Привет ,
Скоро се сдобих с един такъв ветеран . Още като го взех лампата за маслото светеше , модела има и втори датчик , който показва с манометър налягането на таблото . Налягане има и проблем с мазането няма . Когато го огледах , датчика който отговаря за лампата не беше точния за модела . Реших , че проблема е в това . Поръчах нов и днес го смених .
Но..., лампата продължава да свети . По-интересното е , че при контакт лампата свети много ярко , както и другите лампи , но след запалване светлината и намаля ( нещо като утечка дава ) .
Самият датчик е с два кабела , при откачане на единия двигателя гасне . Също така се опитах да махна крушката на таблото да видя какво ще стане и абсолютно същото , двигателя угасва .
Има нещо което не е както трябва , проверих всички маси и букси , всичко изглежда наред . Съмнявам се за проблем с компютъра но не знам дали съм на прав път ?
Скоро се сдобих с един такъв ветеран . Още като го взех лампата за маслото светеше , модела има и втори датчик , който показва с манометър налягането на таблото . Налягане има и проблем с мазането няма . Когато го огледах , датчика който отговаря за лампата не беше точния за модела . Реших , че проблема е в това . Поръчах нов и днес го смених .
Но..., лампата продължава да свети . По-интересното е , че при контакт лампата свети много ярко , както и другите лампи , но след запалване светлината и намаля ( нещо като утечка дава ) .
Самият датчик е с два кабела , при откачане на единия двигателя гасне . Също така се опитах да махна крушката на таблото да видя какво ще стане и абсолютно същото , двигателя угасва .
Има нещо което не е както трябва , проверих всички маси и букси , всичко изглежда наред . Съмнявам се за проблем с компютъра но не знам дали съм на прав път ?
Коментар