Да ми е честито Попаднах на този екземпляр който като цяло не е в мн. лошо състояние. Страда от основното заболяване а именно РЪЖДАТАНа кратко за возилото: 2.6 автомат със перфектно работещо 4х4 с ЛСД диф. Като за начало ще му сменим все масла ремъци и тем подобни...и не на последно място естествено РЪЖДАТА Машината ще си я правя сам в свободното след работно време , ще поствам снимки в процеса на работа. Търпя на градивна критика и съвети
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Първото ми 4х4 !
Свий
X
-
От: Първото ми 4х4 !
Тъкмо си взех частите днес , смених маслото и ремъците ...докато не стана време за накладките , отпред ДОБРЕ , но отзад буталото на апарата не искаше да прибере след като ги демонтир. Оказа се ,че и водачите са приключили курса....... РЕМОНТЕН КОМПЛЕКТ предлага ли се или направо някой да ми продаде читав такъв апарат?Абстрахирайте се към кутийката евтини накладки/
Коментар
-
От: Първото ми 4х4 !
Първоначално публикуван от DriveNLife Преглед на мнениеотпред ДОБРЕ , но отзад буталото на апарата не искаше да прибере след като ги демонтир.Последно редактирано от Калин; 12-06-15, 15:42.JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52
Коментар
-
От: Първото ми 4х4 !
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеБуталцата едва ли са проблем, колкото водачите. Добрата новина е, че могат да се възстановят.
Междодругото работата по каросерията и рамата върви с пълна сила , утре ще бъде готов за грунда!
Коментар
-
От: Първото ми 4х4 !
Флекса е с шкурка номер 100 , номера на рамата блесна както и половината рама. И по закона на "Мърфи" след 4 часа усилена работа флексчето за 49 лева припадна Главния проблем в момента е ,че ще трябва да отделя купето от рамата , защото от вътрешната страна няма как да сваля раждата качествено.
Коментар
-
От: Първото ми 4х4 !
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЩо не го отделиш тотално и да го дадеш за поцинковане? Главните гнилочи за отвътре, където не можеш да бръкнеш.
Коментар
-
От: Първото ми 4х4 !
Ръждата по този Трупър е съвсем незначителна за възрастта и модела. Поцинковането на СТАРО шаси е загуба на финанси, време и труд с никакъв резултат.
Просто изрежи с флекса по два правоъгълни отвора в двата края на гредата за изкарване на мизериите. Изчисти внимателно с водоструика, сгъстен въздух и нещо за бъркане, завари отворите, като оставиш малко за оттичане, след изсъхване напръскай обстойно с парафин, боядисай го отгоре с епоксиден грунд, залепи с битумна лепенка страничните технологични отвори (става и воалит) и повече не се занимавай с глупости, а просто си карай колата. Така, както е реални проблеми от ръждата ,няма да имаш поне още 10 години. Всъщност тези коли нямат други сериозни проблеми, освен задните спирачни апарати при модификациите с дискови задни спирачки и то след 20 и няколко години немарлива експлоатация. За 2,6 мотора е критично важно, да не го прегряваш, защото се пукат глави. Друг е въпросът че нямат каквато и да е склонност към прегряване... В зависимост от начина на употреба, аз поне им демонтирам стабилизиращата щанга отпред.
Това е автомобил, на който можеш да разчиташ във всякакви условия. Надежден, достатъчно проходим и икономичен. Трупър с автомат не съм имал и не мога да дам становище за АСК, но предполагам е също безгрижна."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар