Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

    Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
    При това повдигане няма ли да влязат по големи гуми от 31 ци ?
    .....а Марто и аз т`ва щях да питам, а и що АТ а не кални?

    Коментар


    • #77
      От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

      Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
      При това повдигане няма ли да влязат по големи гуми от 31 ци ?
      Реалното повдигане на окачването в случая е 2" или 5,8 сантиметра - колкото са подложките на пружините. Предполагам, че ще могат да влязат и 32-ки, но няма да има място за тях в калниците, защото очаквания ефект от по-дългите амортисьори и новите щанги е, по-добра (голяма) артикулация на мостовете. Идеалния вариант на този етап бе да сменя и оргиналните биалетки на стабилизиращата щанга с такива, регулеруема дължина (да ги удължа един вид) или с дисконектори (да мога да ги откачам извън асфалта), но за съжаление към момента финансовите ми възможности са силно ограничени (иначе директно отивахме на фаза 2 - 4,5" лифт и т.н.) и дори, и това което правя сега ми е пряко сили...

      .....а Марто и аз т`ва щях да питам, а и що АТ а не кални
      Мисля, че по-горе съм отговорил до известна степен... В случая просто се надявам да оптимизирам работата на окачването и да го освежа. Това не означава, че не продължавам да бъда в "Паркетни войски". Джипа ще става за разходки и софт заигравки, а наличието на кални гуми при това условие (нямам и лебедка за сега), ще ме подтиква да се навирам на места където нямам работа към момента (не, че на края няма да стане така де...). За сега това е и единствения автомобил в семейството и употребата му е основно на асфалта, което е още една причина да сложа АТ гуми.

      Коментар


      • #78
        От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
        ... да сменя и оргиналните биалетки на стабилизиращата щанга с такива, регулеруема дължина (да ги удължа един вид) ...
        Това няма да е зле да го направиш, защото лифт + усилена щанга + оригиналните биелетки може да доведат до това.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #79
          От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Това няма да е зле да го направиш, защото лифт + усилена щанга + оригиналните биелетки може да доведат до това.
          Знам го това Чавдаре, затова и съм го споменал по-горе... Ще мислим днес, дали не може да се сътвори някакво ТНТМ с оригиналните..!?!

          Коментар


          • #80
            От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

            Каква усилена стабилизираща щанга си намерил, че се притесняваш от можене да доведе до това. Това на снимката е WJ. При ZJ няма такъв проблем. Проблема от усилените стабилизиращи щанги при ZJ е че се късат предните биалети. За 2" подложки не ти трябват по-дълги биалети че ще трябва и място в предните подкалници да им търсиш. Реално след лифта, окачването ще е с 2-3см по-висок от дизеловия 2.5. Този с 35-иците е така, само че е много рязан за да не опират гумите. За толкова малък лифт и по-дълги напречни щанги не ти трябват.

            Коментар


            • #81
              От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

              Ами Пламене, като си прав, прав си мама му стара! Щангите са доста яки, но са за лифт 4" и задната така и не я монтирахме (обрана на максимум се оказа по-дълга с 3 см. от оригиналната и измести задния мост в ляво (гледан с лице към задницата на колата) - лифта не успя да поеме разликата), тоест демонтирахме я и върнахме оригиналната... Предната я оставихме по-дълга с 1 см. но поради липсата на време нямаше проби и се оказа, че предния мост леко е изместен в ляво (гледан с лице към предницата на колата), но не е болка за умирачка - има възможност да се регулира щангата и моста да се центрира перфектно, но това в сряда и после на реглаж. След като събрахме предницата наистина се оказа, че няма нужда от по-дълги биалетки... Липсва измерима разлика в позицията на стабилизиращата щанга от преди лифта, нито се забелязва някакво отклонение в ъгъла на биалетките или пък да са под напрежение. Факта, че са с шарнири в горния край определено оказва влияние - има достатъчно аванс безпроблемно да поемат колебания по X, Y и Z! С две думи останаха да се направят само леки настройки и всичко ще е на 6. Иначе изводите какви са..?!! На който му се клати Гранда, да си смени амовете!!! Моя стана като тухла в сравнение с това което беше преди... Клатенето изчезна почти на 100%... Много добра артикулация на мостовете... Единствения шум който се чува е от гумите, които стриктно следват грунда. Най-добре се усети по паветата и през трамвайните релси - само шум и никакви вибрации! Возията стана много приятна и стегната (в никакъв случай твърда)! Лифта си стана точно 5,8 см. Още не съм монтирал 31-ците, че не остана време... Като ги сложа и тях - ще се вдигне още и тогава ще снимам джипа и ще кача снимки! Като цяло съм изключително доволен от този нискобюджетен вариант за лифт - резултата е отличен! Друго което си струва да се отбележи е, че след като смених маслото в скоростите джипа превключва значително по-плавно и незабележимо! За сега толкова (минал съм само 4-5 километра от сервиза на Андро до нас).
              Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 27-04-12, 21:31.

              Коментар


              • #82
                От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                Точим зъби за тест
                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                Коментар


                • #83
                  От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                  Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                  Точим зъби за тест
                  Скоро ще те огрее..

                  Коментар


                  • #84
                    От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                    Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                    Точим зъби за тест
                    Решил си да сменяш возилото ли?
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Решил си да сменяш возилото ли?
                      Няма ни изгледи ни надежда,просто сравнителен тест преди и сега. Обещавам теста да е кротък, да не се опитвам да го правя кабрио и т.н. Харесва ми като за по пътя и в по-екстемни пътни условия но за в гората определено не е. Там аз си подбутвам камъни и дърве, и не ми пука какви щети ще понесе машината, стига да се движи. Иначе в това магаре ме кефи мощният двигател, поведението на пътя, удобствата. Просто различни предназначения имат и той Марто си го е написал.
                      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                      Коментар


                      • #86
                        От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                        Ето и малко снимки за да добиете представа какво се получи в крайна сметка! Тубата за вода е от най-големите - с вместимост 11 литра...

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1203.jpg
Прегледи:1
Размер:157.2 КБ
ID:5370020

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1204.jpg
Прегледи:1
Размер:152.9 КБ
ID:5370021

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1205.jpg
Прегледи:1
Размер:151.0 КБ
ID:5370022

                        Коментар


                        • #87
                          От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                          А, наведи се де !
                          И го снимай и отдолу. Колко инча е лифта в крайна сметка ?
                          Това не ми изглежда на 2 инча. Може би пружините са меки ?
                          Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                          Коментар


                          • #88
                            От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                            Естествено е, че има известна умора в пружините! Въпреки това се вдигна доста.. Аз съм доволен! Това ли те интересува:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1193.jpg
Прегледи:1
Размер:178.2 КБ
ID:5370028

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1194.jpg
Прегледи:1
Размер:179.4 КБ
ID:5370029

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1195.jpg
Прегледи:1
Размер:193.4 КБ
ID:5370030

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1196.jpg
Прегледи:1
Размер:140.8 КБ
ID:5370031

                            Коментар


                            • #89
                              От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                              Да !
                              Това вече друга бира му се казва.
                              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                              Коментар


                              • #90
                                От: Още един V8 5,2 MPI в бойните редици!

                                Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                                А, наведи се де !
                                И го снимай и отдолу. Колко инча е лифта в крайна сметка ?
                                Това не ми изглежда на 2 инча. Може би пружините са меки ?
                                Стана ми любопитно какво не ти изглежда като лифт 2"... ?!! Виж колко е висока една 11 литрова туба " Девин"... Праговете ми са на половин метър от земята...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X