След две години вярна служба,смених дизела за бензин.За две години и почти 30 000км нямах големи проблеми,но просто излезе новия камион на добра цена и километри.2003 63000км laredo,4.0l .Няма толкова екстри като стария но аз си го харесвам.Та мнения за газ ,да или не,и къде в София са най добри..............благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
От 3.1 на 4.0
Свий
X
-
От: От 3.1 на 4.0
Първоначално публикуван от robi Преглед на мнениеСлед две години вярна служба,смених дизела за бензин.За две години и почти 30 000км нямах големи проблеми,но просто излезе новия камион на добра цена и километри.2003 63000км laredo,4.0l .Няма толкова екстри като стария но аз си го харесвам.Та мнения за газ ,да или не,и къде в София са най добри..............благодаря предварително.
А честито. Много безаварийни километри ти желая с него. Няма екстри щото е Ларедо. Ама щом те кефи... Няма ли да пуснеш някоя снимка?
За газта...аз лично съм против. Но, ти си решаваш. Колегите ще ти кажат, как , къде и всичко останало.
П.П. И да си смениш подписа...Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
0877стоидевет215–Радослав
-
От: От 3.1 на 4.0
И аз не съм супер фен на газта,но в София гори 20л/100 за сега,за два дена каране,но пък удоволствието в сравнение с дизела е голямо.Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнениеА честито. Много безаварийни километри ти желая с него. Няма екстри щото е Ларедо. Ама щом те кефи... Няма ли да пуснеш някоя снимка?
За газта...аз лично съм против. Но, ти си решаваш. Колегите ще ти кажат, как , къде и всичко останало.
П.П. И да си смениш подписа...
grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.
Коментар
-
От: От 3.1 на 4.0
Това, дето няма толкова екстри, можеш да го погледнеш и от добрата му страна - няма да ти се налага да сваляш таблото за да правиш ремонт на прословутите клапи на климатроника.Първоначално публикуван от robi Преглед на мнение... laredo,4.0l .Няма толкова екстри като стария но аз си го харесвам.Та мнения за газ ,да или не,и къде в София са най добри..............благодаря предварително.
С тази възходяща тенденция на цените на горивата газификацията определено е опция ...
Досега с газов инжекцион на BSM не съм имал някакви сериозни проблеми. Един път се беше задръстил (при това наскоро сменен) филтър на изпарителя и 1 път беше умрял датчик за налягането, та беше взел да не ще да върне автоматично на бензин като свърши газта. Иначе в София ми гори 18 - 23/100 в зависимост от сезона и карането. На извънградско 14-16 също така в зависимост от карането. Като трябва да се има предвид, че съм с по-големи гуми и при това АТ.
Що се отнася до читав газаджия, там въпросът е по-сложен. Досега май никой не е посмял да ми препоръча такъв. Поради това за настройки и профилактика на дюзите ходих направо в BSM.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: От 3.1 на 4.0
А какво мислите за бутилката?Пура или в резервната гума?Това ми е голямата дилема сега.А за екстрите не ми дреме,съжалявам може би само за кожатаПървоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеТова, дето няма толкова екстри, можеш да го погледнеш и от добрата му страна - няма да ти се налага да сваляш таблото за да правиш ремонт на прословутите клапи на климатроника.
С тази възходяща тенденция на цените на горивата газификацията определено е опция ...
Досега с газов инжекцион на BSM не съм имал някакви сериозни проблеми. Един път се беше задръстил (при това наскоро сменен) филтър на изпарителя и 1 път беше умрял датчик за налягането, та беше взел да не ще да върне автоматично на бензин като свърши газта. Иначе в София ми гори 18 - 23/100 в зависимост от сезона и карането. На извънградско 14-16 също така в зависимост от карането. Като трябва да се има предвид, че съм с по-големи гуми и при това АТ.
Що се отнася до читав газаджия, там въпросът е по-сложен. Досега май никой не е посмял да ми препоръча такъв. Поради това за настройки и профилактика на дюзите ходих направо в BSM.grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.
Коментар
-
От: От 3.1 на 4.0
Лично мен не ме кефи вариантът да карам без резервна гума, затова съм го оставил с бутилката-пура зад задната седалка, с която го взех. Чудех се дали да не сменя 40-литровата с по-голяма, но реших, че ще ми заема прекалено много място в багажника и засега се примирявам с по-честото зареждане (на извънградско - на макс 200 км, в града - на около 135).Първоначално публикуван от robi Преглед на мнениеА какво мислите за бутилката?Пура или в резервната гума?Това ми е голямата дилема сега. ...
Въпрос на лични предпочитания. Ако решиш да слагаш по-голяма пура - първо провери дали няма да пречи на отварянето на капака, под който е резервната гума.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: От 3.1 на 4.0
И мен ме притеснява карането без резевна гума,а пробега не е голяма драма,в крайна сметка всичко това е компромис......ако искашПървоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеЛично мен не ме кефи вариантът да карам без резервна гума, затова съм го оставил с бутилката-пура зад задната седалка, с която го взех. Чудех се дали да не сменя 40-литровата с по-голяма, но реших, че ще ми заема прекалено много място в багажника и засега се примирявам с по-честото зареждане (на извънградско - на макс 200 км, в града - на около 135).
Въпрос на лични предпочитания. Ако решиш да слагаш по-голяма пура - първо провери дали няма да пречи на отварянето на капака, под който е резервната гума.
grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.
Коментар
-
От: От 3.1 на 4.0
Не е, особено в България, където газ има на почти всяка бензиностанция. Гумаджиите не са толкова на често. Пък, в крайна сметка, колата има и резервоар за бензин ...Първоначално публикуван от robi Преглед на мнениеИ мен ме притеснява карането без резевна гума,а пробега не е голяма драма ...
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: От 3.1 на 4.0
Първоначално бях сложил 40 литрова "пура", която поемаше 32л. Беше изнервящо да пресмятам постоянно колко км. съм изминал и да спирам за зареждане 2 пъти до морето или до София примерно. Смених я с 60 литрова, която събира около 50-52 литра и този вариант се оказа по-приемлив. Разходът ми с газов инжекцион "Бардолини", с възможности за икономично, стандартно и спортно каране е в следните граници:
- извънградско - 14-18, съответно дали е до 90-100 или над 120-140;
- градско - 22-25 и нагоре, според тежестта на крака;
Разходът на бензин е с около 2-3 литра надолу. За съжаление не успях да го сваля под тези граници, но в крайна сметка да караш мощен, здрав и комфортен джип на цена в разхода като лек бензинов автомобил си е повече от приемливо.
Успех и късмет в избора!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар