Здравейте, млад собственик съм на Grand Cherokee 3.1 TD в последния месец при температури под 0 градуса джипката пали много трудно. Запали ли, вдига бавно оборотите и двигателя притриса (все едно има изгоряла свещ и не пали някой от цилиндрите) с подаване на гас и притрисането изчезва плюс това излиза доста сиво-бял пушек. При температури под 10 градуса обаче паленето става доста трудно. Джипа пали само ако му се даде рязко газ и пали... но днес и така запали доста трудно. Като е на стартер вдигаше 500 оборота и до там падна голямо мачкане на газта докато запали. Благодаря ви предварително за съветите които ще ми дадете, защото вече взех да не издържам на тия мъки!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Трудно палене при темепратури под 0 градуса.
Свий
X
-
От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.
Първо- голяма грешка че я пипаш тая газ!!! В никакъв случай и на топъл и на студен двигател не пипай педала на газта, още повече когато запалиш и не са разпалени тия цилиндри, заради които притриса! Очевидно трябва да отидеш да ти видят кои са изгорели и да ги смениш и да ти проверят маркучите за нафтата покрай помпата, пък и евентуално една центровка на помпата! Защото ако не се оправи само от смяната на свещите, значи от някъде дърпа въздух и трябва да се отстрани. Това е основноте, няма какво да го мислиш, ако ти трябва майстор, тук във форума има достатъчно, ако си около младост, пиши да те насоча.R 727cc BB KIT
ZJ V8
WK2 V6
Коментар
-
Свещите са здрави затова казвам все едно има изгоряла свещ. Проверил съм ги, от Стара Загора съм и до сега не съм случил на майстор на Джипката.
Няма изгорели свещи, проверил съм ги. Белия пушек ме притеснява да не би да има вода в цилиндрите и от къде може да е тя?Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-02-12, 03:00.
Коментар
-
От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.
Първоначално публикуван от baha Преглед на мнениеПърво- голяма грешка че я пипаш тая газ!!! В никакъв случай и на топъл и на студен двигател не пипай педала на газта, още повече когато запалиш и не са разпалени тия цилиндри, заради които притриса!Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.
Първо- сам си отговаряш... съответно не е нужно (и не подава всичката газ). А второ точно защото компютъра се бърка като се засече със сигнала от педала на газта. На моя веднъж съм му подавал газ да запали и ефекта беше че докато не оставих педала на мира, не щя да запали. В момента в който пуснах газта запали на 1 оборот.R 727cc BB KIT
ZJ V8
WK2 V6
Коментар
-
От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.
Днес като го запалих съвсем случайно го обиколих и видях, че е пръска от ауспуха нещо като масло. Възможно ли е да е антифриз и от изгорелите газове да става черен на цвят, защото преди 1 седмица доливах вода в разширителното казанче и днес видях, че е намалила отново. Ако е пукната глава или гарнитура и да примесва антифриза и водата в цилиндрите?
Коментар
-
От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.
Ако е антифриз обикновено пуши бяло (да не се заблудиш от изпаренията сега в тоя студ). А за доливането и аз доливам на 3- 4 месеца антифриз, не знам къде отива, ама за тоя период си доливам между 0.5 и 1 литър, а нямам признаци за теч или по- сериозен проблем. Другите с 3.1 да споделят им ли го това доливане при тях на няколко месеца.R 727cc BB KIT
ZJ V8
WK2 V6
Коментар
-
От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.
Всичкото това претрисане на мотора по мое наблюдение е от разпръсквачите.Имам едно Пежо 1.9Д кво ли не му правих и като смених разпръсквачите на дюзите и ги регулираха сега е оса!!!Ако е от свещи и две да има изгорели още като припали и вдинге над 500 оборота и трябва да се самозапали нафтата макар и не загряла .Има и нещо друго:ако няма достатачна компресия и не може да нагнети до необходимото за нафтата да се самозапали.Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
"Mud Angels" Stara Zagora
Коментар
-
От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.
Първоначално публикуван от Velin Hristov Преглед на мнениеизчезва плюс това излиза доста сиво-бял пушек
Коментар
-
От: Трудно палене при темепратури под 0 градуса.
Колега не искам да те плаша ама при мен така губеше антифриза на месец един два литра диагнози хиляди и като свалих главата спукана между всички цилиндри но изпускала само на първи цилиндър преди това не загряваше държеше си нормална тепература джипа е витара 2.0 тди.Сутрин като я запалех имаше някакво редене на цилиндрите от антифриза във първи цилиндър.А това твойто не е ли със няколко глави или бъркам със 2.5
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар