Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

    И ние със синът ми се наканихме да тунинговаме джипа.Насочихме се към 3” защото има най малко промени и повече се запазва пътното поведение.Имаше малко проба-грешка,но след това нещата тръгнаха добре.Първо поръчахме на една „проверена” фирма за доставки от Щатите,загубихме около два месеца и най-после едва си взехме парите обратно на части.Всъщност наистина бяха доставяли на колега от форума,но какво им стана не знам?Те си затвориха вече сайта,така че няма опастност.Знаех си предварително че е най добре да видиш човека насреща си на когото плащаш и да знаеш къде може да го намериш после/да го питаш де,не друго /.Докато си търсех парите сменихме фирмата с тази за която си мислех в началото-бургаската и ето горе долу за две седмици пратката пристигна.Междувременно ни пратиха няколко имейла с информация къде се намира пратката и номерата на пакетите по които човек може и сам да ги следи.Комплекта поръчахме с допълнителен лист за подлагане,като се ползват старите ресьори,защото транспорта на тези железа е особено скъп и цената става заради целите ресьори горе-долу по две.За сметка на това избрахме варианта с долни носачи,които и на снимките се вижда са толкова яки,че си заслужават транспорта.В сравнение със старите огънати ламарини са направо чук.Към изложбата се добавиха и купените преди време разширители на калниците и два кита за ремонт на задните спирачки.И ето доставката:






    Комплекта наистина е много пълен/за този лифт/ - болтове, шайби, тампони,скоби за ресьорите,които не всички се виждат на снимките.Вътре има упътване за монтажа на всеки елемент, а в youtube цял клип за поставяне точно на този кит.В сайта дават време за монтаж 3-4 часа обаче не са изчислили ръждясалите болтове и др., така че е повече.Макар че според мен джипа няма много ръжди отдолу-даже е добре.
    Заради лифта се добавиха и комплект фланци 38мм.- изработени от братския китайски народ.


    Както всички беше увиснала повече отзад,а предните пружини повече се държат.



    Ето и до прага-45см.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 25-10-11, 14:33. Причина: Дребен шрифт
    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

  • #2
    От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

    Браво ! Следя с интерес, че и на мене ми предстои ама когааа ?!


    Поздрави !

    Коментар


    • #3
      От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

      Сега за ресьорите.На клипа дават как само ги разглобяват,поставят новия лист посредата/два отдолу и два отгоре/,стягат и монтират.Понеже е известно че омекват и най-добре е цели нови,за по надеждно,реших да шпренгвам старите по дъгата на новия.В същност най важна е не дъгата,защото като се свалят те се свиват,а майстора я увеличи от 20см. на 24.5 см.,а това че после,като се монтират,заради новия лист не се изправят както старите.Реално резултатът не е 4.5см.,а стана 10см.Лифта оригинално трябва да е 7.5см.,обаче бях излязъл и като се върнах-гледам майстора прекарва през валяците и новия/подложния/ лист.Та затова стана малко повече.Но нека да има место да уляга.В началото/първия ден/ наистина много щръкна,даже имаше една вибрация-явно от кардана,защото ъгъла му беше дошъл в повече,но като се понатовари и разклати,улегна и не вибрира.
      Тук е вдигната само отзад,пружините още не са сложени.



      Сега вече новото положение-51см. отзад и 53см. отпред и с фланци.










      Вече има повече място за кал.
      За този лифт дават гуми до 31”,а сега са 28”,но не ми изглеждат малки,а пък и трябва да има место в калниците където да се движат.Понеже гумите са същите няма никаква промяна в километража или в динамиката.Като ги изтъркам,тогава може да мисля за малко по големи.





      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

      Коментар


      • #4
        От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

        Много добре изглежда.
        Един въпрос, братята американци посмъртно не дават да се кара лифт над 2 инча без удължен трак бар.
        Ти този проблем как си го решил?
        Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

        тел. 0897818449

        Коментар


        • #5
          От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

          Този проблем се решава при добър стругар или при добър заварчик. Джипът е станал добре. Единственото, което аз бих предложил са калници Bushwacker и ще може да се сложат 32 или 33 гуми

          Коментар


          • #6
            От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

            Първоначално публикуван от tk3c-pyce Преглед на мнение
            Този проблем се решава при добър стругар или при добър заварчик. Джипът е станал добре. Единственото, което аз бих предложил са калници Bushwacker и ще може да се сложат 32 или 33 гуми
            Ами калниците са твоите,не си ли ги позна по-горе на снимката?Ще ги монтираме но мисля да не режа ламарините,защото не искам много големи гуми/извинявам се/,защото искам и да пътувам с нея.

            Колкото до трак бара,щом го нямаше в комплекта или в препоръчваните неща към него,сигурно не е толкова необходимо.В момента няма никакъв проблем с управлението.Но кажете на какво пречи и как да се поправи?
            Сега обаче има един друг проблем-заради двете планки които свалят надолу предната стабилизираща щанга,вместо по дълги биалетки.Черокито отпред е със защита на кормилните щанги и сега стабилизиращата пречи да се монтира защитата.Трябва да търся по-дълги биалетки за да махна планките.Предложиха ми да се отрежат и да се завари по дълга шпилка.Струва ми се доста ТНТМ вариант.Ето за това става въпрос.

            Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
            Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

            Коментар


            • #7
              От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

              Най-лесно би станало ако срежеш биалетките, навива се резба в зависимост от ФИ-то и по железариите има едни дълги гайки (по скоро шестостен с вътрешна резба) или се правят на струг и с по една контра гайка от двете страни на шестостена ...
              [img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]

              Коментар


              • #8
                От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

                Първоначално публикуван от tZv3t0zAr Преглед на мнение
                Най-лесно би станало ако срежеш биалетките, навива се резба в зависимост от ФИ-то и по железариите има едни дълги гайки (по скоро шестостен с вътрешна резба) или се правят на струг и с по една контра гайка от двете страни на шестостена ...
                Да,наистина идеята е отлична.И най вече ще стане надеждно и здраво.Най добре всичко да се направи на струг.Благодаря.
                Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                Коментар


                • #9
                  От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

                  Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
                  ... Вече има повече място за кал.
                  За този лифт дават гуми до 31”,а сега са 28”,но не ми изглеждат малки,а пък и трябва да има место в калниците където да се движат.Понеже гумите са същите ...
                  Извинявам се, но нещо не можах да схвана какъв е замисълът с този лифт?
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Извинявам се, но нещо не можах да схвана какъв е замисълът с този лифт?
                    1.Старите ресьори бяха изправени в хоризонтално положение и съвсем омекнали.Гумата беше в калника и при определени движения опираше и стържеше,най вече като се натовари с багаж и хора.Защото и тази 28" гума е по-голяма от оригиналната 27".Като си изтрия тези гуми сигурно ще сложа по голяма,но не много.
                    2.Амортисьорите и пружините също-омекнали,не сменяни откакто е станало кола.Резултата от всичко-отпуснато окачване,люлеене и т.н.Стабилизаторът също беше изтекъл,което увеличаваше луфта и играта на волана.
                    3.Всичко това се продава в комплект,защо да го търся поотделно?
                    4.Нали когато се сгъва окачването трябва да има место къде да отиват гумите.Хората са написали че 3" е за до 31" гума.Какъв е смисъла да натъпча една голяма гума и да стане същото като преди лифта.Виждал съм такива Черокита с лифт и пак несъобразени гуми=никакви ходове.
                    5.И най-важното-И ние пием кафе-по друго си е с по висок джип,с фланци и хубава музика .
                    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                    Коментар


                    • #11
                      От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

                      Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
                      1.Старите ресьори бяха изправени в хоризонтално положение и съвсем омекнали.Гумата беше в калника и при определени движения опираше и стържеше,най вече като се натовари с багаж и хора.Защото и тази 28" гума е по-голяма от оригиналната 27".Като си изтрия тези гуми сигурно ще сложа по голяма,но не много.
                      2.Амортисьорите и пружините също-омекнали,не сменяни откакто е станало кола.Резултата от всичко-отпуснато окачване,люлеене и т.н.Стабилизаторът също беше изтекъл,което увеличаваше луфта и играта на волана.
                      3.Всичко това се продава в комплект,защо да го търся поотделно?
                      4.Нали когато се сгъва окачването трябва да има место къде да отиват гумите.Хората са написали че 3" е за до 31" гума.Какъв е смисъла да натъпча една голяма гума и да стане същото като преди лифта.Виждал съм такива Черокита с лифт и пак несъобразени гуми=никакви ходове.
                      5.И най-важното-И ние пием кафе-по друго си е с по висок джип,с фланци и хубава музика .
                      Ами най-елементарното решение е грохналото стандартно окачване да се смени с ново, също така стандартно. При необходимост (примерно заради по-често превозване на по-тежки товари), могат да се намерят варианти и за усилване, без да се прибягва до лифт.
                      Всеки лифт на окачването, особено пък по-съществен, дава негативно отражение върху пътното поведение. Затова той е оправдан само в случаите, в които е неизбежен. А това обикновено се прави за да могат да се сложат по-големи гуми, което пък е единственият начин да се увеличи клиренсът. Ако няма да се слагат по-големи гуми ...

                      Разбира се, всеки е в правото си да си харчи парите, както намери за добре, но за мен лифт заради самия лифт е просто безсмислен.

                      Що се касае за пиенето на кафе .... Вярно, че "на вкус и цвет товарищей нет", но на мен навирчен джип с празни арки и гуми с размер "аспиринче" не ми звучи никак добре.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

                        Е тоя път (като да не повярваш) няма какво да добавя след Чавдар(W93). Преди да стигна до неговия пост си бях наумил да пиша, но се оказа че ме е изпреварил с всяка една дума. Надървен джип с празни калници ?! Ако на мен ми се наложи да закарам до някъде такава машина ще го направя в тъмна доба, дегизиран максимално та никой да не ме познае Майтапя се разбира се. Лифта е сравнително грамотно реализиран и е добро начало. Но ако нещата останат до тук (с тези колелца) машината определено ще изглежда смешно и нелогично дори само пред кафето.

                        едит/

                        а-аа сетих се аз какво ще добавя.
                        Kолега CITIZEN, похвален е стремежа да запазиш хода нагоре оставяйки по-малките колела, но имай предвид че запазването на хода нагоре е теоритично невъзможно при този лифт поради следното: По-дългите амортесьори са по-дълги не само в разпънато състояние, а и в свито. Това налага използване на някакъв вид ограничаване на хода нагоре, обикновено с подложки на бъмпстоповете. Ако това не се направи при сгъване амортесьора удря преди фабричния бъмпстоп да ограничи свиването. В твоя кит не видях такива детайли или тези които ми приличат на такива не са с необходимиата дебелина. Имайки предвид лабавите тръбни бар пинове пъхнати в едното ухо на всеки един от амортесьорите съвсем логично е да очакваш това:



                        Естествено това няма да се случи докато събираш неудобрителни според мен погледи по асфалта а само ако решиш да използваш тази машина по предназначение
                        Искрено ти пожелавам да довършиш докрай тази машина и да се радваш на много безаварийни километри!
                        Последно редактирано от elbgt; 26-10-11, 11:03.
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • #13
                          От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

                          По-горе писах,че ще сложа по-големи гуми,когато изтрия тези.Но гледам тука една картинка която ме смущава.Тия не знаят ли че калниците трябва да са пълни?

                          Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                          Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                          Коментар


                          • #14
                            От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

                            Разбира се че знаят, но много повече предпочитат да си продават стоката защото какво ще стане ако ти напишат или снимат нещо от където да е ясно, че с този техен продукт само си мислиш, че си приключил.
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • #15
                              От: JEEP CHEROKEE XJ 4.0L + ROUGH COUNTRY 3” suspension lift kit

                              elbgt благодаря за полезната информация.Явно е така.Трябва да пробваме да я сгънем и да видим какво става.Но дали с по-голяма гума не е същото положение.Отделно, важно е да е ясно отсега колко ще са големи гумите,защото като се монтират разширителите на калниците да се знае дали да се реже калника или не.
                              Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                              Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X