Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети за Чероки 2.5тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвети за Чероки 2.5тди

    Здравейте.
    От известно време се ровя във форума и може би не мога да попадна на изчерпателен отговор на въпроса ми, който е? Имам намерение да се обзаведа и аз с Чероки 2.5тд 1999г. с фул-таим 4х4. Моля да споделите плусовете и минусите на този модел, заслужава ли си или не. Някои ще кажат, че по темата доста се е изписало, но ме интерисува разхода на нафта при постоянното зацепване на двата моста и проблем ли е каранета повече в градски условия, по-малко маневрина ли е, динамика и др.

  • #2
    От: Съвети за Чероки 2.5тди

    Дизела не е фул тайм.

    Коментар


    • #3
      От: Съвети за Чероки 2.5тди

      има само 4lo, N, 4hi

      Коментар


      • #4
        От: Съвети за Чероки 2.5тди

        има още много да четеш.

        Коментар


        • #5
          От: Съвети за Чероки 2.5тди

          Четох, не го разбрах и затова питам.

          Коментар


          • #6
            От: Съвети за Чероки 2.5тди

            Това което си избрал е парттайм,тоест можеш да караш 4по4 само на сняг,лед и кал.На сухо -забрави.Ползвай търсачката горе в ляво за различните системи задвижване и тогава реши какво ще е возилото ти.

            Коментар


            • #7
              Момент, но на лоста за превключване пише all time 4x4.
              За пример има един такъв в мобилето и на снимката се вижда лоста точно с този надпис.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21297597002475368_11.pic.jpeg
Прегледи:1
Размер:48.1 КБ
ID:5254918

              Е по тази снимка може ли някой да ми обясни по разбрано за какво става въпрос и как трябва да се кара? Извинявам се предварително за малоумниятми въпрос, но досега не съм се сблъсквал с такава техника и съм много озадачен от това което прочетох за диф, раздатки, 231, 239, блокажи, виско, муфи и.............
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 28-02-11, 12:21.

              Коментар


              • #8
                От: Съвети за Чероки 2.5тди

                това на снимката е друга раздатка. не е 231 на чероки с Вм 2,5тд... . парт тайма не е"лошо" нещо. просто няма междинен диф и се кара на него само когато колата е затруднена от кал , сняг , треволяк и др хлъзгави повърхности. иначе се кара на задно, което си е достатъчно. моче и на твърда повърхност да се включи 4х4, за преодоляване на някакво препятсвие, но е желателно да се прави без рязко подаване на газ, без въртене на волана на ляво, на дясно... плюса е че колата е по икономична от фул тайма . изправен двигател на градско в софия е около 12л/100. на дълъг път с "висока" скорост /120 до 130/ пак толкова, ако караш като бабичка /според трафик, ограничения , деца в колата и т.н. /80-90км/ч./ разхода слиза до 8-8,5л. може и надоло. това на задно. "в гората" /4х4 в калта, офроуда към плажа и снега/ харчи като на градско +/- 2-3л... двигателя е "капризен", трябва да се пази от прегряване, не се гаси веднага след продължително юркане и си иска 2 пъти годишно смяна на масло и филтър. охладителната система трябва да е изправна, парното в купето да духа яко топло при загрял двигател /което показва че циркулира охладителна течност през главите/, иначе възможните щети са кофти. пука глави. изправна кола с такъв двигател и здраво турбо си вдига по магистралат 140-150 без проблем, че и повече може, но не е никак желателно да се практикува. задното предаване с оглед на леката задница изисква известно привикване у шофьор без опит.
                не бързам за никъде...
                XJ 2.5TD '98

                Коментар


                • #9
                  От: Съвети за Чероки 2.5тди

                  Колега благодаря ти за отговора от който ми станаха ясни нещата с двигателя. Но все още имам неяснота по управлението на четворките. На снимката от положението в което е, в превод, за мен означава, 4-ките постоянно включени. Пак според мен за да са движещи само задните колела, би трябвало да се кара на N, и вече при сняг или кал или проблем да го включа на положението, което е на снимката. Може би не е така, но нали затова се допитвам до компетентни хора. Моля за разяснение как е точно

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвети за Чероки 2.5тди

                    Тази снимка ,дето си я постнал случайно да е от Гранд Чероки?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвети за Чероки 2.5тди

                      Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
                      това на снимката е друга раздатка. не е 231 на чероки с Вм 2,5тд... . парт тайма не е"лошо" нещо. просто няма междинен диф и се кара на него само когато колата е затруднена от кал , сняг , треволяк и др хлъзгави повърхности. иначе се кара на задно, което си е достатъчно. моче и на твърда повърхност да се включи 4х4, за преодоляване на някакво препятсвие, но е желателно да се прави без рязко подаване на газ, без въртене на волана на ляво, на дясно... плюса е че колата е по икономична от фул тайма . изправен двигател на градско в софия е около 12л/100. на дълъг път с "висока" скорост /120 до 130/ пак толкова, ако караш като бабичка /според трафик, ограничения , деца в колата и т.н. /80-90км/ч./ разхода слиза до 8-8,5л. може и надоло. това на задно. "в гората" /4х4 в калта, офроуда към плажа и снега/ харчи като на градско +/- 2-3л... двигателя е "капризен", трябва да се пази от прегряване, не се гаси веднага след продължително юркане и си иска 2 пъти годишно смяна на масло и филтър. охладителната система трябва да е изправна, парното в купето да духа яко топло при загрял двигател /което показва че циркулира охладителна течност през главите/, иначе възможните щети са кофти. пука глави. изправна кола с такъв двигател и здраво турбо си вдига по магистралат 140-150 без проблем, че и повече може, но не е никак желателно да се практикува. задното предаване с оглед на леката задница изисква известно привикване у шофьор без опит.

                      Браво!!!Е това е отговор,в допълнение мога само да кажа че.....спазвайки всички тези условия вече две години си карам ВМ 2.5 без проблеми,с лифт +2 и 31.10.5.15 бф ат разхода на гориво отива още 2-3л нагоре
                      ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвети за Чероки 2.5тди

                        Първоначално публикуван от мухата
                        Е по тази снимка може ли някой да ми обясни по разбрано за какво става въпрос и как трябва да се кара? Извинявам се предварително за малоумниятми въпрос, но досега не съм се сблъсквал с такава техника и съм много озадачен от това което прочетох за диф, раздатки, 231, 239, блокажи, виско, муфи и.............
                        Снимката не е от Чероки а от Гранд Чероки.
                        http://www.jeep.avtograd.ru/xfer/enc...P249/index.htm

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съвети за Чероки 2.5тди

                          Мисля, че Glinski e дал най-точния и сбит отговор на въпроса за Чероки 2.5TD. Това, което мога да добавя е да обърнеш много голямо внимание на двигателя при избора на джипа. Освен това шофирането е основно в режим 2H, включен заден мост, особено в града и понеже е доста лека отзад, а моторът е малко "нервен" , много лесно върти задница. Иначе е, може би, най-евтиния вид джип втора ръка, който предлага добър комфорт и нисък разход. Full time раздатката има по-висок разход по разбираеми причини.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съвети за Чероки 2.5тди

                            Благодаря за коментарите, но се отклоняваме от темата. Все пак правилно ли съм разбрал в коментара се след колегата глински, как да управлявам този модел 4х4. Или правя кардинална грешка. Колега Петкоф снимката деиствително е от Гранд Чероки. Моля за повече разяснения за конкретният случай, за което ви благодаря предварително.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съвети за Чероки 2.5тди

                              колега, сега ако кажеш и за кой модел говориш, чероки или гранд, с кой двигател точно ... защото с раздатката от снимката не е като с 231 на чероки 2,5тд... и преди всичко трябва да си отговориш на един въпрос, а именно :защо искаш да закупиш джип... от там следват много неща.
                              не бързам за никъде...
                              XJ 2.5TD '98

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X