съм Ви благодарен за координати, ако е удобно!

                          Коментар


                          • #14
                            До: GrandCherokee 4.7 V8

                            Ти хубаво си се ориентирал към грамотен търговец, ама аз за такъв в този сегмент не съм чувал. На пазара в момента се предлагат няколко WJ-я с 4.7 двигател, но нито един от тях не е нов внос май... Определено се плашат търговците да внасят акцизни коли. Единствените които го правят и вършат разни врътки с акциза са Вашингтон моторс, виж при тях можеш и да го поръчаш, но какъв ще дойде от САЩ е спорен въпрос...
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              До: GrandCherokee 4.7 V8

                              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                              Ти хубаво си се ориентирал към грамотен търговец, ама аз за такъв в този сегмент не съм чувал. На пазара в момента се предлагат няколко WJ-я с 4.7 двигател, но нито един от тях не е нов внос май... Определено се плашат търговците да внасят акцизни коли. Единствените които го правят и вършат разни врътки с акциза са Вашингтон моторс, виж при тях можеш и да го поръчаш, но какъв ще дойде от САЩ е спорен въпрос...
                              Това е странно не може да няма някой търговец специализирал с Грандове?!? Между другото знам, че колите над 160 кс се облагат с акциз, но въпроса е кога се плаща акциза? ... при прехвърлянето ли, тоест при смяната на номерата ли? и също какъв е акциза на 4,7 знаеш ли?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X