Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep - V6 или V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep - V6 или V8

    Здравейте,

    Бях по-активен във форума за Нивата с многото си въпроси, а сега се прехвърлих в подфорума Джип.
    Смених континента и си търся някакъв 4х4, който да ми замени Нивата и Офроудните преживявания с нея. За разлика от Нивата обаче този автомобил ще ми служи и за семейно превозно средство, та не искам да е толкова шумен като Нивата
    Започнах да тършувам, но тъй като вече съм споменавал, че технически хич ме няма искам малко съвети. Гледам Гранд Чероки - '96 до '99-а година. Гледам също и обикновеното Чероки. Гранда повече ми харесва спор няма, но и Черокито не е зле.
    За Гранда се двоумя между 6 цилиндровия и 8 цилиндровия мотор. Нямам представа какъв градски разход ще ми дава, защото тук за задръстванията това ще ми е притеснително. Сега карам едно Ауди 100 Куатро 2.8 и разхода ми е между 15 и 22 в зависимост от температурата. На -30 в общи линии удрям тавана.
    Другото, което ме интересува е какви са стандартните размери гуми за Гранда и за Черокито? Да си им проверя цената как върви една 4ка гумаци - зимни, летни и офф.
    Ако пък някой от вас има опит с други американски 4х4 ще се радвам да чуя съвети.
    Благодаря предварително на включилите се в темата!

    Поздрави!

    Мар4
    Suzuki Grand Vitara, V6 2.5L

  • #2
    От: Jeep - V6 или V8

    Аз съм фен на 6 цилиндровия редови двигател. Тъй като е много стара разработка от 1962 година, двигателят много лесно се газифицира с нормална газова уредба, без инжекцион и без компютър.
    Моят работи с изпарител Ловато HP. Може да се центрова на икономичен режим и на режим еквивалентен на бензиновия.
    Във икономичен режим си на 15/100 градско, в еквивалентен 20 -25/100, зависи колко ти е тежък крака .
    Голямата икономия се избива, тъй като на празен ход свалям двигателя на 600 оборота без да тресе защото е 6 цилиндров. Няма инжектор, който да впръсква толкоз малко гориво, колкото малко може да дозира плочката.
    Така, че в покой, колата почти не харчи. В София мерим разхода в моточасове, а не в киломери .
    Висококачественото Ловато HP, дава възможност при ускорение рязко да се повиши налягането с обогатена смес, а от там и добър демараж.
    Как е при V8, не зная те май се газифицират само с инжекция.
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • #3
      От: Jeep - V6 или V8

      И 8ка може с обикновенна газова,но естествено с газовия инж..е по добре.В града по малко от 25л,просто няма начин.Но разликата в вървенето е голяма.

      Коментар


      • #4
        От: Jeep - V6 или V8

        Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
        , двигателят много лесно се газифицира с нормална газова уредба, без инжекцион и без компютър.
        .
        Че там газ има ли?

        Коментар


        • #5
          От: Jeep - V6 или V8

          Само V8 върви два пъти повече а и общо взето гори по-малко и на светофарите наказваш 99% от тъй наречените бегачки
          Михаил Войнов 0988814423

          Коментар


          • #6
            От: Jeep - V6 или V8

            Гранд Черокитата имат толкова много модификации и са произведени в такива огромни бройки, че винаги се намира индивидуално най-удобната конфигурация и има "донори" за резервни части.
            Наистина с V8 особено в модификацията 5.9, ускорението е смазващо. Имаш чувството, че трябва да те стържат със шпакла от седалката след ускоряване. И четирите гуми драпат с пълна мощ.
            Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

            Коментар


            • #7
              От: Jeep - V6 или V8

              Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
              Аз съм фен на 6 цилиндровия редови двигател. Тъй като е много стара разработка от 1962 година, двигателят много лесно се газифицира с нормална газова уредба, без инжекцион и без компютър.
              Моят работи с изпарител Ловато HP. Може да се центрова на икономичен режим и на режим еквивалентен на бензиновия.
              Във икономичен режим си на 15/100 градско, в еквивалентен 20 -25/100, зависи колко ти е тежък крака .
              Голямата икономия се избива, тъй като на празен ход свалям двигателя на 600 оборота без да тресе защото е 6 цилиндров. Няма инжектор, който да впръсква толкоз малко гориво, колкото малко може да дозира плочката.
              Така, че в покой, колата почти не харчи. В София мерим разхода в моточасове, а не в киломери .
              Висококачественото Ловато HP, дава възможност при ускорение рязко да се повиши налягането с обогатена смес, а от там и добър демараж.
              Как е при V8, не зная те май се газифицират само с инжекция.

              За съжаление Nik тук в канадско, близо до родината на Джипа газифициране просто няма, кара се на бензин и това е. Предполагам, че отново ще се спреш на V6 щом е толкова стара разработка. По принцип старите неща са изпитани и сигурни.
              Suzuki Grand Vitara, V6 2.5L

              Коментар


              • #8
                От: Jeep - V6 или V8

                Сега ме объркахте още повече
                Suzuki Grand Vitara, V6 2.5L

                Коментар


                • #9
                  От: Jeep - V6 или V8

                  "Колкото повече - толкова повече !" V8 според хамериканските сродни форуми харчи по-малко...
                  България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Jeep - V6 или V8

                    Аз си мисля че трябва да си определиш приоритета, какво искаш точно. Скорост и ускорение - не знам какви са глобите, разход на гориво, не знам какви са цените и доходите ти.
                    Та да си дойден на думата, в случая определящо е мотора, другите работи са им еднакви почти. Редовия мотор е най-надежден като експолоатация. Със здрава глава и доста изпитан във времето. Моя е такъв, прегрявал съм го, като свалихме главата за шлайф се оказа че проблеми никакви. При положение, че го карах на газ и като изтече антифриза карах докато не замръзна изпарителя...
                    Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                    Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                    ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                    Коментар


                    • #11
                      От: Jeep - V6 или V8

                      Първоначално публикуван от Map4 Преглед на мнение
                      За съжаление Nik тук в канадско, близо до родината на Джипа газифициране просто няма, кара се на бензин и това е. Предполагам, че отново ще се спреш на V6 щом е толкова стара разработка. По принцип старите неща са изпитани и сигурни.
                      Щом си в Канада, вземай V8. Кефа е несравнимо по голям, върви много добре. И двата двигателя са здрави и надеждни , а V8, 4.7 двигателя е и доста икономичен.
                      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                      Коментар


                      • #12
                        От: Jeep - V6 или V8

                        На толкова ниски температури разхода ще е друг.
                        Тук могат да ти кажат 20-25л/100, ама там те няма да са толкова.
                        Газова уредба за такива ниски температури въобще не става, то затова и няма.
                        V6 има някакъв на Чероки, ама беше някакъв малък и е по-рядък модел(може там да не е така).А онзи за който говори Nik, си е редови шестцилиндров двигател с обем 4000куб.см.(AMC 242).Според мен, ако не е Гранд, е най-добре този двигател с раздатъчна кутия 242.Там имаш достатъчно мощност (над 180к.с) на сравнително леко купе.Респективно и разхода и вървенето трябва да са приемливи.А тази раздатка е хубава, защото предлага възможност за избор между режим фултайм(като на Нивата), само задно предаване(за икономичност) има бавни предавки и блокиране на междуосевия диференциал(пак като на Нивата).Подробност е, че междуосевия диференциал може да се блокира и на бързи, а на бавни задължително е блокиран(за разлика от Нива).Задните диференциали обикновено са самоблокиращи.Има и такива с ръчна скоростна кутия, за който го влече.
                        Иначе за Гранд, не знам,сигурно има и по-добри комплектации(макар, че и там същата комплектация я има)
                        Последно редактирано от cecoa1; 11-03-11, 10:46.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #13
                          От: Jeep - V6 или V8

                          Здрасти,

                          Имам и двата. Първо L6, 4l малък черок, (не знам да има V6). Двигателя за купето си е екстра. Зимата в София с обикновено газово - 25. В големия студ и до 30 на сто. Скоро взехме на жена ми V8, 5.2. Оказва се, че и този двигател не е по-нов от шестака, според руснаците и двата са разработка 1964. Газ още няма. Разход в София - 24/100.

                          Ако те интересува кой е по-добър, с една дума - Гранда.

                          Поздрави.
                          JEEP CHEROKEE '98 XJ. 4.0 190 hp

                          Коментар


                          • #14
                            От: Jeep - V6 или V8

                            Вземи си осмак,няма какво да се чудиш повече.235/70/15
                            Успех!
                            Животът е толкова прекрасен!JEEP Grand Cherokee 5,2

                            Коментар


                            • #15
                              От: Jeep - V6 или V8

                              На грандовете това им е хубавото - имат големи двигатели. Колкото повече, толкаво повече. Американеца не напразно е фен на осемцилиндровия двигател с голяма кубатура. За гранд аз бих избрал някой от осмаците. За черок шестака си е супер.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X