Миналата седмица смених маслото на Трупъра и му сипах Igat 5W30. Веднага започна да пали по-трудно, тази сутрин аха-аха и да не запали - започна като моторетка и постепенно си увеличи оборотите. Отделно забелязвам, че налягането на маслото е по-ниско. Преди на празен ход държеше малко под 600 kPa, а сега като загрее наполовина. Като форсирам на място стига в най-добрия случай до предишното ниво на празен ход. Мислех си, че някой от маслените филтри е фалшив и спира налягането, но пък студен си е добре. Единия филтър е VIC, другия някакъв корейски. Колкото по загрява, толкова повече пада налягането. Та стигам до извода, че маслото е фалшиво. Някой знае ли дали има начин по опаковката да се разбере дали Igat-а е фалшив?
Другото което видях вчера, беше че нивото на маслото за сервото за волана е под минимума. Тръгнах да доливам, отварям, но вместо очаквания червен цвят видях някаква мътна безцветна течност... съвсем леко кафеникава. Има ли такова ATF масло и ако не, как да сменя цялото масло от серво системата?
Другото което видях вчера, беше че нивото на маслото за сервото за волана е под минимума. Тръгнах да доливам, отварям, но вместо очаквания червен цвят видях някаква мътна безцветна течност... съвсем леко кафеникава. Има ли такова ATF масло и ако не, как да сменя цялото масло от серво системата?
Коментар