Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

    Здравейте, млад собственик съм на Grand Cherokee 3.1 TD в последния месец при температури под 0 градуса джипката пали много трудно. Запали ли, вдига бавно оборотите и двигателя притриса (все едно има изгоряла свещ и не пали някой от цилиндрите) с подаване на гас и притрисането изчезва плюс това излиза доста сиво-бял пушек. При температури под 10 градуса обаче паленето става доста трудно. Джипа пали само ако му се даде рязко газ и пали... но днес и така запали доста трудно. Като е на стартер вдигаше 500 оборота и до там падна голямо мачкане на газта докато запали. Благодаря ви предварително за съветите които ще ми дадете, защото вече взех да не издържам на тия мъки!

  • #2
    От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

    Сам си написал "изгоряла свещ". Провери свещите и подгрявай по-дълго, като начало.
    Любомир Бончев 0889216605
    Jeep Cherokee Sport 2,5 td - 1998

    Коментар


    • #3
      От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

      Първо- голяма грешка че я пипаш тая газ!!! В никакъв случай и на топъл и на студен двигател не пипай педала на газта, още повече когато запалиш и не са разпалени тия цилиндри, заради които притриса! Очевидно трябва да отидеш да ти видят кои са изгорели и да ги смениш и да ти проверят маркучите за нафтата покрай помпата, пък и евентуално една центровка на помпата! Защото ако не се оправи само от смяната на свещите, значи от някъде дърпа въздух и трябва да се отстрани. Това е основноте, няма какво да го мислиш, ако ти трябва майстор, тук във форума има достатъчно, ако си около младост, пиши да те насоча.
      R 727cc BB KIT
      ZJ V8
      WK2 V6

      Коментар


      • #4
        От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

        Греене му м...та.Поне при мен е така.Само с едно подгряване на -18 от първият път неще.Подгрявам три пъти за по 15-20 сек. и си е пич.Но си зависи и от нафта.

        Коментар


        • #5
          Свещите са здрави затова казвам все едно има изгоряла свещ. Проверил съм ги, от Стара Загора съм и до сега не съм случил на майстор на Джипката.

          Няма изгорели свещи, проверил съм ги. Белия пушек ме притеснява да не би да има вода в цилиндрите и от къде може да е тя?
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-02-12, 03:00.

          Коментар


          • #6
            От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

            Както ти е написал колегата по-нагоре, при тези температури подгрявай два-три пъти преди да запалиш. Аз също мисля, че трябва да си провериш свещите.

            Коментар


            • #7
              От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

              Те ако не работят 2 свещи, колкото и да подгрява, пак ще си тресе докато ги разпали тия 2 цилиндъра...
              R 727cc BB KIT
              ZJ V8
              WK2 V6

              Коментар


              • #8
                От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

                Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
                Първо- голяма грешка че я пипаш тая газ!!! В никакъв случай и на топъл и на студен двигател не пипай педала на газта, още повече когато запалиш и не са разпалени тия цилиндри, заради които притриса!
                Защо? При палене компютъра прави точно същото - подава всичката газ, докато засече че двигателя е запалил. Това на двигателите без жило на газта де.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

                  Първо- сам си отговаряш... съответно не е нужно (и не подава всичката газ). А второ точно защото компютъра се бърка като се засече със сигнала от педала на газта. На моя веднъж съм му подавал газ да запали и ефекта беше че докато не оставих педала на мира, не щя да запали. В момента в който пуснах газта запали на 1 оборот.
                  R 727cc BB KIT
                  ZJ V8
                  WK2 V6

                  Коментар


                  • #10
                    От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

                    Проверка на двата бушона на свещите.Проверка на кабели-лули и букса.
                    Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                    Grand 3.1TD
                    0898 620 306 Стоян

                    Коментар


                    • #11
                      От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

                      Днес като го запалих съвсем случайно го обиколих и видях, че е пръска от ауспуха нещо като масло. Възможно ли е да е антифриз и от изгорелите газове да става черен на цвят, защото преди 1 седмица доливах вода в разширителното казанче и днес видях, че е намалила отново. Ако е пукната глава или гарнитура и да примесва антифриза и водата в цилиндрите?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

                        Ако е антифриз обикновено пуши бяло (да не се заблудиш от изпаренията сега в тоя студ). А за доливането и аз доливам на 3- 4 месеца антифриз, не знам къде отива, ама за тоя период си доливам между 0.5 и 1 литър, а нямам признаци за теч или по- сериозен проблем. Другите с 3.1 да споделят им ли го това доливане при тях на няколко месеца.
                        R 727cc BB KIT
                        ZJ V8
                        WK2 V6

                        Коментар


                        • #13
                          От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

                          Всичкото това претрисане на мотора по мое наблюдение е от разпръсквачите.Имам едно Пежо 1.9Д кво ли не му правих и като смених разпръсквачите на дюзите и ги регулираха сега е оса!!!Ако е от свещи и две да има изгорели още като припали и вдинге над 500 оборота и трябва да се самозапали нафтата макар и не загряла .Има и нещо друго:ако няма достатачна компресия и не може да нагнети до необходимото за нафтата да се самозапали.
                          Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                          Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                          "Mud Angels" Stara Zagora

                          Коментар


                          • #14
                            От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

                            Първоначално публикуван от Velin Hristov Преглед на мнение
                            изчезва плюс това излиза доста сиво-бял пушек
                            Направо на вода отиват неща...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.

                              Колега не искам да те плаша ама при мен така губеше антифриза на месец един два литра диагнози хиляди и като свалих главата спукана между всички цилиндри но изпускала само на първи цилиндър преди това не загряваше държеше си нормална тепература джипа е витара 2.0 тди.Сутрин като я запалех имаше някакво редене на цилиндрите от антифриза във първи цилиндър.А това твойто не е ли със няколко глави или бъркам със 2.5

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X