Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

    За да не мажа по другите теми, които може би имат от части отношение по въпросите ми ще отворя една нова.

    Тъй-като съм супер лаик по темата имам следните въпросчета:

    - Един приятел каращ дизел ме посъветва от време на време да слагам на цял резервоар малко газ за горене или двутактово масло. Адекватно ли е това предложение за нашите джипки и ако да, какво да е количеството което да слагам? Питам защото никога не съм карал дизел, а това ми е 7-ма кола

    - Четох за подсилената задна стабилизираща щанга и мисля да я сменя заради досадното клатене. Може ли да ми препоръчате сервиз в който да стане подмяната на нормални цени?

    - Открих, че не желае да духа топло и след рисърча който направих, свалих жабката и установих, че стопера на клапите който е на самата ос на клапата хич го няма, както и моторчето не се движи. Бихте ли ме посъветвали как да проверя самото моторче и къде най-евтино мога да отстраня проблемите по въздуховода?

    Благодаря на всички, отзовали се на стенанията ми предварително
    Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
    Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

    LZ1FLY

  • #2
    От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

    И защо твоя приятел смята, че тия от бензиностанциите са толкова прости и сами не са се сетили да сложат малко масло. Това да не ти е Вартбург от едно време. Слагай хубава нафта и от време на време можеш да сипваш малко добавка за комън рейл на Лики Моли. Незнам дали има файда ама поне не ми е навредила.

    Подсилената щанга могат да ти я сменят във "почти" всеки сервиз не е някаква извънземна технология

    В Пловдив мога да ти кажа къде да ти оправят клапите, но за в София незнам. Интервенцията е болезнена, но няма как.
    Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD Overland

    Коментар


    • #3
      От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

      Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
      ... Един приятел каращ дизел ме посъветва от време на време да слагам на цял резервоар малко газ за горене или двутактово масло.
      Въпросът за сипването на двутактово масло в нафтата (по принцип, не за конкретния модел) е дискутиран тук.

      Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
      ... Може ли да ми препоръчате сервиз в който да стане подмяната на нормални цени?
      Понятието "нормални цени" е много разтегливо и е силно зависимо от разбиранията на един или друг човек ...


      Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
      Открих, че не желае да духа топло и след рисърча който направих, свалих жабката и установих, че стопера на клапите който е на самата ос на клапата хич го няма, както и моторчето не се движи. Бихте ли ме посъветвали как да проверя самото моторче и къде най-евтино мога да отстраня проблемите по въздуховода?
      ...
      Ако подмяната на това моторче, което е достъпно през жабката, е лесно упражнение, то смяната на повредени клапи, за голямо съжаление, е невъзможна без сваляне на таблото. А това силно увеличава сметката.
      Когато договаряш този ремонт, гледай да уточниш по-добре стойността му, защото първоначално анонсираните, примерно, 200 лв много лесно се удвояват, след като обраснат с ХХ лв за изпразване, ХХ лв за пълнене, ХХ лв за тестване на туй-онуй, ХХ лв за оцветител и т.н.
      Разбира се, доста ще зависи и от това какъв ти е късметът, защото никога не се знае какво ще изплува като се отвори климатика ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

        Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
        ...Един приятел каращ дизел ме посъветва от време на време да слагам на цял резервоар малко газ за горене или двутактово масло...
        Да не би да е имал в предвид това да го правиш зимата, при як студ, да не замръзва нафтата /водата в нафтата/ ?

        Коментар


        • #5
          От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

          Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
          - Четох за подсилената задна стабилизираща щанга и мисля да я сменя заради досадното клатене. Може ли да ми препоръчате сервиз в който да стане подмяната на нормални цени?
          Задната стабилизираща щанга наистина е тънка и люлеенето го има , особенно при преминаване през неравности.
          За сметка на това, ходовете на задното окачване са доста големи, което пък е голямо предимство при каране извън пътя.
          Съществува усилена стабилизираща щанга, която върви комплект с тампони и скоби за закрепване.Тя е дебела 1" и ефекта е , че джипа се люлее значително по малко. Ако се смени щангата с усилена , ходовете ще се намалят.Цената на усилената щанга зависи от доставчика и марката и варира от ~300-500лв.
          Има и варианти със смяна на амортисьори. Там вече Кинекса е най -компетентният от нас всички , защото по метода проба-грешка е изпробвал почти всички възможни варианти и има голям опит.
          ________________________________________________________________________________________
          Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
          HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

          Коментар


          • #6
            От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

            Не мога категорично да кажа, че щангата значително би подобрила пътното поведение. Тази щанга (по-дебелата) по нашите пътища и с меките, оригинални амове, води до един много гаден камшичен удар, който мята пътниците отзад от едната на другата страна. Според мен люлеенето е комбиниран ефект от умора в амовете, пружините и въпросната щанга в комбинация със скапани тампони и шарнир на А-образната щанга. Смяната само на тази щанга няма да ви реши проблема с люлеенето, а ще го превърне от люлеене в залюляване с мятане в противоположната посока. Карайте си колите и не се занимавайте с глупости. Свиква се с тази возия.

            Не на последно място за хеви-дюти щангата има само уретанов тампон, който ще ви скъса нервите от скърцане.

            Имам газови Билщайн амове, но в момента карам с фабричните.

            Коментар


            • #7
              От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

              Мерси на отзовалите се люде

              @Чавдар: Под "нормални цени" разбирам по-ниски от на БС. Имам една лична молба към теб, след като прочетох темата ти за твоята джипка ми се ще ако имаш свободно време да се качиш на моята и да си кажеш мнението... какво според теб има/няма за сменяне по окачване, как се държи скоростната кутия и те такива работи. Ще ми е много полезно!

              @Сашо: Явно ще премина през сменяне на нещата изредени от теб, пък на по-късен етап, ако не ме устройва промяната ще премина към драстичната мярка с щангата. Просто ми се струва, че в момента люлката е голяма
              Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
              Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

              LZ1FLY

              Коментар


              • #8
                От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

                Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
                Просто ми се струва, че в момента люлката е голяма

                Ще свикнеш, съвсем отскоро го караш. Свиква се, вервай ми, дори ще ти липсва, като се качиш на друга кола. И аз писах същите работи преди 2 години, когато си купих Гранда. А и повечето колеги, като си купят WJ, първите им постове са за люлеенето, пък после спират да говорят за това. Прави си изводите

                И аз исках дебелата стабилизираща щанга (АДКО май беше), дори търсих схеми да си я докарам от Хамерика, но от германския форум ме разубедиха - возията била добра само по перфектни аутобани - а тук такива няма Същото е и с прословутите Билщайт Б6 - за Германия може да са перфектни, но тук най-много да ти се разбият камъните в бъбреците.
                ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                Volvo XC90 D5 Executive '12
                Volvo XC60 D5 Summum '11
                Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                Коментар


                • #9
                  От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

                  Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
                  ... @Чавдар: Под "нормални цени" разбирам по-ниски от на БС. Имам една лична молба към теб, след като прочетох темата ти за твоята джипка ми се ще ако имаш свободно време да се качиш на моята и да си кажеш мнението... какво според теб има/няма за сменяне по окачване, как се държи скоростната кутия и те такива работи. Ще ми е много полезно!а
                  ...
                  Опасявам се, че не съм подходящият човек за диагностика на джипа ти. Нито имам претенции да съм специалист, нито пък познавам модела достатъчно добре от личен опит. WJ е нов и за мен и сега съм в процес на запознанство.

                  Какво (дали) има за смяна по окачването най-добре ще се установи, като колата се вдигне на подемник и се влезе отдолу с една щанга.

                  На база на скромен (засега) личен опит ще подкрепя изказаните от Сашо и Carburettor мнения, че смяната на щангата няма да реши проблема с клатенето.
                  Клати се проклетникът като пияно пате, дори и с по-твърди газови аморисьори. Особено ме нервира страничното клатене при бавно преминаване през неравен участък. Предполагам, че в един момент, когато стигна до там, може да пробвам какво ще стане с по-твърди пружини.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

                    Вярно е, че се клати малко повечко, но на мен доста пъти ми се случва да карам зад гранда по черен и доста неравен път и много нагледно се вижда движението на самото купе спрямо гумите или по-скоро обратното. (не е случайно). Ако го няма това движение (клатене) или да кажем ако го премахнеш директно го превръщаш в нещо друго но не и Jeep. Ако разбираш какво искам да ти кажа Карай си жипката и се кефи, защото наистина поне на мен ми доставя огромно удоволствие да го карам това "клатушкащото се". И Мерцедеси и БМВ-та и Тойоти съм карал, но такъв кеф като Гранда нищо не ми направи. И колкото повече го карам, токова повече си го харесвам.
                    Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD Overland

                    Коментар


                    • #11
                      От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

                      Обади се може да помогнем за проблемите по джипа.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

                        Имам проблем със смяната на скоростите .Ходих в сервиз и ми казаха че имам изгорели термо датчици на двигателя ,които веднага смених.Оправи се но за малко като загрее не сменя на 4 скорост.Къде според вас е проблема?Дайте съвет.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

                          Коко, утре ще звънна да се чуем, казвам се Пламен, не за друго а да се сетиш кой ти се обажда утре

                          П.П. Блгадорая за успокоителните думи относно окачването, но все пак си мисля, че люшка повече от нормалното. Затова и ми беше мерака, някой карал същата джипка да си каже мнението. Нямах в предвид диагностика на автомобила... за да съм наясно аджеба това нормално ли е или не
                          Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                          Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                          LZ1FLY

                          Коментар


                          • #14
                            От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

                            Е ние не правим ли точно това тук - да си помагаме. Ако имаш идеи - споделяй, ценни ще са за всички.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Няколко въпроса от новобранец за WJ 2.7 CRD

                              Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
                              но все пак си мисля, че люшка повече от нормалното. Затова и ми беше мерака, някой карал същата джипка да си каже мнението. Нямах в предвид диагностика на автомобила... за да съм наясно аджеба това нормално ли е или не
                              Доколкото разбрах, искаш някой да се качи на твоята джипка и да види дали се клати нормално или е в повече.
                              ________________________________________________________________________________________
                              Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                              HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X