Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

    hazaev, при 2,7 CRD няма електрическа помпа в резервоара. Горивоподкачващата помпа е механична, куплирана на разпределителния вал, отпред - в дясно, по посока на движението. Понеже се задвижва от разпределителен вал, оборотите и са по-ниски и при пропуск в горивопроводите преди нея /около горивния филтър, от резервоара и т.н./, помпата не смогва да обезвъздущи системата и в резултат на това има затруднено палене на двигателя. Това май често се среща при тези мотори и вече е писано за подобни проблеми. Разгледай тази тема, в която е дискутирано и за такъв случай на пропуск в горивопроводите, и по-специално поста на Сашо Пунчев. При пропуск в горивопроводите няма да има теч, защото до подкачващата помпа системата работи на разреждане /засмукване/, а не на налягане и затова няма да се види лесно къде е проблема. Трябва да се огледат всички маркучи, снадки, горивния филтър и т.н. Може да направите една проба, като преди палене допълните горивния филтър на ръка с една по-голяма спринцовка. Отгоре на филтъра има едно малко болтче /пробка/ за обезвъздушаване на системата. Развийте тази пробка и долейте гориво докато прелее и завийте пробката. След това, ако моторът запали веднага, или значително по-лесно, вероятно проблемът е точно в неплътност на системата и трябва да се направи пълен оглед за да се намери откъде смуче въздух. Успех!
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #17
      От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

      Първоначално публикуван от hazaev Преглед на мнение
      помпата замина за СУПЕР ДИЗЕЛ в София
      Готви се за сериозни цифри.......
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #18
        От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
        Готви се за сериозни цифри.......
        Това го разбрах вече , поне не изгасва в движение, няма въздух преди помпата ниско налягане, НО (винаги има, но) по тръбичката за обратното, или по-слоро излишното гориво (една с тройник) след помпата ВН балони колкото си искаш... като постои два часа и въртиш 10-15 секунди...ПИСНА МИ!
        Ще си поръчам всички горивопроводи и ще ги подменя, явно само с О-пръстени и "баене" на помпите, клапаните и филтрите няма да стане.
        Последно редактирано от hazaev; 21-01-11, 22:07.
        [FONT=Arial]"Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса..."[/FONT]
        Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
        Kawasaki KLE 500

        Коментар


        • #19
          От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

          Първоначално публикуван от hazaev Преглед на мнение
          Това го разбрах вече, поне не изгасва в движение, няма въздух преди помпата ниско налягане, НО (винаги има, но) по тръбичката за обратното, или по-слоро излишното гориво (една с тройник) след помпата ВН балони колкото си искаш... като постои два часа и въртиш 10-15 секунди...ПИСНА МИ!
          Ще си поръчам всички горивопроводи и ще ги подменя, явно само с О-пръстени и "баене" няма да стане.
          Какви горипроводи? Нали каза по горе че с два маркуча и туба нафта пак има въздух в обратната нафта.

          Коментар


          • #20
            От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

            Първоначално публикуван от hazaev Преглед на мнение
            ...поне не изгасва в движение, ...
            Да разбираме ли, че проблема е решен? С гасненето?
            След посещение на втори сервиз? И съответното заплащане?
            Ами що не си търсиш парите от първия сервиз, като са си оставили ръцете?
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #21
              От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Какви горипроводи? Нали каза по горе че с два маркуча и туба нафта пак има въздух в обратната нафта.
              Тези по помпите, пластмасовите за тях се съмнявам...
              Пропуснах да пиша, че днес за пореден път си прибрах джипа от сервиза с ремонтирана на стенд помпа високо налягане и до като се прибера, въздуха беше наличен, а вече, честно казано, не зная какво да правя - малко ме е страх да пътувам с автомобил със съмнителна изправност, ако назнайвате някой доверен сервиз по-близо до моята локация, ще съм много благодарен.
              [FONT=Arial]"Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса..."[/FONT]
              Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
              Kawasaki KLE 500

              Коментар


              • #22
                От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

                Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                Да разбираме ли, че проблема е решен? С гасненето?
                След посещение на втори сервиз? И съответното заплащане?
                Ами що не си търсиш парите от първия сервиз, като са си оставили ръцете?
                Ами не - въздух си има - това не е решено. Гасненето вече го няма - явно след стенда на ГНП-то това поне е решено.
                А сервиза ми е същия и в двата случая... С познати и приятели така се работи - убеждавам се след всеки опит, че сметката излиза друг път...
                [FONT=Arial]"Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса..."[/FONT]
                Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
                Kawasaki KLE 500

                Коментар


                • #23
                  От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

                  Не съм тесен специалист на ГНП-та, ама тази помпа нито се регулира, нито се центрова, нито се настройва. Какво и правят на този стенд...???
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

                    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                    Не съм тесен специалист на ГНП-та, ама тази помпа нито се регулира, нито се центрова, нито се настройва. Какво и правят на този стенд...???
                    Само се проверява и ако има нещо за сменяне се сменя...
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • #25
                      От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

                      ...ако само за проверка съм платил 450лв!?!?!?....

                      Проблема си остава - пали трудно, от петък я карам и симптомите са следните:
                      - първия път сутрин пали след 10-15 секундно въртене.
                      - след 2 часа пали след 5-6 секунди въртене. - все съм карал дизели ама такова нещо не ми е попадало...
                      - имам вървящ постоянно въздух в тройната тръбичка от помпата високо налягане (тази, която излиза от ляво на помпата ВН и влиза в далечния край на рейла, а третия край от средата на тръбата - излиза високо на двигателя на един клапан с бяла капачка)
                      - нямам въздух в подкачващата сиситема или поне не се връща до видимата част на системата, понеже са сложили един възвратен клапан преди горивния филтър.

                      Тази сутрин запали на 15 секунда, превъртя цилиндрите и изгасна, след още 5-6 секунди въртене, запали и записа грешка, светна CHECK ENGINE, и остана така докато не загря двигателя. Ще опитам да прочета грешката и да пиша по-късно.

                      Дайте съвет, дали да я оставя в официален сервиз в по-голям град или да търся някой от колегите със сервиз във форума?
                      Последно редактирано от hazaev; 24-01-11, 14:14. Причина: допълнение
                      [FONT=Arial]"Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса..."[/FONT]
                      Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
                      Kawasaki KLE 500

                      Коментар


                      • #26
                        От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

                        Моя майстор каза да не пипам докато не спре да пали що хич не ма харесва , ама не знам кво да правя. При мен има леко замрьсяване на помпата. При мерцедеса кой го карам сьщо преди 2 години сменявах о-рингоже на пластмасовите трьбички които влизат и излизат от филтера и обмасяването спре, но он не е CRD. Тук наистина не ми се пипа. С внимание ще следя темата! Дано излезе лека повреда на некоя гумичка.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

                          Първоначално публикуван от hazaev Преглед на мнение
                          ...ако само за проверка съм платил 450лв!?!?!?....

                          Проблема си остава - пали трудно, от петък я карам и симптомите са следните:
                          - първия път сутрин пали след 10-15 секундно въртене.
                          - след 2 часа пали след 5-6 секунди въртене. - все съм карал дизели ама такова нещо не ми е попадало...
                          - имам вървящ постоянно въздух в тройната тръбичка от помпата високо налягане (тази, която излиза от ляво на помпата ВН и влиза в далечния край на рейла, а третия край от средата на тръбата - излиза високо на двигателя на един клапан с бяла капачка)
                          - нямам въздух в подкачващата сиситема или поне не се връща до видимата част на системата, понеже са сложили един възвратен клапан преди горивния филтър.

                          Тази сутрин запали на 15 секунда, превъртя цилиндрите и изгасна, след още 5-6 секунди въртене, запали и записа грешка, светна CHECK ENGINE, и остана така докато не загря двигателя. Ще опитам да прочета грешката и да пиша по-късно.

                          Дайте съвет, дали да я оставя в официален сервиз в по-голям град или да търся някой от колегите със сервиз във форума?
                          Защо първо не я закараш при тези, които ти взеха парите за един вид рекламация. Ако не стане опитай при колега от форума.
                          Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

                          Коментар


                          • #28
                            От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

                            Това си е чиста рекламация, дал си 450лв и не само не е отстранен проблема ами има и нови, това всъщност е и за комисия за защита на потребителя освен за рекламация при шефа на сервиза.
                            I'm not Lost, I'm Discovering !

                            088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                            Коментар


                            • #29
                              От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

                              Днес прочетох грешките:
                              P0700 Ошибка в системе контроля трансмиссии (возможно, неисправен датчик скорости выходного вала коробки передач)/Transmission Control System (MIL Request) - Това ми стана ясно - вероятно със смяната на маслото (сменя се и някакъв датчик доколкото знам) ще се оправи.
                              Но ме притеснява ето този код:
                              P1130...на OBDII - беше го изписало в сервиза на български като "пропуск в горивната система"
                              P1130 - това намирам като код в моя наръчник
                              Fuel Pressure Plausibility, Minimum Pressure at Eng Speed Too Low
                              Fuel Pressure Plausibility, Maximum Exceeded
                              Fuel Pressure Plausibility, Regulator Sticks
                              Fuel Pressure Plausibility, Leakage
                              [FONT=Arial]"Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса..."[/FONT]
                              Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
                              Kawasaki KLE 500

                              Коментар


                              • #30
                                От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане

                                Първоначално публикуван от hazaev Преглед на мнение
                                Днес прочетох грешките:
                                P0700 Ошибка в системе контроля трансмиссии (возможно, неисправен датчик скорости выходного вала коробки передач)/Transmission Control System (MIL Request) - Това ми стана ясно - вероятно със смяната на маслото (сменя се и някакъв датчик доколкото знам) ще се оправи.
                                Но ме притеснява ето този код:
                                P1130...на OBDII - беше го изписало в сервиза на български като "пропуск в горивната система"
                                P1130 - това намирам като код в моя наръчник
                                Fuel Pressure Plausibility, Minimum Pressure at Eng Speed Too Low
                                Fuel Pressure Plausibility, Maximum Exceeded
                                Fuel Pressure Plausibility, Regulator Sticks
                                Fuel Pressure Plausibility, Leakage
                                Обратно там дето са правили/гледали помпата.Ще им се незнае и мошениците...., и ги питай за какво по-точно ти взеха 450лв.
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X