От: Grand Cherokee 2,7 CRD помпа високо налягане
hazaev, при 2,7 CRD няма електрическа помпа в резервоара. Горивоподкачващата помпа е механична, куплирана на разпределителния вал, отпред - в дясно, по посока на движението. Понеже се задвижва от разпределителен вал, оборотите и са по-ниски и при пропуск в горивопроводите преди нея /около горивния филтър, от резервоара и т.н./, помпата не смогва да обезвъздущи системата и в резултат на това има затруднено палене на двигателя. Това май често се среща при тези мотори и вече е писано за подобни проблеми. Разгледай тази тема, в която е дискутирано и за такъв случай на пропуск в горивопроводите, и по-специално поста на Сашо Пунчев. При пропуск в горивопроводите няма да има теч, защото до подкачващата помпа системата работи на разреждане /засмукване/, а не на налягане и затова няма да се види лесно къде е проблема. Трябва да се огледат всички маркучи, снадки, горивния филтър и т.н. Може да направите една проба, като преди палене допълните горивния филтър на ръка с една по-голяма спринцовка. Отгоре на филтъра има едно малко болтче /пробка/ за обезвъздушаване на системата. Развийте тази пробка и долейте гориво докато прелее и завийте пробката. След това, ако моторът запали веднага, или значително по-лесно, вероятно проблемът е точно в неплътност на системата и трябва да се направи пълен оглед за да се намери откъде смуче въздух. Успех!
hazaev, при 2,7 CRD няма електрическа помпа в резервоара. Горивоподкачващата помпа е механична, куплирана на разпределителния вал, отпред - в дясно, по посока на движението. Понеже се задвижва от разпределителен вал, оборотите и са по-ниски и при пропуск в горивопроводите преди нея /около горивния филтър, от резервоара и т.н./, помпата не смогва да обезвъздущи системата и в резултат на това има затруднено палене на двигателя. Това май често се среща при тези мотори и вече е писано за подобни проблеми. Разгледай тази тема, в която е дискутирано и за такъв случай на пропуск в горивопроводите, и по-специално поста на Сашо Пунчев. При пропуск в горивопроводите няма да има теч, защото до подкачващата помпа системата работи на разреждане /засмукване/, а не на налягане и затова няма да се види лесно къде е проблема. Трябва да се огледат всички маркучи, снадки, горивния филтър и т.н. Може да направите една проба, като преди палене допълните горивния филтър на ръка с една по-голяма спринцовка. Отгоре на филтъра има едно малко болтче /пробка/ за обезвъздушаване на системата. Развийте тази пробка и долейте гориво докато прелее и завийте пробката. След това, ако моторът запали веднага, или значително по-лесно, вероятно проблемът е точно в неплътност на системата и трябва да се направи пълен оглед за да се намери откъде смуче въздух. Успех!
Коментар