Тъй като през последните месеци практически не карам Жипа, а основно Спайдъра (кабриолетен сезон е все пак), го бях оставил при моите майстори за няколко поредни подобрения. И след като го покарах последната седмица, мога да кажа - вече не си маркира територията.
И така: реших да отстраня дразнещия теч на масло - макар и само 2-3 капки след гасене на мотора, много ме дразнеше. Та свалихме сичко отдолу - кардани, раздатки, аФтоматици, ауспуси, стартер, всичко - прочутата халуминиева плоча естествено беше пукната. И то на няколко места. Та се започна: заварки (заваряваха я монтирана върху камбаната на скоростите, за да не се изметне, на малки участъци, като камбаната постоянно се охлаждаше с мокри парцали). След това сваляне на плочата, шлайфане, дори полиране на места - абе стана като нова. Според заварчика тоя проблем идвал от отслабнал тампон на скоростите - сменихме и него (търсенето му бе цяла одисея). Оказа се, че струва над 480 кинта в БалкОн Стар (с капаро и 2 седмици за доставка), 290 кинта във Вест Ауто (пак 2 седмици чакане). Но майстора като го видя, му се стори много познат - оказа се същия като на някакъв голям дизелов Мерцедес (май старата S-класа W140, не запомних). Та ми струваше 71 лева, оригинален Лемфьордер, произведен за Мерцедес. Имаше и Боге, ама Лемфьордер били по-добри. Та сега определено понамаляха и вибрациите, най-вече при ускорение - поне така ми се струва. Но може и да си внушавам, защото стария тампон беше в относително добро състояние.
И тъй като и без това беше свален, дадох и стартера за рециклиране -четки, втулки, бендикс, това-онова. Работеше си перфектно, ама за всеки случай, че аФтомат без стартер няма палене.
Свалихме и катализатора, за да не го гепят, че напоследък тия кражби се превърнаха в епидемия. Колата стана доста по-пъргавка, върви по-леко някак си, разход още не съм засичал. Продадох го за 170 лева.
Освен това смених и високоговорителите на таблото с Визатон (40 кинта двата) - оригиналните бяха просто изгорели от слънцето и се бяха напукали и издаваха странни звуци, когато усиля звука. Сега звука е перфектен.
Всичко това ми струваше 630 лева - минус 170 лева от катализатора=460 лева.
Не мога да се сдържа и си оправям любимата Жипка - въпреки че през ноември ще я продавам. Кво да се прави, такъв съм си Искам сичко да е перфектно
 Искам сичко да е перфектно 
							
						
					И така: реших да отстраня дразнещия теч на масло - макар и само 2-3 капки след гасене на мотора, много ме дразнеше. Та свалихме сичко отдолу - кардани, раздатки, аФтоматици, ауспуси, стартер, всичко - прочутата халуминиева плоча естествено беше пукната. И то на няколко места. Та се започна: заварки (заваряваха я монтирана върху камбаната на скоростите, за да не се изметне, на малки участъци, като камбаната постоянно се охлаждаше с мокри парцали). След това сваляне на плочата, шлайфане, дори полиране на места - абе стана като нова. Според заварчика тоя проблем идвал от отслабнал тампон на скоростите - сменихме и него (търсенето му бе цяла одисея). Оказа се, че струва над 480 кинта в БалкОн Стар (с капаро и 2 седмици за доставка), 290 кинта във Вест Ауто (пак 2 седмици чакане). Но майстора като го видя, му се стори много познат - оказа се същия като на някакъв голям дизелов Мерцедес (май старата S-класа W140, не запомних). Та ми струваше 71 лева, оригинален Лемфьордер, произведен за Мерцедес. Имаше и Боге, ама Лемфьордер били по-добри. Та сега определено понамаляха и вибрациите, най-вече при ускорение - поне така ми се струва. Но може и да си внушавам, защото стария тампон беше в относително добро състояние.
И тъй като и без това беше свален, дадох и стартера за рециклиране -четки, втулки, бендикс, това-онова. Работеше си перфектно, ама за всеки случай, че аФтомат без стартер няма палене.
Свалихме и катализатора, за да не го гепят, че напоследък тия кражби се превърнаха в епидемия. Колата стана доста по-пъргавка, върви по-леко някак си, разход още не съм засичал. Продадох го за 170 лева.
Освен това смених и високоговорителите на таблото с Визатон (40 кинта двата) - оригиналните бяха просто изгорели от слънцето и се бяха напукали и издаваха странни звуци, когато усиля звука. Сега звука е перфектен.
Всичко това ми струваше 630 лева - минус 170 лева от катализатора=460 лева.
Не мога да се сдържа и си оправям любимата Жипка - въпреки че през ноември ще я продавам. Кво да се прави, такъв съм си
 Искам сичко да е перфектно
 Искам сичко да е перфектно 
							
						


 Извинявай, ама как кореспондира горното с изявлението ти в една друга тема:
 Извинявай, ама как кореспондира горното с изявлението ти в една друга тема: Но точно защото съм карал почти всичко, което се води автомобил, смея да твърдя, че мога да дам обективна оценка. Защото имам огромна база за сравнение - от Дачия до Ролс-Ройс Фантом и от Сузуки Джимни до Хъмър Н1 (или Мерцедес Цетрос, ако щеш).
  Но точно защото съм карал почти всичко, което се води автомобил, смея да твърдя, че мога да дам обективна оценка. Защото имам огромна база за сравнение - от Дачия до Ролс-Ройс Фантом и от Сузуки Джимни до Хъмър Н1 (или Мерцедес Цетрос, ако щеш).
Коментар