Прегаря гарнитура между 2 и 3 цилиндър на едно и също място.Няколко пъти швайлфа и главата и блока,и проблема си остава.Повече не търпи шлайфане,понеже ще опрат клапаните.Ако накой се е зблъсквал с подобен проблем,нека помогне.Последните препоръки са нови болтове,ще издържат ли две гарнитури?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с главата на Isuzu Trooper 2.3 бензин 4ZD1
Свий
X
-
ако главата е спукана и златна гатнитура да сложите няма да сработи, а проблем със сигурност има щом я "топи" толкова пъти и то на едно и също място! Или шлайфате не както трябва...
Иначе медната гарнитура може и да реши проблема наистина, ако в гарнитурите е проблема! Единственото и най-важно е, че при слагането на медната гарнитура повърхностите на главата и блока трябва да са перфектно равни иначе...
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
мерси джипа е на един приятел така го купи с този пробпем и вече 3 години се наказваПървоначално публикуван от DINIако главата е спукана и златна гатнитура да сложите няма да сработи, а проблем със сигурност има щом я "топи" толкова пъти и то на едно и също място! Или шлайфате не както трябва...
Иначе медната гарнитура може и да реши проблема наистина, ако в гарнитурите е проблема! Единственото и най-важно е, че при слагането на медната гарнитура повърхностите на главата и блока трябва да са перфектно равни иначе...
4ао
Коментар
-
Аз имах опел монтерей 3.1 (което си е исузу) и също първо духна гарнитурата на главата, 2-ри път спука главата. Без да е прегрявана нито веднъж !!!
Тогава разбрах че има някъкви темперетурни датчици, който се износват и не дават вярна информация. Оказа се че от там ми идват всички проблеми !
Коментар
-
Купих Исузуто с духната гарнитура вследствие на спукан радиатор и непоказващ индикатор за температурата. Смених я и оттогава съм минал 30000 км без намек за проблем. Не съм шлайфал нищо.
На една друга кола кола имаше подобен проблем и се оказа, че болтовете за главата не могат да се притегнат добре. Най-добре сменете болтовете след като се уверите, че главата и блока са прави и нямат пукнатини.
Вероятно има проблем точно на това място.
Друга възможност е неправилно притягане на главата.
В аутодата има точния ред и моменти на притягане. Освен това инструкцията е като сложиш и притегнеш главата двигателят да работи 15 мин, след което да изстива 3ч и пак да се притегне до необходимия момент."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
А и най вероятно се препоръчва смяна на болотовете при всяка смяна на гарнитурата, така е поне при доста производителиПървоначално публикуван от ScrapheapНа една друга кола кола имаше подобен проблем и се оказа, че болтовете за главата не могат да се притегнат добре. Най-добре сменете болтовете след като се уверите, че главата и блока са прави и нямат пукнатини.
.Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
А задавате ли си въпроса къде ще намери този човечец болтове... май не! Та недай боже да даде маса пари и да случи на поредното менте, правено от крайпътния стругар...
А дали по-добре да неси изчисти дупките от стърготини и масло, което прави "възглавница" и болта никога неможе да стегне! А болтовете се познават по отвиването дали има проблем в тях и ако има такъв има начин и да се залепи самия болт..! Естествено най-добрия начин е с нови, но ИСТИНСКИ. Аз, ако събирам колата на някого небих гарантирал, че от България може да си купи такива и небих поел риска! Но всеки сам решава... затова клиентите си плащат, затова ги има и проблемите след 10-те опита за отстраняване на дефектите!
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
Не съм съгласен с теб за болтовете, защото в българия се внасят и доста добри болтове от фирми занимаващисе с това!Първоначално публикуван от DINIА задавате ли си въпроса къде ще намери този човечец болтове... май не! Та недай боже да даде маса пари и да случи на поредното менте, правено от крайпътния стругар...
А дали по-добре да неси изчисти дупките от стърготини и масло, което прави "възглавница" и болта никога неможе да стегне! А болтовете се познават по отвиването дали има проблем в тях и ако има такъв има начин и да се залепи самия болт..! Естествено най-добрия начин е с нови, но ИСТИНСКИ. Аз, ако събирам колата на някого небих гарантирал, че от България може да си купи такива и небих поел риска! Но всеки сам решава... затова клиентите си плащат, затова ги има и проблемите след 10-те опита за отстраняване на дефектите!
4ао
Една такава фирма е WURTH, сигурен съм че там ще си намери истински болтове с подходящата разтегливост и здравина !!!
Коментар
-
не може ли болтовете да са от друг джип розбира се еднакви по размерПървоначално публикуван от DINIА задавате ли си въпроса къде ще намери този човечец болтове... май не! Та недай боже да даде маса пари и да случи на поредното менте, правено от крайпътния стругар...
А дали по-добре да неси изчисти дупките от стърготини и масло, което прави "възглавница" и болта никога неможе да стегне! А болтовете се познават по отвиването дали има проблем в тях и ако има такъв има начин и да се залепи самия болт..! Естествено най-добрия начин е с нови, но ИСТИНСКИ. Аз, ако събирам колата на някого небих гарантирал, че от България може да си купи такива и небих поел риска! Но всеки сам решава... затова клиентите си плащат, затова ги има и проблемите след 10-те опита за отстраняване на дефектите!
4ао
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
А гледането на рентген, шлайфането, и хубавата подходяща гарнитура, мисля, са задължителни за всичко що се движи.
Коментар