От: някакъв проблем с двигателя...
И аз от опит да споделя - ако има износени пръти - звука не е само като "пуфтене" ами си дрънчи на метал - на харабия! Просто няма как да не го чуеш. Ако има проблем водещ до некоректна работа на клапаните, не би ли трябвало да се наблюдава и загуба на мощност..?!! Ако има изпускателен клапан, който "да не е в час" и затваря по-рано би трябвало като извадиш маркуча от смукателните колектори и запалиш - да духа от отвора на колекторите (установява се с лист хартия, който държиш на около 1 см. от отвора и го гледаш на къде се гъне)
И аз от опит да споделя - ако има износени пръти - звука не е само като "пуфтене" ами си дрънчи на метал - на харабия! Просто няма как да не го чуеш. Ако има проблем водещ до некоректна работа на клапаните, не би ли трябвало да се наблюдава и загуба на мощност..?!! Ако има изпускателен клапан, който "да не е в час" и затваря по-рано би трябвало като извадиш маркуча от смукателните колектори и запалиш - да духа от отвора на колекторите (установява се с лист хартия, който държиш на около 1 см. от отвора и го гледаш на къде се гъне)
Коментар