Видно от заглавието,как по принцип се стяга болта на шайбата на коляновия вал
За последните 5 години ,три пъти(вкл и днес) собственоръчно съм я свалял тая шайба,първия път с пневматичен гайковерт даже и снимки тук някъде има...днес обаче съм с 2000 нютона девалт на батерия ,който не влиза между радиатора и шайбата ...да свалям радиатора ...той и климатик има.... ТЦ.
Развиването е лесно,като не влиза гайковерта,по дълго рамо,един парцал на гредата,парче шина да не нарани гредата...цъкам стартер и болта е вън....
Сменях водна помпа,разглобих половината мотор ....
ПОловин ден че и повече ми отне.... обаче не се сещам как съм стягал тоя болт преди
Включих бавни,на скорост...всичко събрано по мотора,ремъците натегнати ...ръчна....колата подпряна ....и пак не мога да натисна така че да съм сигурен че шайбата е стегната.
Сложих едни рамо,тръба и чуках с голям чук ,белким успея да стегна
Както знаем,4D56 мотора,от не затегната шайба,разбива шпонката и превърта шайбата....
Та как по принцип се стяга тая шайба....
За последните 5 години ,три пъти(вкл и днес) собственоръчно съм я свалял тая шайба,първия път с пневматичен гайковерт даже и снимки тук някъде има...днес обаче съм с 2000 нютона девалт на батерия ,който не влиза между радиатора и шайбата ...да свалям радиатора ...той и климатик има.... ТЦ.
Развиването е лесно,като не влиза гайковерта,по дълго рамо,един парцал на гредата,парче шина да не нарани гредата...цъкам стартер и болта е вън....
Сменях водна помпа,разглобих половината мотор ....
ПОловин ден че и повече ми отне.... обаче не се сещам как съм стягал тоя болт преди
Включих бавни,на скорост...всичко събрано по мотора,ремъците натегнати ...ръчна....колата подпряна ....и пак не мога да натисна така че да съм сигурен че шайбата е стегната.
Сложих едни рамо,тръба и чуках с голям чук ,белким успея да стегна
Както знаем,4D56 мотора,от не затегната шайба,разбива шпонката и превърта шайбата....
Та как по принцип се стяга тая шайба....
Коментар