Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на теракан по руски...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    😊😊😊
    Прикачени файлове

    Коментар


    • Никола Кузмов
      Никола Кузмов коментира
      Редактиране на коментар
      Да! И планките са ви готови планките са от стомана 20.
      А подложките Al 2017 (Добър за производство на машинни части, болтове и нитове

      Често се използва за хидравлични и пневматични компоненти.

      Най-подходящите сплави за производство на детайли във военната индустрия) 2ра серия дуралумин

    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      Дупката за болтовете 10-ка или 8-ца? щото аз се прецаках и купих болтове за 10-ка а шарнира и носача са за 8. И малко с дрелката игра имаше... ама малко

    • Никола Кузмов
      Никола Кузмов коментира
      Редактиране на коментар
      Ф10.2 не съм копувал болтове все още какъв размер взе ти ?
      40мм 50мм ?

  • #17
    Здравейте!
    Какви болтове м? и с каква дължина се наложи да ползвате на шарнира? Бяха ли нужни допълнителни разпробивания? Ползва ли се друг болт за захващане на носача към рамата, ако да какъв?
    През почивните дни ще се захвана с този проект и ми се иска да закупя всичко предварително, за да си спестя търсенето(може би и неуспешно) на работещ магазин за крепеж, след като сваля сегашните болтове и сметна колко по дълги ми трябват. Задницата вече я повдигнах успешно с Г-класа пружини, патрулски биалетки и усузу трупър по дълги амове.
    Благодаря предварително

    Коментар


    • Никола Кузмов
      Никола Кузмов коментира
      Редактиране на коментар
      И аз това се питам
      Колко е дължината на оригиналните амове и пружини на терко колега ?
      Ад имам подложки на пружините но ще слагам други 50мм+ и незнам дали си заслужава или да парячвам 100мм.
      След направата на за задницата с колко см. се повдигна ?
      Отпред само с тези подложки ли ще сте ? Или други амове ?

    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      заводските пружини са 405мм на теракана, на Г-класата са 479мм при същата дебелина на телта и диаметър на пружината.

  • #18
    Първоначално публикуван от terracancan Преглед на мнение
    Здравейте!
    Какви болтове м? и с каква дължина се наложи да ползвате на шарнира? Бяха ли нужни допълнителни разпробивания? Ползва ли се друг болт за захващане на носача към рамата, ако да какъв?
    През почивните дни ще се захвана с този проект и ми се иска да закупя всичко предварително, за да си спестя търсенето(може би и неуспешно) на работещ магазин за крепеж, след като сваля сегашните болтове и сметна колко по дълги ми трябват. Задницата вече я повдигнах успешно с Г-класа пружини, патрулски биалетки и усузу трупър по дълги амове.
    Благодаря предварително
    Болтовете ги имаше по-горе мисля като номер, с 10.9 якост. И 40 и 50 мм да вземете все тая, то ако стърчи малко на горе не е драма никаква. Болтовете дето са към рамата си остават заводските, не ги намерих по номер иначе щях да ги сменя.
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • #19
      Колеги тъй ката скоро ще започвам лифта на терко се питах... има ли усилени части за него или савпадат ли от друга джип.
      снимката е примерна(накраиник за хайлух)
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #20
        колеги знае ли някой какъв размер са амортисьори на терко
        говорим в разпънато и в събрано положение (задни и предни)
        разбрах за пружината че е 405мм.

        Коментар


        • #21
          и каква е тази гега 460 ?

          Коментар


          • #22
            Първоначално публикуван от Никола Кузмов Преглед на мнение
            и каква е тази гега 460 ?
            Преди 463.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • Никола Кузмов
              Никола Кузмов коментира
              Редактиране на коментар
              Каква марка е ?

            • stankos
              stankos коментира
              Редактиране на коментар
              Мерцедес Г

            • Никола Кузмов
              Никола Кузмов коментира
              Редактиране на коментар
              Ок нооо те са доста модели или няма значение (240 gd 2.5,300d 3.00 и т.н.)
              Говорим за мерцедес-бенз Г-класа (w460)

          • #23
            В темата има сниман номера на частта, който се намира на кутията. Виж снимките от вторият пост и няма да има нужда от повече въпроси.
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • #24
              Абе ясно,че не ви се занимава но последно?че неразбрах....

              Коментар


              • #25
                Първоначално публикуван от Никола Кузмов Преглед на мнение
                Абе ясно,че не ви се занимава но последно?че неразбрах....
                Абе ти базикаш ли се, аз ти казвам нъде да видиш точният номер на частта, а ти се правиш на ощипана девойка. Не можеш да четеш ли, не искаш ли. В темата има прекалено много информация за лифта, аз когато търсех инфо нямаше толкова и систематизирана информация. Е тук ти е смляно и поднесено.
                Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                Ford Fiesta 1.4 Tdci

                Коментар


                • #26
                  Абе приятел като не ти се отг. недей да пишеш
                  тука секи има право да пита. Това че си викате гега и т.н. аз не съм длъжен да знам какво е.... да не съм магазин да ги гледам по части и т.н.... този лифт е преди 10000 години да не мислиш че по този номер се намира с магическа пръчка
                  Айде да не се заяждаме ще се оправя сам явно в тази форум като е обсъждано веднъж и тръбва да се оправяш и да търсиш сред 100000000 теми и т.н. чао ви !!!

                  Коментар


                  • Juiced
                    Juiced коментира
                    Редактиране на коментар
                    С парт номера точно като с магическа пръчка от всеки магазин за части ще си тръгнеш с два броя пружини от точните. Колкото и да питаш от каква машина са брой врати итн, в магазина пак ще питат за парт номер...
                    Така, че си добре дошъл... Пак казвам в темата има цялата нужна информация...
                    Пп не знам как съм толкова спокоен и търпелив, явно почивката по празниците е помогнала...

                • #27
                  Първоначално публикуван от Никола Кузмов Преглед на мнение
                  Абе приятел като не ти се отг. недей да пишеш
                  тука секи има право да пита. Това че си викате гега и т.н. аз не съм длъжен да знам какво е.... да не съм магазин да ги гледам по части и т.н.... този лифт е преди 10000 години да не мислиш че по този номер се намира с магическа пръчка
                  Айде да не се заяждаме ще се оправя сам явно в тази форум като е обсъждано веднъж и тръбва да се оправяш и да търсиш сред 100000000 теми и т.н. чао ви !!!
                  На теб ти се казва, но ти продължаваш да питаш едно и също, щото не си длъжен да знаеш !
                  Като не искаш да се образоваш, изваждай пари и отивай при някой който се е постарал да знае и може.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    В тоя форум, поне в техническата част, всички си помагаме кой с каквото може, а и с нещо ново което е разбрал с четене и/или личен опит с техниката която има докато я е ремонтирал или доработвал.
                    Задаваш изключително лаишки въпроси, като не се и опитваш да се образоваш на ниво обща култура за да не продължаваш да ги задаваш, но продължаваш да киселееш на хората които въпреки твоето отношение към познанието се опитват да ти помогнат.

                    ... и не, повярвай ми, не съм почнал.

                  • Никола Кузмов
                    Никола Кузмов коментира
                    Редактиране на коментар
                    Колега събирам всякакъв вид информация от форума за да исшлайфам грешките допуснати при други колеги
                    Май невиждам и смисал да споделям моя резултат.... като съдя по коментарите ви не ви трябват мнения нали за това са форумите за да си помагаме...
                    Чао и лек ден от мен

                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Дано да ти е лек.

                • #28
                  Здравейте! Не съм писал и влизал от много време. Интересува ме има ли тук някой дето е завършил лифта на предницата? В момента оправям предницата на моя бифш(за голяма моя жалост) Теракан. След монтажа на всичко, и отвратителната смяна на тампоните на горните носачи, имам следния проблем:
                  -гумите не стоят добре. Ефекта Татра е забележим без реглаж. Мога да го вдигна още от торсионйите...
                  -обаче и сега са къси предните спирачни маркучи ако вдигна ще заминат!!!
                  -стигам до извода че трябваше да сменя болтовете на носачите с по-дълги за да мога да освободя ход за реглаж на страничния наклон на колелото...
                  -при всички положения обаче при разпънато окачване стаб.щангата отпред с оригиналните биалети опира в кормилния накрайник при по-голям завой!! Ако се сложат по-дълги биалети(за да не ги чупи защото ориг. са на ръба да ги вади от ябълките) тогава стабилизатора ще опира при окачване стъпил на колела и лек завой.

                  Стигам до извода, че трябват 1-2 см по-дълги биалетки отпред, но това не е възможно без поставяне на кормилния накрайник отгоре на ухото на шенкела. Това обаче ми се вижда лесно само с джони-джойнтове или както там се казват, дефакто до тука беше с евтиното дигане.

                  Пак ли само аз виждам нещо, или просто никой не е писал, че има проблем с това? Не знам колко от вас ме познават и как разбират написаното от мен, дали някой ще помогне не знам, ама може да се убиете!!!

                  Коментар


                  • #29
                    Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
                    Здравейте! Не съм писал и влизал от много време. Интересува ме има ли тук някой дето е завършил лифта на предницата? В момента оправям предницата на моя бифш(за голяма моя жалост) Теракан. След монтажа на всичко, и отвратителната смяна на тампоните на горните носачи, имам следния проблем:
                    -гумите не стоят добре. Ефекта Татра е забележим без реглаж. Мога да го вдигна още от торсионйите...
                    -обаче и сега са къси предните спирачни маркучи ако вдигна ще заминат!!!
                    -стигам до извода че трябваше да сменя болтовете на носачите с по-дълги за да мога да освободя ход за реглаж на страничния наклон на колелото...
                    -при всички положения обаче при разпънато окачване стаб.щангата отпред с оригиналните биалети опира в кормилния накрайник при по-голям завой!! Ако се сложат по-дълги биалети(за да не ги чупи защото ориг. са на ръба да ги вади от ябълките) тогава стабилизатора ще опира при окачване стъпил на колела и лек завой.

                    Стигам до извода, че трябват 1-2 см по-дълги биалетки отпред, но това не е възможно без поставяне на кормилния накрайник отгоре на ухото на шенкела. Това обаче ми се вижда лесно само с джони-джойнтове или както там се казват, дефакто до тука беше с евтиното дигане.

                    Пак ли само аз виждам нещо, или просто никой не е писал, че има проблем с това? Не знам колко от вас ме познават и как разбират написаното от мен, дали някой ще помогне не знам, ама може да се убиете!!!
                    Иване, аз съм го завършил тунинга на предницата, Цецо също. Ползвали сме по-дълги биалетки, амове а аз имам и сменени маркучи. Ако ти трябват по-дълги маркучи, ние с колегата Иво Александров(който пусна темата за подръжка на теракан) си поръчахме армирани тефлонови маркучи от Папе-то. Те са със същата дължина като стандартните, но не са закачени за горният носач не се движат много защото не са меки и никаде не опират.Иво не ги е монтирал и ако иска да ти ги продаде може да го питаш, но са комплект предни и задни... По-дългите биалеткиима възможност да опрат при напълно завит волати ако се качиш на бордюр например. До сега не съм имал такъв експириънс , покарах го и офроуд и нямаше драми(освен не добре затегнати биалетки, което се оправи веднага)
                    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                    Ford Fiesta 1.4 Tdci

                    Коментар


                    • Juiced
                      Juiced коментира
                      Редактиране на коментар
                      Има описание под снимките. С подложките и 4 оборота на болтовете на торсионите предницата е почти равна на задницата имат 1 см разлика и съм я оставил нарочно, за да не изглежда грозно като натоваря багажника.

                  • #30
                    Цялата работа я правех за да може да стане по-мека предницата. Да има ход надолу на колелата(защото при 3 оборота на торсиона вече няма). В момента джипа е на 3 оборота на торсионите изглежда добре, и ход надолу на колелата има даже(заради подложките), но гумите са Татра. За да ги изправя(гумите) трябва да се натегне нагоре още. Както казах ако натегна при денивелация(ляво-дясно) може да не успее да завие.... и това пък с оригиналните биалетки, с по-дълги по-рано почва да не завива. В крайна сметка две джонита не са драма ама нямам идея от къде да ги търся. Не е много сложно и невъзможно да се премести външния накрайник отгоре на шенкела. просто не ми се искаше задълбаване чак толкова.

                    Последно бих казал, че махане(рязане за да ясно) на предните буферни тампони на предните горни носачи са за предпочитане пред тая одисея. Без буфери може спокойно да си понесе 3 оборота на торсиона и да си остане ход надолу(което с думи прости означава нормална возия и поведение). С подложките и цялото повдигане започват и външните карета да са на ръба,

                    Ще го помисля, ама май ще търся райбер за шенкела и просто ще обърна накрайниците да са отгоре. Маркучите може да им направя нови държачи.

                    Коментар


                    • Juiced
                      Juiced коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ти не подлоби ли нищо отвътре нс горния носач, 8 мм е подложката и няма вече татра. Виж снимките отнпървият пост. Маркуча си го откачи от носача и толкова.

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X