Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вода в горивния филтър-авариен режим???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вода в горивния филтър-авариен режим???

    Здравейте колеги.
    Вчера,докато пътувах към София, изведнъж ми светна лампата за вода в горвния филтър,ех хубавата ни нафтичка... Както и да е,нямах възможност да се връщам до Хюндай,за да я махат (пише в книжката на колата как се маха,ама пише и да се извършва в фирмен сервиз,голяма работа-да се отвие един болт...) и си продължих по пътя. Да,ама тая кола не върви. Със 300 зора на равното вдига 110км/ч Викам си,че някакъв авариен режим е включила и затова. И си отпуснах крака на педала за газта т.е. натиснат до долу. И по едно време като тръгна туй Санта Фе като бясно,гледам лампата изгаснала-явно и аварийният или каквъто и да е режим се е изключил и хвръкна отново. Въпросът ми е- има ли опасност да карам така,водата вече е минала 100% през двигателя,ама тя е някакви минимални количества,въпреки това я е имало/има де.

    П.П. Промяна в работата на двигателя не е имало. До 150км/ч пробвах,където беше сухо,но не ми се вдигаше повече,че не бях сам,а и времето не позволява,върви си без проблем...
    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
    Volkswagen Bora AKL

  • #2
    До: Вода в горивния филтър-авраиен режим???

    Трябва да провериш останалото горово в резервоара и задалжително да смениш горивния фолтер защото водата е най-голямия враг на дизела.Не е лошо да сипеш добавка.Аз при тоя случай сипвам масло и газ в навтата.
    JSM 0899633364

    Коментар


    • #3
      До: Вода в горивния филтър-авраиен режим???

      Колега, може, когато светне, да спреш и да развиеш под горивния филтър една/обикновено е една пластмасова гайка/ и да източиш нафтата и после завиваш отново. Обикновено има един клапан, който "усеща" водата А добавка задължително от октомври до март..
      П.П. Някой колегите смятат,че кофти нафтата е мит
      Поздрави
      Попитали радио Ереван може ли да се "оправи" жена на площада. Отговорът бил: Да,може, но не е препоръчително, защото всеки ще дава акъл.

      Коментар


      • #4
        До: Вода в горивния филтър-авраиен режим???

        Когато остане вода в генепето и разрпразквачите от вечерта до сутринта тогава вече е късно.
        JSM 0899633364

        Коментар


        • #5
          До: Вода в горивния филтър-авраиен режим???

          Късно е,затова правиш каквото можеш и ти позволява времето. Възможно е филтъра да не пропуска,ако е от онези с датчикаИ на мен ми е светило за щастие засега не съм бил като натровен,стоейки до колата
          Поздрави
          Попитали радио Ереван може ли да се "оправи" жена на площада. Отговорът бил: Да,може, но не е препоръчително, защото всеки ще дава акъл.

          Коментар


          • #6
            До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

            Ужастттт,пак светна,повече от 2800 оборота не вдига,ама я оставих,нямам къде на топло да я закарам. Сега какво да правя,ако наистина има риск за помпата и дюзите ако трябва ще обикалям цяла нощ квартала,явно нафтата е скапана... мааа им лукойлска и те ли бе... поне на тях имах някакво доверие...


            П.П. Да се третира съвсем сериозно,не се майтапя изобщо...
            Последно редактирано от Dino; 24-01-10, 21:58.
            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
            Volkswagen Bora AKL

            Коментар


            • #7
              До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

              Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
              мааа им лукойлска и те ли бе... поне на тях имах някакво доверие...


              П.П. Да се третира съвсем сериозно,не се майтапя изобщо...
              Ти ме стресна!!
              Зареждам на Лукойл, днес Санта-фето е отвън! Ако замръзне нафтата ще им .... мамата!! А пишеха някъде, че дизела на Лукойл не замръзвал до -20 градуса!!
              יעבור
              «И това ще мине»

              Коментар


              • #8
                До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                Парафина който е в нафтата се е сгъстил от студа и не позволява притока на нафта.Колко градуса беше.Сипвай в горивото антигел против замръзване когато е под -10гр-абе хубава нафта продават.Не е вода.

                Коментар


                • #9
                  До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                  Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                  Ти ме стресна!!
                  Зареждам на Лукойл, днес Санта-фето е отвън! Ако замръзне нафтата ще им .... мамата!! А пишеха някъде, че дизела на Лукойл не замръзвал до -20 градуса!!
                  Абе тук е -10,честно казано не е замръзнала,но сипах половин литър газ,толкова имах. Направих едно кръгче и си намерих една калчица близо до нас-повъргалях се няколко минутки да се разбърка хубаво горивото и газта и се прибрах. Дори нафтата да е хубава,ако и сипят на самата бензиностанция 100л помия,все тая че е била хубава. Хазарт си е тва..... Ще пробвам и другите бензиностанции. Препоръчаха ми (сигурен източник,от форума,не споменавам името,защото не искам да ангажирам човека) Шел В-Пауър дизел.

                  Първоначално публикуван от gena
                  Парафина който е в нафтата се е сгъстил от студа и не позволява притока на нафта.Колко градуса беше.Сипвай в горивото антигел против замръзване когато е под -10гр-абе хубава нафта продават.Не е вода.
                  Ако имаш предвид това,че не вдига над 2800 оборота,не си прав. Трябва да е авариен режим,защото и на по-топло (около 1-2 градуса беше вчера като пътувах за софия) си е същото,докато не изгасна лампата за вода във филтъра. Изгасне ли-хвърчи,ама днес пак светна и едва крета...
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #10
                    До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                    Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                    Ако имаш предвид това,че не вдига над 2800 оборота,не си прав. Трябва да е авариен режим,защото и на по-топло (около 1-2 градуса беше вчера като пътувах за софия) си е същото,докато не изгасна лампата за вода във филтъра. Изгасне ли-хвърчи,ама днес пак светна и едва крета...
                    Това е от друга тема .....
                    Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                    Спирачна течност се добава освен ( заедно ) със бензина . Това се прави поради факта , че спир. течност е хигроскопична и поема вода . По този начин малко капки вода могат да бъдат прекарани през дюзите без последствия . Иначе дюзите не обичат ( не понасят ) вода .
                    Така че спирачна течност ( само ) не може да замени добавянето на бензин . На един резервоар ( 60 л) - 250-300 мл спир.течност .
                    С бензин ( 15-20 %) съм изпадал до минус 27 градуса ( на Шабла) и нямаше последствия за дизела . А птиците падаха по време на полет ( Лебеди и диви патици ) от студ . И морето имаше десет-двадесет метра замръзнала ивица .
                    Представете си какви проблеми биха имали ТИРаджиите , ако не знаеха как да се предпазват . А и те същата нафта зареждат .
                    Изпитано е :
                    1. Добавяне на 10-15 % бензин в дизела .
                    2. Добавяне на 200 мл спирачна течност .
                    Това не си го измислям аз , а си го пише в немска книга .Спазвам го от години и ..... съм благодарен , че досега такива проблеми съм нямал .
                    А много км с дизели имам ......
                    Успех и на вас !

                    Коментар


                    • #11
                      До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                      Със малко спирт не става ли (да разтвори водата) или той помага само на бензиновите?

                      Смени си филтъра за горивото. Би трябвало на резервоара да има пробка за източване... Защо не го източиш и да заредиш нафта с 2 дамаджани по 10л от минерална вода - ако има вода, ще я видиш веднага...

                      Да чукна на дърво, никога не съм имал такъв проблем...

                      Не на последно място - от студа понякога се получават и "фалшиви тревоги"...
                      Авенсиса на баща ми беше дал сигнал за вода във филтъра и беше влязъл в авариен режим... Оказа се желиране на нафтата от студа и след изчистване на грешката в ТМ Ауто и зареждане със зимна нафта се оправи веднага...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #12
                        До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                        Със малко спирт не става ли (да разтвори водата) или той помага само на бензиновите?

                        Смени си филтъра за горивото. Би трябвало на резервоара да има пробка за източване... Защо не го източиш и да заредиш нафта с 2 дамаджани по 10л от минерална вода - ако има вода, ще я видиш веднага...

                        Да чукна на дърво, никога не съм имал такъв проблем...

                        Не на последно място - от студа понякога се получават и "фалшиви тревоги"...
                        Авенсиса на баща ми беше дал сигнал за вода във филтъра и беше влязъл в авариен режим... Оказа се желиране на нафтата от студа и след изчистване на грешката в ТМ Ауто и зареждане със зимна нафта се оправи веднага...
                        То това дето го казваш хубаво,ама съвместимо ли е с CR,умните дюзи и тн.
                        Днес си смених филтъра,че и без това беше време за ТО,бая водица изтече,ама наистина бая. Обаче човека ми обясни точно къде е пробката и вече ще си я точа сам. Каза,че нямало проблем и да карам така,но освен ограничението до 3000об/мин,компютърът ограничавал и самата мощност до около 90к.с. Смях в залата.
                        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                        Volkswagen Bora AKL

                        Коментар


                        • #13
                          До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                          за спирта само питам - не знам.

                          щом е имало вода, значи си открил проблема
                          сменяй бензиностанцията
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                            Аз не исках а цитирам теб,но както и да е (п(о))бъркал съм се.
                            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                            Volkswagen Bora AKL

                            Коментар


                            • #15
                              До: Вода в горивния филтър-авариен режим???

                              Хора чета , чета и стигам до извода че не знаете какво представляват резорварите в бензиностанциите. Сондите да се убият не могат да изпомпят до капка горивото от цистерните, а всички знаят че водата е по тежка и се утаява на дъното . Така ,че може би в цистерната ще останат около 100-200 литра които не могат да се засмучат. Ако има вода то е от кондеза който се образува във вашия резервоар. А и другото което знам , че уважаващите себе си фирми за горива слагат какви ли не добавки към горивата (премерно ШЕЛ слагат добавка против пененето на дизела при зареждане за по пълно напълване на резервоара ) та камоли да не слагат нещо и за кондеза в техните резервоари. Аз на предния ми дизел бях сложил допълнително филтарче от тези по 2-3 лева за да предпазя горивния филтър. И другото което е че през горивния филтър не може да минат не само боклуци , но и вода иначе за какво е там. Ако той е задръстен просто спира да пуска гориво . А колегата който е сменил филтъра нека да си изчисти и грешките от компютара (като махне акумулатора и съедини минуса и плюса на автомобила ) за да е съгурен , че всичко е наред.
                              "Никога не е късно да постъпиш правилно."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X