😊😊😊
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лифт на теракан по руски...
Свий
X
-
-
Да! И планките са ви готови планките са от стомана 20.
А подложките Al 2017 (Добър за производство на машинни части, болтове и нитове
Често се използва за хидравлични и пневматични компоненти.
Най-подходящите сплави за производство на детайли във военната индустрия) 2ра серия дуралумин
-
Ф10.2 не съм копувал болтове все още какъв размер взе ти ?
40мм 50мм ?
-
-
Здравейте!
Какви болтове м? и с каква дължина се наложи да ползвате на шарнира? Бяха ли нужни допълнителни разпробивания? Ползва ли се друг болт за захващане на носача към рамата, ако да какъв?
През почивните дни ще се захвана с този проект и ми се иска да закупя всичко предварително, за да си спестя търсенето(може би и неуспешно) на работещ магазин за крепеж, след като сваля сегашните болтове и сметна колко по дълги ми трябват. Задницата вече я повдигнах успешно с Г-класа пружини, патрулски биалетки и усузу трупър по дълги амове.
Благодаря предварително
Коментар
-
И аз това се питам
Колко е дължината на оригиналните амове и пружини на терко колега ?
Ад имам подложки на пружините но ще слагам други 50мм+ и незнам дали си заслужава или да парячвам 100мм.
След направата на за задницата с колко см. се повдигна ?
Отпред само с тези подложки ли ще сте ? Или други амове ?
-
-
Първоначално публикуван от terracancan Преглед на мнениеЗдравейте!
Какви болтове м? и с каква дължина се наложи да ползвате на шарнира? Бяха ли нужни допълнителни разпробивания? Ползва ли се друг болт за захващане на носача към рамата, ако да какъв?
През почивните дни ще се захвана с този проект и ми се иска да закупя всичко предварително, за да си спестя търсенето(може би и неуспешно) на работещ магазин за крепеж, след като сваля сегашните болтове и сметна колко по дълги ми трябват. Задницата вече я повдигнах успешно с Г-класа пружини, патрулски биалетки и усузу трупър по дълги амове.
Благодаря предварителноHyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Първоначално публикуван от Никола Кузмов Преглед на мнениеи каква е тази гега 460 ?ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Първоначално публикуван от Никола Кузмов Преглед на мнениеАбе ясно,че не ви се занимава но последно?че неразбрах....Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Абе приятел като не ти се отг. недей да пишеш
тука секи има право да пита. Това че си викате гега и т.н. аз не съм длъжен да знам какво е.... да не съм магазин да ги гледам по части и т.н.... този лифт е преди 10000 години да не мислиш че по този номер се намира с магическа пръчка
Айде да не се заяждаме ще се оправя сам явно в тази форум като е обсъждано веднъж и тръбва да се оправяш и да търсиш сред 100000000 теми и т.н. чао ви !!!
Коментар
-
С парт номера точно като с магическа пръчка от всеки магазин за части ще си тръгнеш с два броя пружини от точните. Колкото и да питаш от каква машина са брой врати итн, в магазина пак ще питат за парт номер...
Така, че си добре дошъл... Пак казвам в темата има цялата нужна информация...
Пп не знам как съм толкова спокоен и търпелив, явно почивката по празниците е помогнала...
-
-
Първоначално публикуван от Никола Кузмов Преглед на мнениеАбе приятел като не ти се отг. недей да пишеш
тука секи има право да пита. Това че си викате гега и т.н. аз не съм длъжен да знам какво е.... да не съм магазин да ги гледам по части и т.н.... този лифт е преди 10000 години да не мислиш че по този номер се намира с магическа пръчка
Айде да не се заяждаме ще се оправя сам явно в тази форум като е обсъждано веднъж и тръбва да се оправяш и да търсиш сред 100000000 теми и т.н. чао ви !!!
Като не искаш да се образоваш, изваждай пари и отивай при някой който се е постарал да знае и може.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
В тоя форум, поне в техническата част, всички си помагаме кой с каквото може, а и с нещо ново което е разбрал с четене и/или личен опит с техниката която има докато я е ремонтирал или доработвал.
Задаваш изключително лаишки въпроси, като не се и опитваш да се образоваш на ниво обща култура за да не продължаваш да ги задаваш, но продължаваш да киселееш на хората които въпреки твоето отношение към познанието се опитват да ти помогнат.
... и не, повярвай ми, не съм почнал.
-
Колега събирам всякакъв вид информация от форума за да исшлайфам грешките допуснати при други колеги
Май невиждам и смисал да споделям моя резултат.... като съдя по коментарите ви не ви трябват мнения нали за това са форумите за да си помагаме...
Чао и лек ден от мен
-
-
Здравейте! Не съм писал и влизал от много време. Интересува ме има ли тук някой дето е завършил лифта на предницата? В момента оправям предницата на моя бифш(за голяма моя жалост) Теракан. След монтажа на всичко, и отвратителната смяна на тампоните на горните носачи, имам следния проблем:
-гумите не стоят добре. Ефекта Татра е забележим без реглаж. Мога да го вдигна още от торсионйите...
-обаче и сега са къси предните спирачни маркучи ако вдигна ще заминат!!!
-стигам до извода че трябваше да сменя болтовете на носачите с по-дълги за да мога да освободя ход за реглаж на страничния наклон на колелото...
-при всички положения обаче при разпънато окачване стаб.щангата отпред с оригиналните биалети опира в кормилния накрайник при по-голям завой!! Ако се сложат по-дълги биалети(за да не ги чупи защото ориг. са на ръба да ги вади от ябълките) тогава стабилизатора ще опира при окачване стъпил на колела и лек завой.
Стигам до извода, че трябват 1-2 см по-дълги биалетки отпред, но това не е възможно без поставяне на кормилния накрайник отгоре на ухото на шенкела. Това обаче ми се вижда лесно само с джони-джойнтове или както там се казват, дефакто до тука беше с евтиното дигане.
Пак ли само аз виждам нещо, или просто никой не е писал, че има проблем с това? Не знам колко от вас ме познават и как разбират написаното от мен, дали някой ще помогне не знам, ама може да се убиете!!!
Коментар
-
Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнениеЗдравейте! Не съм писал и влизал от много време. Интересува ме има ли тук някой дето е завършил лифта на предницата? В момента оправям предницата на моя бифш(за голяма моя жалост) Теракан. След монтажа на всичко, и отвратителната смяна на тампоните на горните носачи, имам следния проблем:
-гумите не стоят добре. Ефекта Татра е забележим без реглаж. Мога да го вдигна още от торсионйите...
-обаче и сега са къси предните спирачни маркучи ако вдигна ще заминат!!!
-стигам до извода че трябваше да сменя болтовете на носачите с по-дълги за да мога да освободя ход за реглаж на страничния наклон на колелото...
-при всички положения обаче при разпънато окачване стаб.щангата отпред с оригиналните биалети опира в кормилния накрайник при по-голям завой!! Ако се сложат по-дълги биалети(за да не ги чупи защото ориг. са на ръба да ги вади от ябълките) тогава стабилизатора ще опира при окачване стъпил на колела и лек завой.
Стигам до извода, че трябват 1-2 см по-дълги биалетки отпред, но това не е възможно без поставяне на кормилния накрайник отгоре на ухото на шенкела. Това обаче ми се вижда лесно само с джони-джойнтове или както там се казват, дефакто до тука беше с евтиното дигане.
Пак ли само аз виждам нещо, или просто никой не е писал, че има проблем с това? Не знам колко от вас ме познават и как разбират написаното от мен, дали някой ще помогне не знам, ама може да се убиете!!!
Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Цялата работа я правех за да може да стане по-мека предницата. Да има ход надолу на колелата(защото при 3 оборота на торсиона вече няма). В момента джипа е на 3 оборота на торсионите изглежда добре, и ход надолу на колелата има даже(заради подложките), но гумите са Татра. За да ги изправя(гумите) трябва да се натегне нагоре още. Както казах ако натегна при денивелация(ляво-дясно) може да не успее да завие.... и това пък с оригиналните биалетки, с по-дълги по-рано почва да не завива. В крайна сметка две джонита не са драма ама нямам идея от къде да ги търся. Не е много сложно и невъзможно да се премести външния накрайник отгоре на шенкела. просто не ми се искаше задълбаване чак толкова.
Последно бих казал, че махане(рязане за да ясно) на предните буферни тампони на предните горни носачи са за предпочитане пред тая одисея. Без буфери може спокойно да си понесе 3 оборота на торсиона и да си остане ход надолу(което с думи прости означава нормална возия и поведение). С подложките и цялото повдигане започват и външните карета да са на ръба,
Ще го помисля, ама май ще търся райбер за шенкела и просто ще обърна накрайниците да са отгоре. Маркучите може да им направя нови държачи.
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар