Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преборих се с капките масло под Жипа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Преборих се с капките масло под Жипа

    Тъй като през последните месеци практически не карам Жипа, а основно Спайдъра (кабриолетен сезон е все пак), го бях оставил при моите майстори за няколко поредни подобрения. И след като го покарах последната седмица, мога да кажа - вече не си маркира територията.

    И така: реших да отстраня дразнещия теч на масло - макар и само 2-3 капки след гасене на мотора, много ме дразнеше. Та свалихме сичко отдолу - кардани, раздатки, аФтоматици, ауспуси, стартер, всичко - прочутата халуминиева плоча естествено беше пукната. И то на няколко места. Та се започна: заварки (заваряваха я монтирана върху камбаната на скоростите, за да не се изметне, на малки участъци, като камбаната постоянно се охлаждаше с мокри парцали). След това сваляне на плочата, шлайфане, дори полиране на места - абе стана като нова. Според заварчика тоя проблем идвал от отслабнал тампон на скоростите - сменихме и него (търсенето му бе цяла одисея). Оказа се, че струва над 480 кинта в БалкОн Стар (с капаро и 2 седмици за доставка), 290 кинта във Вест Ауто (пак 2 седмици чакане). Но майстора като го видя, му се стори много познат - оказа се същия като на някакъв голям дизелов Мерцедес (май старата S-класа W140, не запомних). Та ми струваше 71 лева, оригинален Лемфьордер, произведен за Мерцедес. Имаше и Боге, ама Лемфьордер били по-добри. Та сега определено понамаляха и вибрациите, най-вече при ускорение - поне така ми се струва. Но може и да си внушавам, защото стария тампон беше в относително добро състояние.

    И тъй като и без това беше свален, дадох и стартера за рециклиране -четки, втулки, бендикс, това-онова. Работеше си перфектно, ама за всеки случай, че аФтомат без стартер няма палене.

    Свалихме и катализатора, за да не го гепят, че напоследък тия кражби се превърнаха в епидемия. Колата стана доста по-пъргавка, върви по-леко някак си, разход още не съм засичал. Продадох го за 170 лева.

    Освен това смених и високоговорителите на таблото с Визатон (40 кинта двата) - оригиналните бяха просто изгорели от слънцето и се бяха напукали и издаваха странни звуци, когато усиля звука. Сега звука е перфектен.

    Всичко това ми струваше 630 лева - минус 170 лева от катализатора=460 лева.

    Не мога да се сдържа и си оправям любимата Жипка - въпреки че през ноември ще я продавам. Кво да се прави, такъв съм си Искам сичко да е перфектно
    Последно редактирано от Carburettor; 29-08-11, 20:04.
    ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
    Volvo XC90 D5 Executive '12
    Volvo XC60 D5 Summum '11
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90

  • #2
    От: Преборих се с капките масло под Жипа

    Номерчето на тампона?
    Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
    Grand 3.1TD
    0898 620 306 Стоян

    Коментар


    • #3
      От: Преборих се с капките масло под Жипа

      Извинявай, ама как кореспондира горното с изявлението ти в една друга тема:
      Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
      Аре ся - на 46 години съм и без един бял косъм (освен няколко в брадата, ама те са си отдавна) - въпреки 3 щастливи и безгрижни години с 3.1 ТД

      Перфектна си е машинката
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • #4
        От: Преборих се с капките масло под Жипа

        Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
        Номерчето на тампона?
        Нямам представа, но ще попитам тия дни. Ама май майстора просто го занесъл в магазина на Лемфьордер и Боге и те извадили какъвто трябва. Не съм се занимавал лично.
        ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
        Volvo XC90 D5 Executive '12
        Volvo XC60 D5 Summum '11
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90

        Коментар


        • #5
          От: Преборих се с капките масло под Жипа

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          Извинявай, ама как кореспондира горното с изявлението ти в една друга тема:
          Що бе, машинката си е перфектна, кво като капва по няколко капчици масло? Това си е масов проблем на тоя модел и 99% от хората си го карат така и не им пука, просто аз реших да го оправя. Останалите неща също ги направих просто от стремеж към съвършенство - стартера си работеше, високоговорителите си свиреха, ауспуха също си беше като нов - ама нали всичко може да бъде още по-добре. Не е ли така? Можех да не сменям амортисьорите, можех да не сменям спирачните апарати, дискове и накладки (работеха си и не тресяха), ама аз исках да са нови. Та щастливото и безгрижно време продължава.

          И ако не ми беше изпаднало Волвото, щях да си карам Жипа още много години. Ама двата ще ми дойдат много - а и няма къде да ги държа.
          Последно редактирано от Carburettor; 29-08-11, 20:09.
          ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
          Volvo XC90 D5 Executive '12
          Volvo XC60 D5 Summum '11
          Alfa Romeo Spider 2.0 '90

          Коментар


          • #6
            От: Преборих се с капките масло под Жипа

            Ти хвалиш това,което имаш!
            Grand Cherokee 2.7crd Limited

            Коментар


            • #7
              От: Преборих се с капките масло под Жипа

              Първоначално публикуван от Toni Gr Преглед на мнение
              Ти хвалиш това,което имаш!
              Хваля това, което познавам. А и работата ми е да давам обективни оценки за автомобили. И затова се старая да бъда безпристрастен. Не винаги успявам на 100%, но поне се старая. А и през ръцете ми са минали толкова много коли, че ако трябва да ги нахваля всичките, ще стане страшно Но точно защото съм карал почти всичко, което се води автомобил, смея да твърдя, че мога да дам обективна оценка. Защото имам огромна база за сравнение - от Дачия до Ролс-Ройс Фантом и от Сузуки Джимни до Хъмър Н1 (или Мерцедес Цетрос, ако щеш).

              Единствената марка, за която не мога да бъда безпристрастен, е Алфа Ромео. Дори съм ужасно пристрастен. Но това е друга тема. Всички други коли за мен са просто купчини ламарина, които те превозват от точка А до точка Б. Коя по-добре, коя по-зле.
              ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
              Volvo XC90 D5 Executive '12
              Volvo XC60 D5 Summum '11
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90

              Коментар


              • #8
                От: Преборих се с капките масло под Жипа

                Защо,и аз съм доволен от моя?
                Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                Grand 3.1TD
                0898 620 306 Стоян

                Коментар


                • #9
                  От: Преборих се с капките масло под Жипа

                  Много ми е кеф да ти чета темите ... честито за волвото и успех с продажбата макар че знам че няма да ти трябва (като се сетя само за 166-цата сама си се продаде).
                  А за неналожителните ремонти по автомобилите няма нищо по-хубаво от това да знаеш че имаш надеждна кола с която спокойно можеш да тръгнеш по всяко едно време на дълъг път.
                  В този ред на мисли миналата седмица се върнах след близо 2000км в гръчко до закинтос по игнатиа одос и после обратно през Кавала, при 39 градусови жеги и уникални планини, джипа се представи перфектно и съм сигурен че е така точно заради тези неналожителни ремонти които му правя периодично. Дори майстора ми почна да ми се смее вече, но не ми отказва парите накрая.
                  V10

                  Коментар


                  • #10
                    От: Преборих се с капките масло под Жипа

                    Да се вмъкна и аз като незнаещ ,тази алуминиева плоча на кое е ?

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X