Колега , принципно , ако се използват бързи връзки /поне аз доколкото зная/ , то те са навсякъде по системата -от филтър към помпа ,идващата от резервоара тръба ,обратната нафта от помпата към резервоара ,на самата сонда на резервоара /не зная дали имаш помпа там или е само сонда като при Теракана/.Не е толкова сложно да ги огледаш и сам. Имах и аз подобен проблем при ниско ниво на нафтата в резервоара/това за гасненето/ и го реших като удължих тръбичката за обратната нафта и тази с цедката/която засмуква горивото/. Възможно е и при теб да е това причината.
Както се каза по горе, тоя модел е с подкачваща ел. помпа в резервоара, която създава налягане 4-5 бара от резервоара, до ГНП. Тоест, няма ли херметичност в тая зона, ще тече .....
Дугаде е проблема.
И се каза, че "помпа" била сменена, ама коя "помпа"!?
ГНП е сменен тази помпа при резервоара на съм я пипал. Купил съм ГНП като се оказа друг проблема си останах с две помпи :-) и едната сега е в колата другата е в гаража и двете са без проблеми но ...хора тук пишат за свестен сервиз дайте пример моля от сервизи си напатих не само с тази а и със старите кошници.
Коментар