Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Създаване на налягане във водната система

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Създаване на налягане във водната система

    Някой добре го е подготвил за продаване.
    Главите голи. Аз ги нося на доверен човек, който си знае работата и като каже "спукана", или "здрава" е гаранция.

    Коментар


    • #17
      От: Създаване на налягане във водната система

      Как голи, махам и клапаните или те остават. И кой е по - добрия вариант надуването или ренtгена?

      Коментар


      • #18
        От: Създаване на налягане във водната система

        Първоначално публикуван от masala Преглед на мнение
        Как голи, махам и клапаните или те остават. И кой е по - добрия вариант надуването или ренtгена?
        Без свещите, дюзите, клапаните и датчиците.
        "По добрия вариант" е сигурния тест. В тая връзка не всеки който има компресор, или "рентген" ще направи "сигурен" тест.

        Коментар


        • #19
          От: Създаване на налягане във водната система

          Вчера прочетох че е трябвало да намеря горна мъртва точка на първи цилиндър, преди да махна главите, но не съм го направил. Това фатално ли е?

          Коментар


          • #20
            От: Създаване на налягане във водната система

            Това се прави най вече за да се фиксира ГНП, но няма нищо страшно, навсякъде има белези, на този модел незнам но на някой си има отвор през шайбата за застопоряване на помпата в точното положение, ако не си наясно недей зацепва после сам ангренажа.
            При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

            Коментар


            • #21
              От: Създаване на налягане във водната система

              За сваляне на главите не се сваля ГНП, нито се пипа ангренажа.
              Горна мъртва точка ти трябва когато слагаш кобилиците. Не е проблем да въртиш коляновия вал докато ги няма главите.
              Най ме е страх от хора без мечти...

              Коментар


              • #22
                От: Създаване на налягане във водната система

                На тоя двигател нищо не се разцепва и зацепва при сваляне на главите.
                Друже, не това е колата и подхода за самоубучение. Уважавам желанието ти сам да се справиш, но правиш огромна грешка.
                Сори, писали сме заедно.

                Коментар


                • #23
                  От: Създаване на налягане във водната система

                  Може и да има проблем.Втулките/ризите/на този двигател са "мокри"с 4ри О-пръстена и бронзова дихтунга.Всяко разместване може да доведе до смесване на маслото с антифриза.Преди да се върти вала втулките трябва да се фиксират.Ангренажна верига или ремък този двигател няма има зъбни колела.Колегата Andro160 те е посъветвал правилно.
                  Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                  Grand 3.1TD
                  0898 620 306 Стоян

                  Коментар


                  • #24
                    От: Създаване на налягане във водната система

                    Това ми е напълно ясно, че не требва да въртя вала докато съм махнал петте глави. И да го въртя няма как да смеси маслото с антифриза, единственото е да разместя медните втулки което не е желателно в какъвто и да е случай. Сега смятам да ги нося главите да ги проверят. Също така не смятам да си давам колата на някой безхаберен майстор който да ми вземе една торба пари. Имам големи наблудения върху работата на така наречените майстори - чук и отверка, единствено знам за Балканстар - София от където си купувам частите, можеби има и др. майстори който незнам и са добри, но всеки сам си избира какво да прави.
                    Прочел съм доста книжки преди да реша, дали да се захвана. Смятям че този форум е направен да си помагаме и който има опит да го сподели ако желае.
                    Искам да разбера дали е нужно да вращам главите обратно ( голяма играчка) и да тарся тоя специален ключ, някъде от щатите или като ги проверя и им нямя нищо може да ги върна по местата?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Създаване на налягане във водната система

                      ...Смятям че този форум е направен да си помагаме и който има опит да го сподели ако желае...
                      Моя съвет е да потърсиш във форума добър майстор, който да ти оправи колата. Най-добре ще се справи някой, който е ремонтирал многократно такива двигатели иначе може да ти се наложи да го правиш няколко пъти, колкото и доброжелателни да са съветите. Нали колата си е за да се кара, а не да е постоянно разглобена. Успех!
                      А колкото до парите - сигурно ще ти вземе пари, нали си е занаят и професия.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Създаване на налягане във водната система

                        Първоначално публикуван от masala Преглед на мнение
                        ...Искам да разбера дали е нужно да вращам главите обратно ( голяма играчка) и да тарся тоя специален ключ, някъде от щатите или като ги проверя и им нямя нищо може да ги върна по местата?
                        Сега трябва да можеш да въртиш вала. Без главите. И не за друго, а за да премериш с колко излиза буталото над челото на блока. "Прочел си доста книжки", сега няма да питаш защо. Как да фиксираш цилиндрите без да качваш главите не го пише в кжижките. Трябва обаче да си напънеш малко мозъка.
                        Всички "ключове" необходими за тоя ремонт ги има в близката желазария.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Създаване на налягане във водната система

                          Първоначално публикуван от masala Преглед на мнение
                          Здравейте, искам да попитам във връзка с възникнал проблем с моето Г. Чероке 3.1 турбо дизел.
                          Установих, че създава голямо налягане във водната система, ако някой е запознат с проблема моля да помогне.
                          Колегите са прави!За да провериш със сигурност напълни едно шише с вода и го обърни върху свалената капачка на радиатора или разширителния съд при студен работещ мотор! Натисни шишето добре да не изтича много вода и виж системата дали прави мехурчета в шишето . Следваща проба на студен мотор отвии подгряващи свещи или дюзи завърти на стартер и следи за вода в цилиндрите.Ще ти дам пример от опит същия проблем може да го направи и някой от връщащите маркучи за обезвъздушаване и си мислиш че е глава ./бивш автомеханик съм с не малък стаж до камиони/.Ако има друго питай. С такива проби не си зависим от нищо можеш да ги направиш навсякъде.От водна възглавница в цилиндъра чупиш бутало ;кривиш биела в най лошия случаи късаш колянов вал .При дизела е така заради високата комресия!Успех Човече!
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X