Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вода в горивния филтър-авариен режим???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

    Първоначално публикуван от baza2005 Преглед на мнение
    Хора чета , чета и стигам до извода че не знаете какво представляват резорварите в бензиностанциите. Сондите да се убият не могат да изпомпят до капка горивото от цистерните, а всички знаят че водата е по тежка и се утаява на дъното . Така ,че може би в цистерната ще останат около 100-200 литра които не могат да се засмучат. Ако има вода то е от кондеза който се образува във вашия резервоар. А и другото което знам , че уважаващите себе си фирми за горива слагат какви ли не добавки към горивата (премерно ШЕЛ слагат добавка против пененето на дизела при зареждане за по пълно напълване на резервоара ) та камоли да не слагат нещо и за кондеза в техните резервоари. Аз на предния ми дизел бях сложил допълнително филтарче от тези по 2-3 лева за да предпазя горивния филтър. И другото което е че през горивния филтър не може да минат не само боклуци , но и вода иначе за какво е там. Ако той е задръстен просто спира да пуска гориво . А колегата който е сменил филтъра нека да си изчисти и грешките от компютара (като махне акумулатора и съедини минуса и плюса на автомобила ) за да е съгурен , че всичко е наред.


    това за минуса и плюса...........сигурен ли си !!!
    GW Steed5

    Коментар


    • #17
      До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

      Първоначално публикуван от lusan Преглед на мнение
      това за минуса и плюса...........сигурен ли си !!!
      Дето се вика "шменти-капели"... Само се откача минуса на акумулатора. Иначе за филтъра- той си беше за смяна вече,а грешки нямаше. Аварийния режим работи само докато свети и лампата за вода в горивото. А тоя конденз,за да се появи,нали водата първо трябва да се изпари от някъде?
      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
      Volkswagen Bora AKL

      Коментар


      • #18
        До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

        Това за минуса и плюса съм го чувал и при мен се е получавало поне до сега на реното и на Теракана.(или поне така си мисля), но даже и да не съм прав направи го в някой сервиз , защото лампата дори и да изгасне грешката остава в компа и може да продължи да пречи на работата на автомобила.
        "Никога не е късно да постъпиш правилно."

        Коментар


        • #19
          До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

          Първоначално публикуван от baza2005 Преглед на мнение
          Това за минуса и плюса съм го чувал и при мен се е получавало поне до сега на реното и на Теракана.(или поне така си мисля), но даже и да не съм прав направи го в някой сервиз , защото лампата дори и да изгасне грешката остава в компа и може да продължи да пречи на работата на автомобила.
          Извинявам се,ако е прозвучало не както трябва. Имах предвид,че същата работа става и като махнеш минуса и изчакаш десетина минути.
          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
          Volkswagen Bora AKL

          Коментар


          • #20
            До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

            Струва ми се,че не си имал вода,щото сега щеше да питаш колко струват дюзи,и ремонтират ли се?А,и ако беше минала вода през дюзите щеше да чуеш едни звуци...!
            Предполагам,че филтъра се е позапушил от скапаната нафта(парафин)?Провери на твойто возило от какво,и как се задейства сигналното лампе на гор.филтър-дали не може получения вакуум при засмукване при запушване да го задейства?От 2 години имаме служебно Фе 2.2ЦРДИ(нещо такова)...всичко му се потроши и смени по мотора и помпата-
            гаранционно,но с нафтата грижи никога не е имало(Шел Ви-поуър дизел)Зарежда се из цялата страна,и шофьора не ебава да добавя нищо против замръзване.
            И щом иде реч за бензиджийници-доверие никому!Майката му е керосин(10%),или бензин(аз слагам 5%),и малко 2Т-масло.И тВа при положение,че в студовете зареждам само ОМВ-Алпин.
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #21
              До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

              Само вода засичал (така ми каза човека от сервиза в ИНД). Датчика е на дъното на филтъра и водата като падне там (по-тежка е от нафтата) и влиза в авариен режим и светва лампата. Я драсни едно ЛС какво му стана на вашето СФ? Служебно описва половината история,ама все пак...
              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
              Volkswagen Bora AKL

              Коментар


              • #22
                До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                Я драсни едно ЛС какво му стана на вашето СФ? Служебно описва половината история,ама все пак...
                Защо лично? Нека тук! Интересно е!
                יעבור
                «И това ще мине»

                Коментар


                • #23
                  До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                  Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                  Защо лично? Нека тук! Интересно е!
                  Да му се не види-изписах цяла страница и кВо стана...сесията ли ми изтече,какво стана,ама нещо не се изпрати...!
                  Хайде пак да видим ще го бъде ли...
                  Фе,2.2ЦРДИ,2008г.,автоматик,тъмно-син металик,вече на 140 000км.,чипосано във фирмения сервиз.След чип-тунинга мотора утихна,а разхода не мръдна-кеф!
                  на 100 000км. счупи бутало...наложи се смяна,и на блока...съответно пак в КАТ...
                  на 120 000км. се смени помпата за високо налягане(7000лв.)
                  на 130 000км. смяна на интеркулера-от началото омасляваше предната 1/3 от питата.
                  на 100 000км.смяна на предни дискове-не бяха износени,а поизкривени от нагряване(автоматик)-смяната не беше гаранционна.
                  Колата се кара 95% извънградско,поддържа се скорост 140км/ч...абе рядко минава 3000об.мин.,и то за кратко,разход 8.5-10л/100км.
                  Перфектен фирмен сервиз(не мога да повярвам още!),удобна,просторна и комфортна.Супер гаранция-5 години,или 150 000км.Ако се купува употребявана обаче трябва да се внимава!
                  Според мен Фе-то е с най-доброто съотношение цена/качество!Ако и автомата превклюваше без замисляне при последните скорости,и не чакаше достигане на високи обороти,докато зацепи щеше да е още по-добре!Предполагам,че с ръчни скорости ще е съвсем друго!

                  П.С. Нещо подочух,че мАтора бил Мерцедесовия...?
                  много автомати-слаби резултати!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                    Мдаа, странно - скоро имаше Тусон със счупено бутало!!
                    За спирачните дискове нормално - на Теракан автоматик ги смених на 120 хил., при това не е служебен!
                    יעבור
                    «И това ще мине»

                    Коментар


                    • #25
                      До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                      Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                      Да му се не види-изписах цяла страница и кВо стана...сесията ли ми изтече,какво стана,ама нещо не се изпрати...!
                      Хайде пак да видим ще го бъде ли...
                      Фе,2.2ЦРДИ,2008г.,автоматик,тъмно-син металик,вече на 140 000км.,чипосано във фирмения сервиз.След чип-тунинга мотора утихна,а разхода не мръдна-кеф!
                      на 100 000км. счупи бутало...наложи се смяна,и на блока...съответно пак в КАТ...
                      на 120 000км. се смени помпата за високо налягане(7000лв.)
                      на 130 000км. смяна на интеркулера-от началото омасляваше предната 1/3 от питата.
                      на 100 000км.смяна на предни дискове-не бяха износени,а поизкривени от нагряване(автоматик)-смяната не беше гаранционна.
                      Колата се кара 95% извънградско,поддържа се скорост 140км/ч...абе рядко минава 3000об.мин.,и то за кратко,разход 8.5-10л/100км.
                      Перфектен фирмен сервиз(не мога да повярвам още!),удобна,просторна и комфортна.Супер гаранция-5 години,или 150 000км.Ако се купува употребявана обаче трябва да се внимава!
                      Според мен Фе-то е с най-доброто съотношение цена/качество!Ако и автомата превклюваше без замисляне при последните скорости,и не чакаше достигане на високи обороти,докато зацепи щеше да е още по-добре!Предполагам,че с ръчни скорости ще е съвсем друго!

                      П.С. Нещо подочух,че мАтора бил Мерцедесовия...?
                      Ако пък не е всичкото заради чипа главата си режа. Добре,че като е монтиран при тях се запазва гаранцията. Сами си слагат главата в торбата. А двигателя е ВМ 2.0л,на който Хюндай са купили лиценза и са го направили 2.2л. Според мен е добър и икономичен,само дето като е под 5°C и трака като сериозно повреден.
                      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                      Volkswagen Bora AKL

                      Коментар


                      • #26
                        До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                        Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                        Мдаа, странно - скоро имаше Тусон със счупено бутало!!
                        За спирачните дискове нормално - на Теракан автоматик ги смених на 120 хил., при това не е служебен!
                        Ти си ГЕРОЙ, Авто Билд имаха статия за Теракан с ръчни скорости и бяха писали,че рядко издържали и 60к км дисковете...
                        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                        Volkswagen Bora AKL

                        Коментар


                        • #27
                          До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                          Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                          Ти си ГЕРОЙ
                          Ъхъ!
                          Ама аз спирачка рядко използвам! Много рядко!
                          И не в смисъл "спирачките са ги измислили страхливците"!
                          יעבור
                          «И това ще мине»

                          Коментар


                          • #28
                            До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                            Ти си ГЕРОЙ, Авто Билд имаха статия за Теракан с ръчни скорости и бяха писали,че рядко издържали и 60к км дисковете...
                            пак ли ауто билд !!!!!!! моя е на 125 000 , не са сменяни И НЕ СА ЗА СМЯНА
                            GW Steed5

                            Коментар


                            • #29
                              До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                              Първоначално публикуван от lusan Преглед на мнение
                              пак ли ауто билд !!!!!!! моя е на 125 000 , не са сменяни И НЕ СА ЗА СМЯНА
                              Ами да ти кажа и на моя не са за смяна 158000км

                              Коментар


                              • #30
                                От: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                                Къде се намира горивния филтър на Санта Фе, първо поколение? Според някои ръководства е в самия резервоар? Предполагам, че е пълен с вода и трябва да я източа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X