Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
    ... По-дългите амортесьори са по-дълги не само в разпънато състояние, а и в свито. Това налага използване на някакъв вид ограничаване на хода нагоре, обикновено с подложки на бъмпстоповете. Ако това не се направи при сгъване амортесьора удря преди фабричния бъмпстоп да ограничи свиването. ...
    Много съществен момент, който поради незнание се пропуска от немалко "големи специалисти". На времето го установих на собствен гръб - поради липсата на подложки на бъмп стоповете от ударите се откъсна иначе солидното ухо на амортисьор ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

      Чак сега видях калниците. Относно биалетките: Вземи си от Discovery, стават абсолютно точно и са шарнирни (доста по-добре). Струват по 28лв парчето. Има дълги, има и къси

      Коментар


      • #18
        От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

        Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
        Трябва да пробваме да я сгънем и да видим какво става.Но дали с по-голяма гума не е същото положение.Отделно, важно е да е ясно отсега колко ще са големи гумите,защото като се монтират разширителите на калниците да се знае дали да се реже калника или не.
        Ами тя процедурата е съвсем проста: вдигаш на крика, сваляш пружините и подпираш в единия край моста. Сваляш крика и гледаш разстоянията до бъмпстопа и хода на амортесьора. След като установш колко ще подложиш на бъмпстопа за да осигуриш на 100% амортесьора си готов. И като свършиш тая работа изведнъж ще разбереш, че хода нагоре вече е ограничен и вече има място за по-големи гуми, а запазването на сегашния размер по горните съображения губи смисъл. Остава да премериш какъв размер гума ще се побере без да опира никъде и дали това място не може да бъде модифицирано за да не правиш заради него компромис с размера. По-големия размер колело е единствения начин да отдалечиш мостовете от пътя и е единствената причина за да се повдигат машините. Няма никакъв смисъл да повдигаш заради самото повдигане ако няма да сменяш размера на колелата с по-голям.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #19
          От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

          Първоначално публикуван от tk3c-pyce Преглед на мнение
          Чак сега видях калниците. Относно биалетките: Вземи си от Discovery, стават абсолютно точно и са шарнирни (доста по-добре). Струват по 28лв парчето. Има дълги, има и къси
          Благодаря tk3c-pyce ,много полезна информация.Веднага ще проверя,защото искам да си прибера защитата.Между другото нашето има и защита на резервоара/оригинална/,което е много полезно,но доста рядко срещано.

          elbgt ,не го твърдя,но си мисля,че за да се сгъне толкова нагоре тази пружина,трябва доста здрав и рязък удар,нали?
          Естествено ще го проверя и ще се коригира.Но какво би трябвало да представлява тази подложка?
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 26-10-11, 13:45. Причина: Корекция на цитат
          Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
          Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

          Коментар


          • #20
            От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

            ето как изглежда Гранд Чероки с 2" и оригиналните гуми

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:img097.jpg
Прегледи:2
Размер:97.2 КБ
ID:5314791


            и с 31/10,5/15

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:img103.jpg
Прегледи:2
Размер:144.7 КБ
ID:5314792
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • #21
              От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

              Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
              elbgt ,не го твърдя,но си мисля,че за да се сгъне толкова нагоре тази пружина,трябва доста здрав и рязък удар,нали?
              Вярно е, но такива резки удари съвсем не са излючение в гората. Особено ако си натоварен повечко. Освен това не само при резки удари е възможно да легнеш на амортесьора, а и при съвсем бавно и плавно преминаване по диагонал през примерно 60 см вада. Този дори е по-честия сценарий.

              Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
              Но какво би трябвало да представлява тази подложка?
              Примерно така:



              Ето и по-подробна информация. И въобще не им гледай цената на тия. Ясно е, че става въпрос за изработка, която е по силите дори на начинаещ стругар. Освен това показаните подложни шайби са повече от необходимото, защото комплекта е универсален с различни по размер шайби за да ги комбинираш. На теб за пружините ти трябват само два броя с точния размер, който принципно трябва да е точно толкова с колкото се различават в напълно свито състояние оригиналния и новия амортесьор. До тук става въпрос само за отпред. Отзад е малко по различно, но принципа е същия.

              Ако обаче си решил да запазиш размера на колелата има начин да избегнеш горната операция. Той се състои в това да свалиш надолу точката, в която е монтиран амортесьора към моста. Пак със същата стойност. Малко по сложно е, защото е свързано с рязане и заварки по моста, но това е единствения начин, при който запазването на размера на колелата е оправдано и хода нагоре ще е безопасен за амортесьора. При това решение безспорно ще спечелиш по отношение на ходовете заради по-дългите амортесьори, но какво от това след като мостовете ти ще остъргват терена толкова често колкото при всеки пакетник. Е... вярно остава ти блясъка в очите на кафеджийките, но и насмешката в очите на малко по-запознатите, които също понякога висят по кафетата. Е... и това има решение. Трябва просто да избягваш такива заведения Шегичка, разбира се. Пожелавам ти успех при избора на концепция и при реализацията.
              Последно редактирано от elbgt; 26-10-11, 16:16.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • #22
                От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

                Явно ще се правят подложки.

                tk3c-pyce - от кое Дискавъри стават биалетките?Питах в един магазин и ми казаха,че са съвсем различни и захващането им също.
                Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                Коментар


                • #23
                  От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

                  Ето това е от Discovery II
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #24
                    От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

                    Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                    ето как изглежда Гранд Чероки с 2" и оригиналните гуми

                    [ATTACH=CONFIG]376476[/ATTACH]


                    и с 31/10,5/15

                    [ATTACH=CONFIG]376477[/ATTACH]
                    Това са гумите за 2-3инча + фланци с оригиналните гуми няма вкарване в пътя знам го от личен опит важи и за Cherokee.
                    Последно редактирано от bonev_d; 09-11-11, 21:43.
                    ZJ`99 4.0 LAREDO 2''

                    Коментар


                    • #25
                      От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

                      Първоначално публикуван от bonev_d Преглед на мнение
                      Това са гумите за 2-3инча + фланци с оригиналните гуми няма вкарване в пътя знам го от личен опит важи и за Cherokee.
                      Не съм го карал с по големи гуми.Сега обаче ми се струва съвсем нормално.По-високо е,но по стегнато и не се клати.Какво значи да "няма вкарване"?
                      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X