Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с теч на масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с теч на масло

    Искам да попитам дали някой тук може да ми каже защо имам теч на масло под двигателя един майстор я погледна и каза че е от гарнитурата на картера а тя е течна смени я с нова и след един ден пак протече дали е от там или от някъде другаде проблема моля помагайте

  • #2
    Лягаш под колата и виждаш откъде е течът.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Vlado_Ts
      Vlado_Ts коментира
      Редактиране на коментар
      Аааа , така всеки знае

  • #3
    Ами начинът, по който колегата описва проблема, особено гарнитурата, ме кара да мисля че едва ли ще се заеме лично със случая.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #4
      Имам същият проблем със Сузуки Алто ,картера е силикониран и пропуска през силикона. Помагайте,какво да правя.............................

      Коментар


      • #5
        Loctite 510.

        ... може и 518.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #6
          При мен свърши работа Elring Dirko.
          Нанасяш на слой до 2мм,стягаш и оставяш поне 8 часа.След това наливаш маслото.

          Поздрави
          Прикачени файлове

          Коментар


          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            Най масово се ползват за "силиконова гарнитура"-продукти на Виктор Ренци и Елринг.
            Просто има няколко прийома на нанасяне.
            Когато е тенекиено корито (картер) и няма стандартна гарнитура (и има мързел да се направи) обезмасленото и подсушено корито се покрива със силиконов (ползвам по голям отвор за около 3мм) "шнур". Изчаквам докато спре да лепне при докосване и тогава извършвам монтажа. Ако се избърза, демонтажа може да се окаже приключение!
            Причините за протичането -неправилно нанесен силикон или деформирани (прилягащи) повърхнини,а не картерното налягане ( от него избиват семерингите).

        • #7
          Исузу има две гумени луни във двата края на картера. Обикновено от там тече.
          МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X