Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети за Чероки 2.5тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съвети за Чероки 2.5тди

    Ако искаш точно тая раздатка ,Чероки и Гранд Чероки-бензин до 99г. или Гранд Чероки след тая година -и дизел ,и бензин.

    Коментар


    • #17
      От: Съвети за Чероки 2.5тди

      Леко отклонение, 2.5 VM защо му сменяте 2 пъти в годината масло?!?!? Правите по 16- 20 000 км. годишно? Ако е така ок, но ако не въртите по толкова, при едно хубаво масло от типа BP или Castrol или Fuchs съвсем спокойно може да кара и повече от година без смяна! Аз лично карам 3.1- то с BP Visco 5000 и този месец стана точно година от смяната му и 6000 км, но ще го сменям на есен, тъй като до тогава ще направи не повече от 8000- 8500 км с BP- то. А по темата, избери си дали ще е Чероки или Гранд Чероки, предполагам си видял разликата, и като си харесаш точния модел, качи снимки да го видим и насочим.
      R 727cc BB KIT
      ZJ V8
      WK2 V6

      Коментар


      • #18
        От: Съвети за Чероки 2.5тди

        по отклонението :защото на вм2,5 тд , след 100 000км. маслото се сменя на 6000 км по сервизно предписание. имам го някъде, не ми се рови сега. или 2 пъти годишно... аз карам около 15 000км. годишно...
        не бързам за никъде...
        XJ 2.5TD '98

        Коментар


        • #19
          От: Съвети за Чероки 2.5тди

          Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
          Леко отклонение, 2.5 VM защо му сменяте 2 пъти в годината масло?!?!? Правите по 16- 20 000 км. годишно? Ако е така ок, но ако не въртите по толкова, при едно хубаво масло от типа BP или Castrol или Fuchs съвсем спокойно може да кара и повече от година без смяна! Аз лично карам 3.1- то с BP Visco 5000 и този месец стана точно година от смяната му и 6000 км, но ще го сменям на есен, тъй като до тогава ще направи не повече от 8000- 8500 км с BP- то. А по темата, избери си дали ще е Чероки или Гранд Чероки, предполагам си видял разликата, и като си харесаш точния модел, качи снимки да го видим и насочим.
          По принцип маслото се сменява на изминати километри(това зависи от колата и маслото...от5000 до30000км.)или една година.Което дойда по рано.
          grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

          Коментар


          • #20
            От: Съвети за Чероки 2.5тди

            Да бе, това ясно, мисълта ми е, че дори и да мине 1 година не са проблем няколко месеца, докато не стигнеш 8- 9000 км. ако си с хубаво масло! Естествено пройзводителя на коли ще си предпише какво е най- доброто за колата с тогавашните масла, но 10 години по- късно са създадени масла, действително издържащи 30- 45 000 км. Дори бях чел някъде, че честата смяна на масло за някои модели на VW е по- вредна от колкото ако сипват еди кое си масло на 30- 45 000... Не че бих го изпробвал преди някой друг да свърши това преди мен и да каже че е ок.
            R 727cc BB KIT
            ZJ V8
            WK2 V6

            Коментар


            • #21
              От: Съвети за Чероки 2.5тди

              Първоначално публикуван от robi Преглед на мнение
              По принцип маслото се сменява на изминати километри(това зависи от колата и маслото...от5000 до30000км.)или една година.Което дойда по рано.
              по принцип маслото се сменя по сервизно предписание на производителя на автомобила. на изминати километри и интервали време. и когато двигателя прехвърли 100 000км. /а повечето от нашите таралясници са прехвърлили двойно/ според производителя се сменя по на честичко. иначе е въпрос на личен избор... в систематизираната информация има сервизни ръководства в които е описано подробно.
              не бързам за никъде...
              XJ 2.5TD '98

              Коментар


              • #22
                От: Съвети за Чероки 2.5тди

                А за тези, които доливат постоянно може и на 20 000 км. защото той джипа е все едно на хемодиализа...!!

                Коментар


                • #23
                  От: Съвети за Чероки 2.5тди

                  Първоначално публикуван от мухата Преглед на мнение
                  Колега благодаря ти за отговора от който ми станаха ясни нещата с двигателя. Но все още имам неяснота по управлението на четворките. На снимката от положението в което е, в превод, за мен означава, 4-ките постоянно включени. Пак според мен за да са движещи само задните колела, би трябвало да се кара на N, и вече при сняг или кал или проблем да го включа на положението, което е на снимката. Може би не е така, но нали затова се допитвам до компетентни хора. Моля за разяснение как е точно
                  това е една от големите заблуди на доста хора, и аз не знаех и питах и разбрах. 4х4 all time реално значи една предна и една задна гума задвижват автомобила, като в зависимост от системата, усилието се предава към друга гума при определени условия. Позиция N изключва раздатката и движение към диференциалите не се предава - ползва се при теглене (ако теб те теглят). 4х4 Lo значи същото като all time, само дето примерно при 3000об/мин на първа скорост ще се движиш с 5км/ч. Използва се при преодоляване на голямо препядствие с ниска скорост (че да не си подпалиш съединителя).
                  Колкото до това кой, кога и какво масло слага - аз го сменям амен амен през месец... или 8000км, което настъпи първо. Който долива - май няма много много какво да го тревожи, че може да си прецака мотора... то пак зависи и колко долива де

                  Коментар


                  • #24
                    От: Съвети за Чероки 2.5тди

                    Вече разбрах за какво става дума с раздатката и мога да кажа, че ще търся някакъва друга марка 4х4.
                    Благодаря ви за отговорите и ако няма други коментари темата може да се закрива.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Съвети за Чероки 2.5тди

                      Първоначално публикуван от мухата Преглед на мнение
                      Вече разбрах за какво става дума с раздатката и мога да кажа, че ще търся някакъва друга марка 4х4.
                      Благодаря ви за отговорите и ако няма други коментари темата може да се закрива.
                      Каквото и да избереш по-добре не го избирай според приложената система 4х4, а според редица други фактори... както всички може би знаят, най-добрия АБС е мозъка на шофьора... май същото важи и за 4х4 системата...
                      Успех с избора и не забравяй после да се похвалиш, а ние няма да забравим да ти честитим
                      Последно редактирано от Y.Stoqnov; 02-03-11, 19:37. Причина: пр.гр.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X