Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колеги помагайте с тоците на XJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: колеги помагайте с тоците на XJ

    Това, което виждам на твоя стартер не ми хареса. Предполагам знаеш, че горната гайка, коята държи стартера я няма - липсва

    Коментар


    • #17
      От: колеги помагайте с тоците на XJ

      ако трябва да помогна и аз с нещичко...по спомен...и аз май нямам кабел,а пък карам джипа от време на време...нека погледна после и направя снимки.
      понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
      ********************************
      JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
      Honda Shadow VLX 600 - 1999
      FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


      0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
      Влади

      Коментар


      • #18
        От: колеги помагайте с тоците на XJ

        Какво стана, има ли развитие?

        Коментар


        • #19
          От: колеги помагайте с тоците на XJ

          Извинявам се, но от работа не ми остава време да вляза, развитие има- сложих кабела както е показал колегата на снимката (на долния болт на стартера) и колата запали доста по лесно макар и да беше около 5 градуса на вън. Зареждането не знам дали е в норма, при включени всички консуматори на празни обороти показва 12,3-4 волта, а при подаване на газ качва до 13 - 13 и нещо. Трябва да я покарам малко и ще видя дали пак ще ми врътне някой номер.
          Ако открия още нещо ще добавям. Мерси на всички отзовали се.
          I'm not Lost, I'm Discovering !

          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

          Коментар


          • #20
            От: колеги помагайте с тоците на XJ

            измери на колко ти зареджа минута - 2 след като запалиш. Включи на дълги, пусни чистачките, пусни вентилатора за парното на макс и пусни плафоните в купето. Ако тогава е под 13,8 - 13,6 според мен има проблем.
            Последно редактирано от Y.Stoqnov; 28-12-10, 16:40.

            Коментар


            • #21
              От: колеги помагайте с тоците на XJ

              Под 13,4 волта говори за проблем с релерегулатора....А ако от време на време варира напрежението , провери за връзките..макар че тогава по явно е проблема да е в четките на динамото-сменяш ги
              А още по добре е да си сложиш волтмер , има семпли аналогови или дигитални.Последните можеш да гивградиш в таблото Ище има явна индикация за това което от време на време не обръщаме внимание
              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
              ********************************
              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
              Honda Shadow VLX 600 - 1999
              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
              Влади

              Коментар


              • #22
                От: колеги помагайте с тоците на XJ

                Сетих се и за друг честосрещан проблем. Клемите на акумулатора са доста неудачно направени и лесно се появява луфт, водещ до лош контакт. Аз преди да си сменя акумулатора си смених клемите, смениха ми релерегулатора и чак тогава сложих новия акумулатор. Сега всичко при мен е Ок.

                Коментар


                • #23
                  От: колеги помагайте с тоците на XJ

                  Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                  Под 13,4 волта говори за проблем с релерегулатора....А ако от време на време варира напрежението , провери за връзките..макар че тогава по явно е проблема да е в четките на динамото-сменяш ги
                  А още по добре е да си сложиш волтмер , има семпли аналогови или дигитални.Последните можеш да гивградиш в таблото Ище има явна индикация за това което от време на време не обръщаме внимание

                  Така, така! Отпадането на волтмерите при еволюцията на автомобилите си е голяма глупост!
                  Имал съм случай, при скапан алтернатор, сигналната лампа да не светне!

                  Коментар


                  • #24
                    От: колеги помагайте с тоците на XJ

                    Аааааа е ти на
                    Гледах че има много семпли аналогови волтметри..и това нещо ще го нагнездя някъде я по табло..я на допълнителна конзолка...но да знам за какво иде реч
                    малко спам :
                    подобен проблем имах и с една моя лада )) динамото 3 пъти на ремонт..., а след всеки ремонт на 2-3-тата седмица пак лампата за акумулатора..почнах да си мисля че си внушавам...размисли след това : че я утечка...я протрити кабели, докато не сложих волмер...ами оказа се че майстора,дет ми е авер , за да не ми вземел пари слагал четки от рода..."а...и тез ще свършат работа да не се набутваш"...ква набутка... 5 лева....
                    но нека да не гневя модератора
                    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                    ********************************
                    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                    Honda Shadow VLX 600 - 1999
                    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                    Влади

                    Коментар


                    • #25
                      От: колеги помагайте с тоците на XJ

                      Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                      Под 13,4 волта говори за проблем с релерегулатора....А ако от време на време варира напрежението , провери за връзките..макар че тогава по явно е проблема да е в четките на динамото-сменяш ги
                      А още по добре е да си сложиш волтмер , има семпли аналогови или дигитални.Последните можеш да гивградиш в таблото Ище има явна индикация за това което от време на време не обръщаме внимание
                      Тези 13,4 волта при какви обороти трябва да ги има?
                      Мисля че единствено когато включа и перката за охлаждането пада под 13,4 иначе си ги държи над тази стойност.
                      Перката както се сещате е монтирана допълнително, но си нямам и идея от каква кола е и колко е като мощност.
                      I'm not Lost, I'm Discovering !

                      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                      Коментар


                      • #26
                        От: Колеги помагайте с тоците на XJ

                        Да споделя новостите. След като си купих хубави кабели, днес успях да запаля джипа, почистих всички клеми на стартер, алтернатор, акумулатор, и сега на празен ход (около 900оборота) като меря - стойностите са около 13,2v. На 1300-500 оборота качва до 14,2-4v. При включване на всички консуматори (фарове, парно, нагреватели) при 1300-500 оборота напрежението пада до към 13.5-6-7v, но когато добавя и перката за охлаждането и напрежението пада до 12,7-8v, а при форсиране до към 13,2-3v, та май нямам проблем с алтернатора, а просто перката е доста мощна.

                        И един въпрос който се отклонява от темата- Как да разбера има ли LSD? На задния диф има табелка "use only limited slip oil" (по спомен цитирам текста). Като дигна задния мост във въздуха и завъртя едната гума на пред - другата се чуди на къде да тръгне... Сега в снега като му дам газ и двете задни буксуват.
                        И ако имам LSD - след смяна на маслото в задния диф с правилното - дали ще се подобри малко действието му.
                        I'm not Lost, I'm Discovering !

                        088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                        Коментар


                        • #27
                          От: Колеги помагайте с тоците на XJ

                          Определено вече нямаш проблеми с алтернатора. Тези стойности на напрежението са нормални.
                          Със задния диференциал обаче има някакъв проблем. При вдигнат заден мост, ако имаш LSD и завъртиш гумата в една посока, другата ще се върти в същата, ако нямаш LSD, гумите се въртят в различни посоки!
                          Задължително почни с маслото.
                          Поздрави!
                          Любомир Бончев 0889216605
                          Jeep Cherokee Sport 2,5 td - 1998

                          Коментар


                          • #28
                            От: Колеги помагайте с тоците на XJ

                            Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
                            И един въпрос който се отклонява от темата- Как да разбера има ли LSD? На задния диф има табелка "use only limited slip oil" (по спомен цитирам текста). Като дигна задния мост във въздуха и завъртя едната гума на пред - другата се чуди на къде да тръгне... Сега в снега като му дам газ и двете задни буксуват.
                            И ако имам LSD - след смяна на маслото в задния диф с правилното - дали ще се подобри малко действието му.
                            Колегата lubo56 вече ти е отговорил как да провериш дали има LSD. Аз само ще допълня, че когато сменяш маслото трябва да сипеш и добавка за LSD.
                            И още нещо, по принцип LSD се регулира колко да е натегнато.
                            LZ1HKW
                            Реглаж на преден и заден мост
                            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                            Коментар


                            • #29
                              От: Колеги помагайте с тоците на XJ

                              А как точно става регулирането? Зная че е писано по тази тема за LSD дори съм я чел, но нещо не я намирам в момента.
                              I'm not Lost, I'm Discovering !

                              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X