Уважаеми колеги,от гр.Пловдив съм и имам сериозен проблем с намирането на резервни части за Исузу Тропер 2.6i,91г.
Освен това не намирам сервиз,който може да извърши компетентно обслужване на джипа.
Наскоро се наложи да се сменя съединител и това хвърли в паника един доста известен сервиз в града.Бях безкрайно учуден,но "майсторите"гледаха колата като котка цветен телевизор.
Молбата ми е ако някой кара исузу да сподели как се справя с този проблем,а това е проблем дори за най-елементарни неща.
Предварително благодаря!
					Освен това не намирам сервиз,който може да извърши компетентно обслужване на джипа.
Наскоро се наложи да се сменя съединител и това хвърли в паника един доста известен сервиз в града.Бях безкрайно учуден,но "майсторите"гледаха колата като котка цветен телевизор.
Молбата ми е ако някой кара исузу да сподели как се справя с този проблем,а това е проблем дори за най-елементарни неща.
Предварително благодаря!


 какво значение има дали съединителя е на исузу или на дрг автомобил
  какво значение има дали съединителя е на исузу или на дрг автомобил 


 такаче си прав нека пробва може да изкочи нещо.
 такаче си прав нека пробва може да изкочи нещо.
							
						
 Върху левия калник в двигателния отсек (там, където се пада педала) минава жилото на съединителя. Лесно ще забележиш една муфа с резба, дълга около 10см. и гайка с контрагайка на нея. Оттам се регулира съединителя, така   както спирачка на велосипед... Ако в сервиза не са го забелязали - просто смени сервиза... Регулира се с голи ръце и можеш сам - хич не ти трябва сервиз за това. Наистина е елементарно... Трябва да има известна хлабина, за да не товариш излишно аксиалния лагер. С експлоатационното износване на съединителя той започа да отделя все по-високо и това се компенсира именно оттам. Успех
 Върху левия калник в двигателния отсек (там, където се пада педала) минава жилото на съединителя. Лесно ще забележиш една муфа с резба, дълга около 10см. и гайка с контрагайка на нея. Оттам се регулира съединителя, така   както спирачка на велосипед... Ако в сервиза не са го забелязали - просто смени сервиза... Регулира се с голи ръце и можеш сам - хич не ти трябва сервиз за това. Наистина е елементарно... Трябва да има известна хлабина, за да не товариш излишно аксиалния лагер. С експлоатационното износване на съединителя той започа да отделя все по-високо и това се компенсира именно оттам. Успех

 
							
						
Коментар