Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отново проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Отново проблем

    Благодаря ви момчета. Ще направя една диагностика (но не в "Балкан..."“) и ще обадя каква е хавата.
    Между другото, както мисля сте запознати, влизах миналата година за сервизна акция F37. Не съм се замислял какво е оптимизирано, освен смяната на помпа и конвертора на въртящия момент на автоматика. Днес, тъй като е предпразнично , цял ден се ровичках из нета. И прочетох, че със смяната на софт-а на двата компютъра се намалявал максималния въртящ момент от 400 Нм на 340 Нм. Пета предавка включва вместо на 94 км./ч. на 102 км./ч. Дмек - по-малко мощност и по-висок разход. Това е озадачаващо. Но нищо не може да се направи - колата е втора употреба. Но де да беше нова .... щях да ги разкатая - развалям договора и съд до дупка.
    Хайде стига толкова за тая вечер.
    Благодаря на всички за подкрепата и съветите.
    Лека нощ.
    Jeep Cherokee, 2.8 CRD Wild Dream Edition
    Nissan Almera N16 2.2 DI
    LZ1MAS

    Коментар


    • #17
      От: Отново проблем

      Диагностиката в БС не е лошо нещо...дори е за предпочитане. Говорим само за диагностика...след това евентуалните ремонти - при доверен човек.
      Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

      Коментар


      • #18
        От: Отново проблем

        Здравейте отново.Направих "хватката" с контакт - спри Х 3, не успях обаче да прочета грешка. Факт е, че светкащите предупреждения изчезнаха и вече две седмици нямам проблем, изминатите километри се отчитат. Круз-контрола продължава да не работи. Взех да се замислям по този повод нещо. Предполагам някои от вас са запознати с премеждията ми в БС. Дали не е възможно, след като са поставили новите компютри (на двигателя и на АСК) да не са указали на някой от тях, че имам автопилот и поради това да не работи? Благодаря на отзовалите се още веднъж. Страхотен форум!
        Jeep Cherokee, 2.8 CRD Wild Dream Edition
        Nissan Almera N16 2.2 DI
        LZ1MAS

        Коментар


        • #19
          От: Отново проблем

          Първоначално публикуван от mordo Преглед на мнение
          Дали не е възможно, след като са поставили новите компютри (на двигателя и на АСК) да не са указали на някой от тях, че имам автопилот и поради това да не работи? Благодаря на отзовалите се още веднъж. Страхотен форум!
          Круиз-контролът е стандарт при автоматиците, така че, едва ли компютрите "не знаят". Виж в sеrvice-manual-а: съветват ако има проблем с таблото, спидометъра и т.н., да се търси първо там причината за неработещ круиз-контрол, ако няма:
          The cause of any speedometer problems should
          be corrected before proceeding. Refer to Group 8J,
          Instrument Cluster for speedometer diagnosis.
          If a road test verifies a system problem and the
          speedometer operates properly, check for:
          ² A Diagnostic Trouble Code (DTC). If a DTC
          exists, conduct tests per the Powertrain Diagnostic
          Procedures service manual.
          ² A misadjusted brake (stop) lamp switch. This
          could also cause an intermittent problem.
          ² Loose, damaged or corroded electrical connections
          at the servo. Corrosion should be removed from
          electrical terminals and a light coating of Mopar
          MultiPurpose Grease, or equivalent, applied.
          ² Leaking vacuum reservoir.
          ² Loose or leaking vacuum hoses or connections.
          ² Defective one-way vacuum check valve.
          ² Secure attachment of both ends of the speed control
          servo cable.
          ² Smooth operation of throttle linkage and throttle
          body air valve.
          ² Failed speed control servo. Do the servo vacuumtest
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #20
            От: Отново проблем

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Не дава ли някакви грешки при "номера-с-три-пъти-въртене-на-ключа" ?

            какъв е този номер с три пъти въртене на ключ?

            Коментар


            • #21
              От: Отново проблем

              Първоначално публикуван от AMOUN Преглед на мнение
              какъв е този номер с три пъти въртене на ключ?
              Показва грешки в компа./ако не се льжа / Потьрси в други теми. Писано е много .

              Коментар


              • #22
                От: Отново проблем

                Първоначално публикуван от AMOUN Преглед на мнение
                какъв е този номер с три пъти въртене на ключ?
                Retrieving codes: Turn the ignition key until the digital odometer displays, repeat three times in succession and then back to "On" (On/Off, On/Off, On/Off, On). At the fourth "On" the odometer will be replaced with codes. If no codes are present then "Done" will appear.
                Erasing codes:
                After three good trips the MIL is extinguished and the Task Manager automatically switches the trip counter to a warm-up cycle counter. DTCs are automatically erased following 40 warm-up cycles if the component does not fail again.
                DTCs can be erased anytime with a DRB III. Erasing the DTC with the DRB III erases all OBD II information. The DRB III automatically displays a warning that erasing the DTC will also erase all OBD II monitor data. This includes all counter information for warm-up cycles, trips and Freeze Frame.

                Най-общо казано чрез превключване на контактния ключ три пъти, от позиция Off в позиция On, /без да се задейства стартера и да се пали двигателя/, като накрая ключът остава в поз. On. /On/Off, On/Off, On/Off, On/ На дисплея в километража се появяват последователно кодовете за грешка. Трябва да имаш готовност бързо да записваш /снимаш/ защото се появяват за кратко и се сменят, а после изчезват. Ако няма никакви грешки се изписва"Done"
                Имай предвид, че след повтаряне трикратно на тази процедура, записаните грешки се изтриват автоматично.
                Повече за OBD-II и кодовете може да се прочете в този сайт.
                Успех!
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #23
                  От: Отново проблем

                  Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                  Имай предвид, че след повтаряне трикратно на тази процедура, записаните грешки се изтриват автоматично.
                  Успех!
                  някой не спомена ли по напред в темата че вземат по 50 лева за изтрита грешка?

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X