Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГНП за 2.1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ГНП за 2.1

    На тази снимка е махната хидравличната част на помпата(главата с буталото,от която излизат тръбичките за високо налягане),но се вижда винтът който ти трябва.Помпата се гледа от страната на тръбичките за високо налягане и е завъртяна на 90 градуса,срещу часовниковата стрелка.
    Това е винтът в лявата страна на снимката(точно на ръба на снимката,по средата отгоре надолу),който има срез за отвертка.Вижда се и контра-гайката му.Освен за отвертка винтът е оформен и за въртене с 6мм(или 8 беше) ключ.Това е най-добре виждащият се винт на снимката.Вижда се и пломбата на него,която позволява само отвиване на винта.

    [/QUOTE]
    Последно редактирано от cecoa1; 28-12-10, 23:45.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #17
      От: ГНП за 2.1

      Както го написах върху снимката : за този винт става дума нали ??? , значи , паля колата , оставям я да се затопли, а след това този винт се навива или развива (?) докато спре пушенето нали така...? някаква белязка да му направя , че ако има нещо да го върна в първоначалното положение ? А ако въпреки това е необходимо регулиране на дюзите...майстора дали ще разбере че и помпата е пипана...? и другото което е , след като се намали горивото...как ще бъде следващият студен старт....? и последно въпросче..как да разбера че термопатрона работи при студен двигател - досега не съм забелязал неговата работа...върви доста стегнато това рамо на което е закачен дросела.
      Бих се радвал на малко повечко разяснения...за да не объркам нещо...
      Прикачени файлове
      понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
      ********************************
      JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
      Honda Shadow VLX 600 - 1999
      FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


      0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
      Влади

      Коментар


      • #18
        От: ГНП за 2.1

        За да се намали разхода,трябва да се отвие(точно този винт).За съжеление обаче,освен и намаляване на вървенето,ще ти се влоши леко и паленето(зависи колко го отвиеш).
        Да,добре е да забележиш как е бил,освен ако е навит до пломбата(ако тя си стои–ще я видиш),за да можеш да си възстановиш настройките,ако не ти харесат новите.
        Майстора ще разбере,че е въртяно ако има пломба.Ако няма,то пак ще предположи че е въртяно и затова е махната...Иначе,ако винта си е завъртян до пломбата,не може да разбере,без сваляне на помпата за тестове на стенд.На дюзите може да им се регулира налягането или да им се сменят разпръсквачите(може и двете едновременно,ако е необходимо).Може да пуши и заради тях.Проверяват се лесно на стенд,като се демонтират.
        Термопатрона за който казваш,не си спомням къде точно действа–само на центровката или и вдига оборотите на студен двигател.Ако е само центровката,то действието ще се изразява в по-твърда работа на мотора,а ако е и вдигане на оборотите то ще го видиш по оборотомера.Но като цяло тези неща не те интересуват–виж лоста върху който действа жилото му и го дръпни(в посоката която го дърпа жилото) при работещ загрят мотор–трябва да чуеш разлика в работата на мотора.А дали действа ще познаеш,като погледнеш дали жилото опъва лоста при студен двигател.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #19
          От: ГНП за 2.1

          Разбрах те напълно. Относно термопатрона...забелязох че винаги жилото е изпънато...поне за този момент.В топли дни кой да ти е обръшал внимание...
          понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
          ********************************
          JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
          Honda Shadow VLX 600 - 1999
          FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


          0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
          Влади

          Коментар


          • #20
            От: ГНП за 2.1

            Колега, като намаляваш разхода, почни с малко, примерно половин оборот и виж при форсиране как ще пуши, след това я остави да изстине (на сегашните температури няма да трябва много време) и като е студена и провери и студения старт. Но в общи линии намаляваш притока на гориво докато почне да изкарва черен пушек чак над 3000-3500 оборота.
            I'm not Lost, I'm Discovering !

            088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

            Коментар


            • #21
              От: ГНП за 2.1

              Вчера ми остана малко време да вдигна капака на джипа.Установих че въпросния болт-ограничител си е все още капсулован. Струва ли си да ги барникам...? или първо да ми погледнат дюзите...? Ислед толкова много навъртяни километри - 250.000 км, този болт малко вероятно е да се е самоотвил или износил , за да пуска повече гориво. Вашите съвети какви са...? то е ясно че да се сменя мотора с 4 литров ама ))))
              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
              ********************************
              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
              Honda Shadow VLX 600 - 1999
              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
              Влади

              Коментар


              • #22
                От: ГНП за 2.1

                Точно така–първо дюзите,после попрегледай центровката на помпата и кое как работи по нея и чак после,ако няма ефект отвивай винта(при отвиване се намалява нафтата,а при завиване се увеличава).Болта не може да се самоотвие,а да се самонавие още по-малко заради пломбата.Не може и да се износи.
                Между другото,като преглеждаш дюзите,може да си погледнеш и свещите дали работят(и без друго се виждат през отворите на дюзите–трябва да се нагряват до червено при подаване на контакт).Също е удобно да премериш и компресията,че друг път ще трябва пак да разкачаш я дюзи я свещи.Тия последните неща,са като профилактичен преглед,и щом пали джипа,вероятно са наред,ама момента е удобен да се увериш със съответните проверки.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #23
                  От: ГНП за 2.1

                  Аз по принцип сменях свещи на джипа. миналата зима, тогава при -25 дето се задържа 2-3 дена джипа отказа да запали..защото от 4-те свещи 3 бяха се предали. , купих нови и ги навих, като часовник бръмна и си зареди оборотите....обаче..това е тази зима.. Хайде свещи ще взема на ИСКРА - няма да има ментаци на тази марка. А компресията...ох ))) не искам да пробвам тази процедура защото...да няма разочерования...макар че...джипа си дърпа добре.. и сега на -10 с 2-3 подрявания и малко галене на педала си пали.Първите десетина секунди тресе докато затопли цилиндрите и след това всичко си ок. Пропушва при натискане на педала...и при първоначално палене. Иначе, по време на движение наблюдавам постоянно през огледалото - пушека си излиза равномерно и по някое време черно облаче...и така реди тактове - облаче-реди тактове - облаче, Затова ме съмняват дюзите .Както и тресенето при паленето. Иначе на постояни обороти няма пушеляци...само при рязко натискане на педалал за газта и при първоначално палене - студен мотор. Когато палех една сутрин, колега ми каза че много мирише на неизгоряла нафта , но дотам. Затова :
                  1.проверка на дюзи
                  2. компресия ако всичко се направи както трябва, би трябвало дизелака да продължи живото си..нали така...?
                  ЕХ.. ако знаех за някое 4 литра ....или поне 2,5 литра чероки да се продава , да е било обърнато по таван...вземам го...ама няма.. или са много скъпи като донори...или трябва от англия да докарам...а нямам за това точно пари сега за хвърляне
                  понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                  ********************************
                  JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                  Honda Shadow VLX 600 - 1999
                  FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                  0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                  Влади

                  Коментар


                  • #24
                    От: ГНП за 2.1

                    когато изгори дори и една свещ на този мотор,признаците са точно както казваш. затова не влизаи в някакви филми сменя свещите и газ

                    Коментар


                    • #25
                      От: ГНП за 2.1

                      Да, в този ред на действие,само свещите не ги купувай предварително,може тези да си работят.(дори не е необходимо да се свалят за проверка–ако се махат дюзите те се виждат,и ако работят трябва да се нагряват до червено)
                      Тресенето в началото,често има и друга причина–релето продължава да подава ток към подгревните свещи и след изгасването на лампата и даже след заработване на мотора.А тока който дърпат свещите е голям и се товари мотора,чрез алтернатора.И тресе мотора,докато не се чуе цъкването от изключване на релето,после заработва по-спокойно.В твоя случай може да не е от релето,щом грееш по няколко пъти,може то да е изключило вече когато си запалил.По принцип по-добре пали,ако изчакаш да чуеш цъкването на релето.Пробвай да го направиш и виж дали пак ще тресе първоначално.Така ще знаеш,че не е от консумацията на ток за свещите.
                      Щом пали на -10 ще живее,не му се плаши(според мен)
                      А ако пали при тези температури,дори при само една изгоряла свещ, то не трябва да се плашиш от меренето на компресията.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #26
                        От: ГНП за 2.1

                        при -10 паля.подгрявам 2-3 пъти.... и пали...лятото без подаване на газ...НО винаги озчквам да изгасне лампата и звуковия сигнал...., и когато реленцето цъкне...тогава паля. Но...горивото ми свършва много бързо ))) анямам течове от маркучета или връзки или каквото и да е ))) просто реглаж на дюзи....
                        Поне аз мисля така
                        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                        ********************************
                        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                        Honda Shadow VLX 600 - 1999
                        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                        Влади

                        Коментар


                        • #27
                          От: ГНП за 2.1

                          Свалих дюзите, утре ги давам за регулиране или подмяна на глупостите в тях.
                          Какво и как не знам..ще бъде ясно.
                          Обаче забелоз че, първите две излязоха много лесно....но с другите се мъчих поне половин час докато излязат от гнездата си .имаше и доста нагар по тях.Затова..какъв ще е отговора с дюзите тези дни ще разбера и аз ако ми искат много пари сменям мотора ..макар и да не е 4 литра...ще бъде поне бензинов...макар само 2 литра..но пък V6 , по мощен от дизела със същият въртящ момент на същите обороти
                          понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                          ********************************
                          JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                          Honda Shadow VLX 600 - 1999
                          FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                          0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                          Влади

                          Коментар


                          • #28
                            От: ГНП за 2.1

                            Малко извън темата- я сподели кои бензин V6 пасва на тампоните и на скоростите без да се правят една торба интервенции. Мерси
                            I'm not Lost, I'm Discovering !

                            088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                            Коментар


                            • #29
                              От: ГНП за 2.1

                              ))) Вариантите с няколко... ама все са двигатели само от JEEP )) Този за който си мисля аз е от форд , и ще има бая работа по куплиране на мотора към скоростите, после изработка на стойките за мотора..., тампони и малко ел инсталация за мотора...
                              Казват че дизеловия мотор тежал около 250 кила, бензиновия който аз искам да слагам е 170
                              Но тази интервенция не ме плаши чстно казано плаши ме друго че ще хвърля пари за колкото едно чероки 2,1 тди в удовлетворително състояние
                              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                              ********************************
                              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                              Honda Shadow VLX 600 - 1999
                              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                              Влади

                              Коментар


                              • #30
                                От: ГНП за 2.1

                                Аз за това питам за двигател който да пасва без интервенции, куплиране, нови стойки и тн. Вадиш единия заедно с кабелята , слагаш другия заедно с кабелята и толкоз. Май от Рено еспейс 2.0 или 2.2 бензин пасваше идеално. Чоко твоя черок ли беше с такъв мотор, я кажи.
                                Щото ако трябва да набия 3000лв то по- добре да продам моя и направо да си взема с 4.0 мотор
                                I'm not Lost, I'm Discovering !

                                088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X