Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

    Ами от гледната точка, от която го беше снимал, въобще не си личеше колко е лифта.
    Ма на теб ли да го обяснявам ?

    Сега ще отскоча до Метро, че да си купя един " Девин ".
    Не съм виждал подобна туба, защото пия от чешмата

    Работата е станала отлично. Просто исках да видя по-подробно, защото до сега съм правил лифт с алуминиеви втулки, а с фирмени - не съм.
    Благодаря за снимките. Знаех си, че имаш .
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • #92
      От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

      Колеги, давайте акъл! Появи се брутален "Шими" ефект и то в много широк диапазон - от 30 км/ч до 70 км/ч... Предполагам, че проблема идва от смяната на предната напречна щанга с усилена такава, но шими-то не се появи веднага след замяната, а след около десетина дни! Казвайте какво да гледам, че се вкиснах...?!

      Коментар


      • #93
        От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

        Да не ти е паднал баланса на някоя гума бе?
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #94
          От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Да не ти е паднал баланса на някоя гума бе?
          Гледах - всичкото олово си е там, но тресенето е чудовищно и не вярвам да е причинено от дебалансирана гума - би скъсала болтовете - за такива вибрации става въпрос! Класическо "Шими".. Знам, че основните заподозряни са хебела и демпфера - казвайте ми какво да гледам освен тампони и дали демпфера е изпуснал..?!

          Коментар


          • #95
            От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

            А за разхлабени болтове провери ли?
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #96
              От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              А за разхлабени болтове провери ли?
              Проверих, за луфтове на гумите - също! Вибрациите се появяват само когато има неравност на асфалта! Тогава целия преден мост започва да резонира в геометрична прогресия! Оправя се или с натискане на спирачките (не толкова - трябва почти да се спре) или с подаване на повечко газ - тогава спира на момента..

              Коментар


              • #97
                От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                Луфт в каретата на карданите.......може би. Най вероятно се е отключил при промяната на ъгъла след лифта.
                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                Коментар


                • #98
                  От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                  Казах ли ти че не ти трябва по-дълга напречна щанга.

                  Напречната щанга (панхард) трябва да е със заводска държина на 2" лифт.
                  Сходимоста на предницата затворена максимално но в допуска(зеления сектор).

                  Ако тогава прави шими , значи :
                  1. луфт на напречната щанга.
                  2. луфт на кормилната щанга.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                    То е ясно "къде да се гледа" - където е пипано. Подложени са на пружините фтулки, нови амортисьори и нова "усилена" панхард щанга отпред.
                    Проблема на панхарда не е, че е "по дълъг" а, че се води усилен, но всъщност е отслабен с посочените по доло китайски унибалчета.
                    Тия унибалчета ми се предложиха за вграждане по един проект преди доста време и тогава хора с опит ми казаха, че изкарват максимум 1000 км. Тогава с цената на много тенетемета използвах оригиналния шарнир, който даже ходи по състезания и все още е жив.
                    И сега казах - "не на тия унибали", обаче няма кой да слуша. Няма проблем - нали музиката я поръчва който плаща, но следващата такава няма да я слушам. Първо си много млад да даваш фира, второ не се возиш сам, трето джипа не се знае накъде ще хване като го разтресе шимито и накрая в темата пише кой смени окачването.
                    Сега, вариантите са да се връща стария панхард, за който вече трябва и нова лапа, или да се ходи при Йори, който има голям опит с тоя възел и да изработи наистина усилена щанга.
                    С тия неща майтап не бива:
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от Аndro 160; 13-05-12, 11:49.

                    Коментар


                    • От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                      За сходимоста-гарантирам че е където трябва! А и предния мост го мерих дали си е на място-там си е! Задният е избягал с близо 3см. но не би трябвало да е от него!Остава да има луфт някъде.Накрайниците са бетон,тях мога да ги видя,но за унибалите незнам!
                      088пет722пет99
                      http://www.hydropompi.com/

                      Коментар


                      • От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        То е ясно "къде да се гледа" - където е пипано. Подложени са на пружините фтулки, нови амортисьори и нова "усилена" панхард щанга отпред.
                        Проблема на панхарда не е, че е "по дълъг" а, че се води усилен, но всъщност е отслабен с посочените по доло китайски унибалчета.
                        Тия унибалчета ми се предложиха за вграждане по един проект преди доста време и тогава хора с опит ми казаха, че изкарват максимум 1000 км. Тогава с цената на много тенетемета използвах оригиналния шарнир, който даже ходи по състезания и все още е жив.
                        И сега казах - "не на тия унибали", обаче няма кой да слуша. Няма проблем - нали музиката я поръчва който плаща, но следващата такава няма да я слушам. Първо си много млад да даваш фира, второ не се возиш сам, трето джипа не се знае накъде ще хване като го разтресе шимито и накрая в темата пише кой смени окачването.
                        Сега, вариантите са да се връща стария панхард, за който вече трябва и нова лапа, или да се ходи при Йори, който има голям опит с тоя възел и да изработи наистина усилена щанга.
                        С тия неща майтап не бива:
                        Андро, няма нужда да заемаш защитна позиция! Никой не те обвинява в нищо! Мое бе желанието да сложим новата щанга, въпреки недоверието ти към нея и както правилно си се изразил - плащам си за гяволъка! Китайските унибали още са си в кашона... Този който оставихме на щангата е различен (с обратна резба) и видимо по-читав но това не му пречи и той да е made in china! Без да имам възможност да вдигна джипа - не успях да установя луфтове по панхарда... Връзката (унибала и втулката) са си в същото състояние в което ги монтирахме на пръв поглед. По-скоро си мисля, че геометрията на тази щанга имайки предвид, че е предназначена за лифт 4" не отговаря на останалата геометрия по предницата и генерира напрежение, което се отключва от неравностите по пътя и предизвикваква "шими" ефекта! Вече съм влязъл в дирите на една лапа... Със сигурност отиваме на варианта - връщане на оригиналния панхард! Въпреки това бих искал въпросния Йори да погледне тази усилена щанга (както и задната) и да ми каже мнението си за тях! Аз ще се погрижа и други които разбират да ги погледнат после, за да чуя и тяхното мнение... Ако излезе това което си го мисля (за собствената си глупост няма да обвинявам никой), ще се развенчаят и някой митове относно майсторлъка на определени хора (Андро не визирам теб в случая)..

                        П.П. Круме и тебе не визирам!

                        Коментар


                        • От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                          Бе аз не се оправдавам,ама от някъде трябва да се тръгне! А и как ще кара извесно време,и после дърво!Има нещо,ама....!
                          088пет722пет99
                          http://www.hydropompi.com/

                          Коментар


                          • От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                            Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
                            За сходимоста-гарантирам че е където трябва! А и предния мост го мерих дали си е на място-там си е! Задният е избягал с близо 3см. но не би трябвало да е от него!
                            Където трябва и на място, за заводско окачване или за такова след промени. Цифри горе-долу или конкретно можеш ли да цитираш.
                            Питам защото това 3см в дясно на задния мост, значи че лифта е доста над 2". При плюс два инча трябва да е 5-6мм.

                            Коментар


                            • От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Където трябва и на място, за заводско окачване или за такова след промени. Цифри горе-долу или конкретно можеш ли да цитираш.
                              Питам защото това 3см в дясно на задния мост, значи че лифта е доста над 2". При плюс два инча трябва да е 5-6мм.
                              Подложките са точно 58 мм. Амовете по спецификация са за лифт 2-3,5"... Друго по окачването не е пипано! Не виждам от къде ще дойде по-големия лифт...?!!!

                              Коментар


                              • От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                                Аз пък не виждам как моста ще мръдне 3см в дясно ако лифта не е 5". Значи едното от двете не е вярно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X