Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terracan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Никола Кузмов Преглед на мнение
    Какво ще рече лифт 2" ? И боди лифт 1.5" ?
    в момента съм с подложки и с натегнати торсове 265 75 16 влизат но опира.
    Мен не ме притесняват прозорците
    А джантите ми се искат защото ще го отвори като визия. Мисля за муд террен 265 75 15 или по голимия размер.
    милех за махис ноооо вече се отказах
    Имав въпрос какво ще рече 33" 12.5 ? Или 31:-ци и т.н. ?
    Ами 2" са два инча лифт(демек 5см), 1,5" е къде 4см боди лифт. С какви подложки си, на горния носач ли, или на пружините отзад? Аз съм с подложки на предния носач и торсионите по 5 оборота натегнати.
    И имам предостатъчно място дори за 265/75/16
    Прикачени файлове
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • Подложки само на пружините това за носачите не го знаех :О каква е цената на тези подложки ? От кяде ги закупи ? Може ли снимка на джипчето ? Да видя как изглежда

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Никола Кузмов Преглед на мнение
        Подложки само на пружините това за носачите не го знаех :О каква е цената на тези подложки ? От кяде ги закупи ? Може ли снимка на джипчето ? Да видя как изглежда
        Подложките ги взехме с колегата Цецо от един руснак. Беше коректен, след като Цецо му пусна парите, ги изработи и изпрати. С митница и транспорт ни излязоха по 105 лв комплекта. В Бг не се намери по-добра цена, дори чух нещо за 220лв от дурал(шок и ужас). Нашите са направени от стомана 20 и се предполага ,че са вечни. Снимки , чесно казано нямам такива от които да си личи, може би трябва да застана до друг стандартен теракан.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • Става от стомана така ли? Мислех и аз да си направя от стомана и да ги подцинковам

          Коментар


          • Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение

            Подложките ги взехме с колегата Цецо от един руснак. Беше коректен, след като Цецо му пусна парите, ги изработи и изпрати. С митница и транспорт ни излязоха по 105 лв комплекта. В Бг не се намери по-добра цена, дори чух нещо за 220лв от дурал(шок и ужас). Нашите са направени от стомана 20 и се предполага ,че са вечни. Снимки , чесно казано нямам такива от които да си личи, може би трябва да застана до друг стандартен теракан.
            Това е правено на ЦПУ. Руснака по някакви причини си е направил и програмата, има налични и инструментите, има и достъп до машина (може и на черно да ги прави). Това е скъпата част при ЦПУ-то. Да намериш машина тук, дето да не е затрупана за месеци напред, е малко трудно.

            А те са вечни от всякакъв метал. Дурала е ненужно скъп, но пък лек и не добавя към подресорната маса. Сигурно само той е бил поне 30% от цената. Вероятно са ви го предложили, защото ще ги правят на рутер (по гореизложените причини с натоварването на машинния парк) дето стомана не може да работи.

            И... наблюдавайте си носачите, в частта им около болтовете. Защото това и при терано беше популярно решение някога, но според личния ми опит (и не само) се оказа нефелно - след 2 реглажа на предница в следствие на леко кривене на носачи при не до там екстремни изпълнения, отидох на вариант изцяло нови усилени носачи с интегриран в тях ефекта от подложките.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

              Това е правено на ЦПУ. Руснака по някакви причини си е направил и програмата, има налични и инструментите, има и достъп до машина (може и на черно да ги прави). Това е скъпата част при ЦПУ-то. Да намериш машина тук, дето да не е затрупана за месеци напред, е малко трудно.

              А те са вечни от всякакъв метал. Дурала е ненужно скъп, но пък лек и не добавя към подресорната маса. Сигурно само той е бил поне 30% от цената. Вероятно са ви го предложили, защото ще ги правят на рутер (по гореизложените причини с натоварването на машинния парк) дето стомана не може да работи.

              И... наблюдавайте си носачите, в частта им около болтовете. Защото това и при терано беше популярно решение някога, но според личния ми опит (и не само) се оказа нефелно - след 2 реглажа на предница в следствие на леко кривене на носачи при не до там екстремни изпълнения, отидох на вариант изцяло нови усилени носачи с интегриран в тях ефекта от подложките.
              Този вид лифт си е доста популярен и при Паджеро 2, а горният носач е 100% от паджеро 2. До момента не съм чел никъде за поддал, усукан итн. Самият носач е доста по-масивен от този на тераното.
              Аз си направих реглаж веднага след монтажа, ще наблюдавам при следващата смяна на гумите.
              При мен се появи някакво похлопване при пропадане на гумата , не знам какво ще излезе а до сега съм сменил цялата предница без единствено селеновите втулки на горният носач. Шарнирите ми са нови оргинални на почти година. И покрай торсиона и неговите втулки не съм пипал нищо, но там малко хора се наемат да работят. Други колеги с този лифт не се оплакват от нищо.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • Поне на снимка не ми изглеждат драстично по-масивни, но пък снимката често лъже. Терановите се кривят, изморяват и пукат точно около болтовете, и хич не е масово или нещо такова. Просто резултата от подложката е че се товарят повече и иначе редкия проблем започва да се проявява по-често.

                Просто им хвърляйте по едно око от време на време, поне в началото.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • почнахте да ме отказвате от тези подлошки ако сложа друго окачване ще има ли смисал от тези подлошки ?

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Никола Кузмов Преглед на мнение
                    почнахте да ме отказвате от тези подлошки ако сложа друго окачване ще има ли смисал от тези подлошки ?
                    С подложките предното окачване има повече ход надолу , с торсиони само ще те ограничи горния носач в един момент.
                    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                    Ford Fiesta 1.4 Tdci

                    Коментар


                    • Значи да преговорим
                      слагам си окачването е подлошките и съм ок
                      Слагам минусовите джанти с 31ци и тва е

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Никола Кузмов Преглед на мнение
                        Значи да преговорим
                        слагам си окачването е подлошките и съм ок
                        Слагам минусовите джанти с 31ци и тва е
                        Нали уж беше с фланци, за какво са ти тея минусовите. Моите заводски джанти са с ЕТ20 и с едни фланци 38мм се доближавам до ЕТ-20.
                        Бтв пишем в 2 теми за едно и също нещо и е малко шизофренично.
                        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                        Ford Fiesta 1.4 Tdci

                        Коментар


                      • Първоначално публикуван от Никола Кузмов Преглед на мнение
                        почнахте да ме отказвате от тези подлошки ако сложа друго окачване ще има ли смисал от тези подлошки ?
                        Нищо такова. Просто поглеждай каква е хавата понякога, особено ако след по-хард изпълнения ти се стори че предницата не е съвсем същата като преди тях.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • Здравейте колеги!
                          За първи път карам кола с климатроник и се чудя дали нямам някакъв проблем. Лятото купето го изстудяваше бързо и много се кефих. Държах на дисплея 22 градуса и не съм го мислил. Сега като загрее (макар и бавно) пак е кеф, но на 25 градуса, нагласени от дисплея, вече става много топло и решавам малко да го намаля, обаче на 24,5 почва да духа откровено студено. И така през целия път се налага да го регулирам ръчно през една, две минути - в този диапазон от 0,5 градуса. Пробвах всички варианти - на авто, на АС, без нищо, но уви - от клапите или духа много горещо, или духа много студено, като рязката граница са тези 24,5 градуса нагласени от дисплея. Та да попитам аз ли бъркам някъде в настройките или има някакъв проблем в панела за управление?

                          Предварително ви благодаря и Весели Празници !!!

                          Коментар


                          • И при мен е така. 25 градуса е минимума за топло. Ако спра климатроника, става още по-горещо. Като работи поне ги поддържа тези 25. Ако изключа клема на акумулатора, при последващо включване климатроника автоматично стартира от 25 градуса. Това е за Теракан 2.9, 150 коня.
                            Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                            VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                            Коментар


                            • При мен не се диша в муоето като го наглася на 22, на 20 се живее. И загрява много бързо, при 5 градуса външна за 1км извънградско с бавнонкаране до 60 е загрял на първата чертичка.
                              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                              Ford Fiesta 1.4 Tdci

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X