Тъй като през последните месеци практически не карам Жипа, а основно Спайдъра (кабриолетен сезон е все пак), го бях оставил при моите майстори за няколко поредни подобрения. И след като го покарах последната седмица, мога да кажа - вече не си маркира територията.
И така: реших да отстраня дразнещия теч на масло - макар и само 2-3 капки след гасене на мотора, много ме дразнеше. Та свалихме сичко отдолу - кардани, раздатки, аФтоматици, ауспуси, стартер, всичко - прочутата халуминиева плоча естествено беше пукната. И то на няколко места. Та се започна: заварки (заваряваха я монтирана върху камбаната на скоростите, за да не се изметне, на малки участъци, като камбаната постоянно се охлаждаше с мокри парцали). След това сваляне на плочата, шлайфане, дори полиране на места - абе стана като нова. Според заварчика тоя проблем идвал от отслабнал тампон на скоростите - сменихме и него (търсенето му бе цяла одисея). Оказа се, че струва над 480 кинта в БалкОн Стар (с капаро и 2 седмици за доставка), 290 кинта във Вест Ауто (пак 2 седмици чакане). Но майстора като го видя, му се стори много познат - оказа се същия като на някакъв голям дизелов Мерцедес (май старата S-класа W140, не запомних). Та ми струваше 71 лева, оригинален Лемфьордер, произведен за Мерцедес. Имаше и Боге, ама Лемфьордер били по-добри. Та сега определено понамаляха и вибрациите, най-вече при ускорение - поне така ми се струва. Но може и да си внушавам, защото стария тампон беше в относително добро състояние.
И тъй като и без това беше свален, дадох и стартера за рециклиране -четки, втулки, бендикс, това-онова. Работеше си перфектно, ама за всеки случай, че аФтомат без стартер няма палене.
Свалихме и катализатора, за да не го гепят, че напоследък тия кражби се превърнаха в епидемия. Колата стана доста по-пъргавка, върви по-леко някак си, разход още не съм засичал. Продадох го за 170 лева.
Освен това смених и високоговорителите на таблото с Визатон (40 кинта двата) - оригиналните бяха просто изгорели от слънцето и се бяха напукали и издаваха странни звуци, когато усиля звука. Сега звука е перфектен.
Всичко това ми струваше 630 лева - минус 170 лева от катализатора=460 лева.
Не мога да се сдържа и си оправям любимата Жипка - въпреки че през ноември ще я продавам. Кво да се прави, такъв съм си
Искам сичко да е перфектно
И така: реших да отстраня дразнещия теч на масло - макар и само 2-3 капки след гасене на мотора, много ме дразнеше. Та свалихме сичко отдолу - кардани, раздатки, аФтоматици, ауспуси, стартер, всичко - прочутата халуминиева плоча естествено беше пукната. И то на няколко места. Та се започна: заварки (заваряваха я монтирана върху камбаната на скоростите, за да не се изметне, на малки участъци, като камбаната постоянно се охлаждаше с мокри парцали). След това сваляне на плочата, шлайфане, дори полиране на места - абе стана като нова. Според заварчика тоя проблем идвал от отслабнал тампон на скоростите - сменихме и него (търсенето му бе цяла одисея). Оказа се, че струва над 480 кинта в БалкОн Стар (с капаро и 2 седмици за доставка), 290 кинта във Вест Ауто (пак 2 седмици чакане). Но майстора като го видя, му се стори много познат - оказа се същия като на някакъв голям дизелов Мерцедес (май старата S-класа W140, не запомних). Та ми струваше 71 лева, оригинален Лемфьордер, произведен за Мерцедес. Имаше и Боге, ама Лемфьордер били по-добри. Та сега определено понамаляха и вибрациите, най-вече при ускорение - поне така ми се струва. Но може и да си внушавам, защото стария тампон беше в относително добро състояние.
И тъй като и без това беше свален, дадох и стартера за рециклиране -четки, втулки, бендикс, това-онова. Работеше си перфектно, ама за всеки случай, че аФтомат без стартер няма палене.
Свалихме и катализатора, за да не го гепят, че напоследък тия кражби се превърнаха в епидемия. Колата стана доста по-пъргавка, върви по-леко някак си, разход още не съм засичал. Продадох го за 170 лева.
Освен това смених и високоговорителите на таблото с Визатон (40 кинта двата) - оригиналните бяха просто изгорели от слънцето и се бяха напукали и издаваха странни звуци, когато усиля звука. Сега звука е перфектен.
Всичко това ми струваше 630 лева - минус 170 лева от катализатора=460 лева.
Не мога да се сдържа и си оправям любимата Жипка - въпреки че през ноември ще я продавам. Кво да се прави, такъв съм си


Коментар