Здравейте колеги. 


Вчера,докато пътувах към София, изведнъж ми светна лампата за вода в горвния филтър,ех хубавата ни нафтичка... Както и да е,нямах възможност да се връщам до Хюндай,за да я махат (пише в книжката на колата как се маха,ама пише и да се извършва в фирмен сервиз,голяма работа-да се отвие един болт...) и си продължих по пътя. Да,ама тая кола не върви. Със 300 зора на равното вдига 110км/ч

Викам си,че някакъв авариен режим е включила и затова. И си отпуснах крака на педала за газта т.е. натиснат до долу. И по едно време като тръгна туй Санта Фе като бясно,гледам лампата изгаснала-явно и аварийният или каквъто и да е режим се е изключил и хвръкна отново. 

Въпросът ми е- има ли опасност да карам така,водата вече е минала 100% през двигателя,ама тя е някакви минимални количества,въпреки това я е имало/има де.
П.П. Промяна в работата на двигателя не е имало. До 150км/ч пробвах,където беше сухо,но не ми се вдигаше повече,че не бях сам,а и времето не позволява,върви си без проблем...



Вчера,докато пътувах към София, изведнъж ми светна лампата за вода в горвния филтър,ех хубавата ни нафтичка... Както и да е,нямах възможност да се връщам до Хюндай,за да я махат (пише в книжката на колата как се маха,ама пише и да се извършва в фирмен сервиз,голяма работа-да се отвие един болт...) и си продължих по пътя. Да,ама тая кола не върви. Със 300 зора на равното вдига 110км/ч






П.П. Промяна в работата на двигателя не е имало. До 150км/ч пробвах,където беше сухо,но не ми се вдигаше повече,че не бях сам,а и времето не позволява,върви си без проблем...
Коментар