Колеги помагайте, с падането на температурите почна едно въртене... - реших че е въздух в горивната система, смених маркучите, филтри въздушен и горивен , датик за вода/подгряване. Проблема като че ли изчезна, но днес след двудневен престой опитах да запаля и отново проблем:
На второто завъртане запали и изгасна, след това на 5-тото пак така, на седмото вече запали. излязох назад от гаража и видях капки на земята - гориво, вдигнах капака и потърсих теча - беше от горната страна на помпата за високо налягане, под нещо като капаче с 3 болта - направо се виждаше малко пяна, която за 2 минути на работещ двигател изчезна съвсем, но определено от там беше капала нафта, понеже после ремъка я беше разплискал и петното по земята беше от там. Определено ми е разхерметизирана системата...
Дайте съвет, дали ако разглобя тази помпа и подменя гарнитурата под капачето ще реша проблема или да се насоча към сервиз за диагностика и Професионална помощ?
Благодаря в аванс за съветите!
На второто завъртане запали и изгасна, след това на 5-тото пак така, на седмото вече запали. излязох назад от гаража и видях капки на земята - гориво, вдигнах капака и потърсих теча - беше от горната страна на помпата за високо налягане, под нещо като капаче с 3 болта - направо се виждаше малко пяна, която за 2 минути на работещ двигател изчезна съвсем, но определено от там беше капала нафта, понеже после ремъка я беше разплискал и петното по земята беше от там. Определено ми е разхерметизирана системата...
Дайте съвет, дали ако разглобя тази помпа и подменя гарнитурата под капачето ще реша проблема или да се насоча към сервиз за диагностика и Професионална помощ?
Благодаря в аванс за съветите!
Коментар