Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

    Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
    Ето я платката, но няма нарисувана антена. Тъпото е, че вероятно е от другата страна а платката е нитована с пластмасов нит за кутията... ще е доста занимателно да се свали

    http://ptfly.com/dw/RKE-Jeep-WG-2002.jpg
    С поялник разтапяш главите на пласмасовите нитове и теглиш платката.
    ________________________________________________________________________________________
    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
    HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

    Коментар


    • #17
      От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

      Няма да стане само с поялник... в смисъл, че трябва да са свободни тези нитове и тогава има на самия корпус няколко крачета които държат платката и те трябва да се дръпнат... според мен ще трябва да се махнат тези нитове напълно за да се свали.

      Между другото, докато четох по чуждите форуми за проблема някой каза, че рисет на BCM модула (откачане на акумулатора за 10 мин) му оправил проблема с лошия обхват.. на мен лично ми е странно, но още не съм го пробвал!
      Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
      Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

      LZ1FLY

      Коментар


      • #18
        От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

        Щом на този модул няма някаква изведена външна антена а фолио на стъклата допълнително влошава обхвата, явно проблема си е в лошото приемане на сигнала, излъчен от дистанционното. В цитирания по-горе форум www.jeepforum.com са написали, че този проблем е заради липсата на външна антена
        The old
        door module will not have an external antenna wire.
        Това се решава със замяната на този модул с друг такъв, който вече е с изведена навън антена:
        2. Remove the old door module from the passenger side door panel. The old
        door module will not have an external antenna wire.
        3. Install the new door module while temporarily routing the external antenna wire
        along the door panel above the electrical wire harness
        .
        4. If the vehicle is a WJ, route the external antenna wire through the two
        support loops and tape the antenna to the door panel at two locations. The
        WJ external antenna is 431 mm. (17 in.) in length.
        5. If the vehicle is a WG, the external antenna wire is 533 mm. (21 in.) in length. Route
        the WG antenna wire through both support loops and tape the antenna wire to the door
        panel. Tape the remaining length of antenna wire to the electrical wire harness.
        6. Install the passenger side door panel.
        Автор на описаното е Merlin
        Поздрави!
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #19
          От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

          Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
          Намерих я - благодаря!
          http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=74226
          За температурата - уточнение - моята стрелка седи между последното и предпоследното делене преди 100 градуса - да мисля ли за термостат?
          Може и да съм позакъснял с отговора,но сега видях темата.
          Да,мисли за термостат,смяна на антифриз и за счупени щипки на подкачващата помпа.
          JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

          Коментар


          • #20
            От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

            Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
            Щом на този модул няма някаква изведена външна антена а фолио на стъклата допълнително влошава обхвата, явно проблема си е в лошото приемане на сигнала, излъчен от дистанционното. В цитирания по-горе форум www.jeepforum.com са написали, че този проблем е заради липсата на външна антена Това се решава със замяната на този модул с друг такъв, който вече е с изведена навън антена: Автор на описаното е Merlin
            Поздрави!
            Фолиото не виждам как да прецаква работата при положение, че говорим за RF сигнал, а не за IR... ако може да се спести купуването на нов модул, чиято разлика със стария определено ще е само една антена не виждам защо да не се направи. В БС сигурно ще режат глави за този модул, като се има в предвид, че из щатите е по 200+ доларес...
            Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
            Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

            LZ1FLY

            Коментар


            • #21
              От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

              Ако е ползвано фолио от тези с огледалната повърхност може наистина да се влошава приемането на RF сигнал. В това фолио май се има някакво метализирано покритие, което създава огледалния отражателен ефект. А самия автомобил и така си е някакъв вид фарадеев кафез, а като добавиш и такова фолио на стъклата съвсем ще стане екран за RF сигналите.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #22
                От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

                Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                Може и да съм позакъснял с отговора,но сега видях темата.
                Да,мисли за термостат,смяна на антифриз и за счупени щипки на подкачващата помпа.
                Да. Термостата го смених миналия ден. Сега загрява точно както са писали колегите, че трябва. Еди (от сервиза срещу БауМакс), между другото каза, че бил изгорял датчика на печката и тя всъщност не нагрявала, но това май не е проблем.
                Понеже се разви въпроса за деистанционното - днес и аз смених батериите - никакъв ефект. Ако някой новобранец като мен чете - да не се заблуждава. Пак обръщам внимание, че дори и в книжката пише, че дистанционното лови от "до около7 метра". Явно ще трябва да се мисли цигания с антена на модула. Аз имам 2-3-ма познати от старата генерация, дето се занимават с радиотехника - ще питам и тях. Само да вметна, че проблема с приемането и предаването на сигнала не зависи само от приемника. Не знам дали няма вариант да се нахака някаква жица и в самото дистанционно...
                За дневните фарове и алармата - Еди ми сложи "регионалните настройки" на Канада. Сега колата избипква кратко с клаксона като заключвам - това е ОК. Не можах да видя, обаче как се включва на "дневни фарове". Някой може ли да обясни?
                Suzuki GSXR
                VW Touareg
                Mitsubishi Pajero II

                Коментар


                • #23
                  От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

                  Този уикенд навъртях бая километраж. Ще попитам за още 2 неща:
                  1. Като карам на круиз с около 120 км/час периодично усещам една вибрация, като от леко форсиране на двигателя. Това, да кажем си го обясних с "ами сигурно си подава по малко газ, за да държи скоростта". Тъй, ама като изключих круиза и вече си карах нормално усетих, че тази лека вибрация се усеща когато отнема газта - за по-малко от секунда - "трррт". Все едно настъпвам 1 метър от релефната маркировка по западните магистрали. Нормално ли е?
                  2. Четох темите за проблемите с климатика, но не мога да съм сигурен (въпреки, че подозирам), че и аз имам проблем. Тези дни бяха топли и за това може да бъркам, но забелязвам, че при сложени на Auto и 2-те копчета отначало духа топличко, и след това по някое време започва да духа хладно. Като ми подуха така половин час и започва да ми става неприятно. Преди да сменя термостата даже включваше и климатика по някое време... Ако някой е минал през тези симптоми и знае, че има писано, моля само да ме насочи къде да чета, че от 2 седмици всичко ми е каша в главата от много четене... Само да уточня ситуацията - днес беше слънчево, температурата навън около 15 градуса. Вътре бях сложил всичко на Auto, като и 2-та кръга бяха на настроени на 23 градуса.
                  Suzuki GSXR
                  VW Touareg
                  Mitsubishi Pajero II

                  Коментар


                  • #24
                    От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

                    По въпроса за парното и климатика аз намерих теми за самодиагностока на Automatic Zone Control module
                    /AZC SELF-DIAGNOSTIC MODE/, за проблемите с клапите и сервомоторчетата, както и за проблеми с контролния панел за управление, свързани с прекомерно загряване на панела, на който се намира и инфрачервения датчик. Не зная дали си ги видял и евентуално на кой от описаните в темите проблеми отговаря твоя случай. Дано да са полезни с нещо тези теми, и да се реши бързо проблема при тебе. Успех!
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

                      Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                      По въпроса за парното и климатика аз намерих теми за самодиагностока на Automatic Zone Control module
                      /AZC SELF-DIAGNOSTIC MODE/, за проблемите с клапите и сервомоторчетата, както и за проблеми с контролния панел за управление, свързани с прекомерно загряване на панела, на който се намира и инфрачервения датчик. Не зная дали си ги видял и евентуално на кой от описаните в темите проблеми отговаря твоя случай. Дано да са полезни с нещо тези теми, и да се реши бързо проблема при тебе. Успех!
                      Благодаря ти много за бързия отговор!
                      Още сутринта направих трика с проверката за грешки, ама понеже съм смотан не знам при какво положение на контактния ключ започнах процедурата и цъках в такова положение, в което панела не светеше. После като сложих ключа на подходящото положение и дисплея светна вече пишеше "0" и не можах да видя дали има някакви натрупани грешки.
                      Както и да е - лошото е, че тази седмица май не ми се очертава по-дълго пътуване, за да видя дали ще почне пак да духа хладно, ама след като прочетох пак тези теми си мисля, че проблема при мен е точно със прегряването на датчика... или поне симптомите са такива.
                      Suzuki GSXR
                      VW Touareg
                      Mitsubishi Pajero II

                      Коментар


                      • #26
                        От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

                        Щом пише нула, значи няма грешки. Иначе се прави когато панела свети/работи парното
                        Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                        Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                        LZ1FLY

                        Коментар


                        • #27
                          От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

                          Кой знае какво е пишело, докато дисплея не е светил... Дано да е нямало, де
                          Покрай теста на дистанционното, понеже си купих нови батерии, а бях поръчал и на един колега:
                          ПОДАРЯВАМ 2 чисто нови батерии за дистанционно (CR 2016) - ако някой има път през деня покрай летището или вечер през Младост 1 - да свирне да му ги дам.
                          Suzuki GSXR
                          VW Touareg
                          Mitsubishi Pajero II

                          Коментар


                          • #28
                            От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

                            Ако е имало някакви записани грешки и неволно си ги изтрил, то вероятно отново ще ги запише. Покарай малко така и пак направи теста. Все си мисля, че ако проблема ти е този с прегряването на панела за управление, то това е май "най-малкото зло", от трите най-често срещани проблема. Този с клапите и разглобяване на цялото табло, като че ли е най-лошия сценарий. Не зная как си с електрониката, но както е описано в един линк към немски форум, решението е с една замяна на крушките за подсветка в панела, със светодиоди. Трябват ти 10 светодиода и 10 резистора 680 - 760ома, както са описали там. От там нататък е въпрос на малко сръчност за да се запоят светодиодите и резисторите на мястото на крушките. Трябва да се определи коя от контактните писти на крушката е +12V и къде е -/маса/. Може с включване и мерене с мултимер, може и чрез проба - грешка /ако се обърне светодиодът няма да свети/. Резисторът се запоява последователно на диода, може както са го дали на снимката, както и в легнало положение на някоя писта, която предварително се прекъсва на подходящо място.


                            Единствено бих променил цвета на светодиодите. Там са използвали такива със син оттенък а аз бих използвал бели или примерно зелени, подобни на оригиналния цвят на осветление на таблото. /Не съм сигурен при WJ дали е точно зелен/. Сините дразнят очите нощно време и изморяват при по-дълго шофиране. Поздрави!

                            PS Сега видях поста ти в другата тема и разбирам, че явно си на "Ти" с електрониката. Обясненията ми май са излишни. Успех!
                            Последно редактирано от Алекс Маринов; 25-10-10, 10:31. Причина: Допълване.
                            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                            First impression is not always true. Get inspired.
                            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                            Reading is sooo boring, unlike writing!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

                              Ама аз ти писах още по-горе, че старателно прегледах темите, които ми беше посочил
                              Пък чак за на "Ти" - то ... това ми остана от ерата на кръжоците в училище. В края на краищата дори и да имам някакви проблеми, около мен има хора, които са наистина на "ти". Всъщност, ако не друго поне още на пръв поглед ще мога да преценя дали ще мога да се справя или не
                              След малко отивам да купя диоди и резистори и да разглабям (ако ми остане време.)
                              Suzuki GSXR
                              VW Touareg
                              Mitsubishi Pajero II

                              Коментар


                              • #30
                                От: Експлоатация на Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003

                                Това е, което направих с панела. Сега ще видим...
                                http://www.offroad-bulgaria.com/show...00#post1328100
                                Suzuki GSXR
                                VW Touareg
                                Mitsubishi Pajero II

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X