Здравейте......... на вниманието на каращите гранд 2.7црд... 
Преди два дена на магистралата ми светна Check Engine и колата заби на 1ва скорост и така карах до Варна(е верно че ми оставаха 2-3км преди варна,но както и да е) от там директно при майстор на черокита,от там при друг доаен на Check Engine от там при трети....при 1я стоя 2 дена,при втория 3дена ,а третия направо каза че кутията е за ремонт
 от там при трети....при 1я стоя 2 дена,при втория 3дена ,а третия направо каза че кутията е за ремонт (от тримата нито един не успя да угаси Check Engine и да я подкара в нормален режим и като се има предвид че гранда е 05г 12м и на 80 000 км да е кутия??? абе може и да е)......но съвсем случайно бяхме на механичка и се заприказвахме с един приятел които баща му имал същото чероки и същия проблем и се оказало че проблема е слаб акумулатор....на другия ден извиках човек да го замери и ..........................10.8волта  а си палеше без проблем...купих акумулатор и проблема беше решен та да знаете и да го имате  предвид...
(от тримата нито един не успя да угаси Check Engine и да я подкара в нормален режим и като се има предвид че гранда е 05г 12м и на 80 000 км да е кутия??? абе може и да е)......но съвсем случайно бяхме на механичка и се заприказвахме с един приятел които баща му имал същото чероки и същия проблем и се оказало че проблема е слаб акумулатор....на другия ден извиках човек да го замери и ..........................10.8волта  а си палеше без проблем...купих акумулатор и проблема беше решен та да знаете и да го имате  предвид... 
							
						
					Преди два дена на магистралата ми светна Check Engine и колата заби на 1ва скорост и така карах до Варна(е верно че ми оставаха 2-3км преди варна,но както и да е) от там директно при майстор на черокита,от там при друг доаен на Check Engine
 от там при трети....при 1я стоя 2 дена,при втория 3дена ,а третия направо каза че кутията е за ремонт
 от там при трети....при 1я стоя 2 дена,при втория 3дена ,а третия направо каза че кутията е за ремонт (от тримата нито един не успя да угаси Check Engine и да я подкара в нормален режим и като се има предвид че гранда е 05г 12м и на 80 000 км да е кутия??? абе може и да е)......но съвсем случайно бяхме на механичка и се заприказвахме с един приятел които баща му имал същото чероки и същия проблем и се оказало че проблема е слаб акумулатор....на другия ден извиках човек да го замери и ..........................10.8волта  а си палеше без проблем...купих акумулатор и проблема беше решен та да знаете и да го имате  предвид...
(от тримата нито един не успя да угаси Check Engine и да я подкара в нормален режим и като се има предвид че гранда е 05г 12м и на 80 000 км да е кутия??? абе може и да е)......но съвсем случайно бяхме на механичка и се заприказвахме с един приятел които баща му имал същото чероки и същия проблем и се оказало че проблема е слаб акумулатор....на другия ден извиках човек да го замери и ..........................10.8волта  а си палеше без проблем...купих акумулатор и проблема беше решен та да знаете и да го имате  предвид... 
							
						


 .
.
							
						

Коментар