Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi

    Светят проверих, на всички трябва да светят не само на СФ. Ако някой е правил доработки и ги прекарал през контактния ключ няма да светят.

    Коментар


    • #62
      От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi

      Здравейте, днес си взех колата от сервиз с проблем със свирене на студен двигател.Оказа се, че не е турбото както казват много хора тук а е гарнитура на колекторите смених я и в момента "мърка"!

      Коментар


      • #63
        От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi

        Колкото повече време минава , толкова повече и на мен ми заприличва на такова. Точно като шум от '' тунихов'' ауспух ми звучи моят. Ама засега карам така, проверявам си маслото и чакам да ми дойде кеф да проверя и там.
        Сам ли сменя гарнитурата или ти го правиха ? Че не знам дали да се захващам сам...

        Коментар


        • #64
          От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi

          Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
          Колкото повече време минава , толкова повече и на мен ми заприличва на такова. Точно като шум от '' тунихов'' ауспух ми звучи моят. Ама засега карам така, проверявам си маслото и чакам да ми дойде кеф да проверя и там. Сам ли сменя гарнитурата или ти го правиха ? Че не знам дали да се захващам сам...
          ходих в един сервиз препоръчан ми от мой познат с същото санта фе и там ми направиха профилактика на ЕГР и тест на турбото както ми погледнаха и ДПФ-а.До колкото разбрах си е доста игра да се смени гарнитурата трябва и турбото да се махне и ЕГР-то.Не ми взеха много кинти (150лв,) и съм СУПЕР доволен от сервиза.

          Коментар


          • #65
            От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi

            Минало е доста време от последната активност по темата, но да попитам колегата справил ли се е с проблема? От собствен опит мога да го насоча, че въпросното свирене /само на студен мотор/ идва от изпускателния колектор. В моя случай имаше 2 скъсани шпилки и бяха сменени + сменена нова гарнитура на колектора и на ЕГР-а. След тази манупулация, колата работи по различен начин и няма загуба на мощност. Общата цена е много по-ниска от посочената по-горе от един колега.

            Коментар


            • #66
              От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi

              Не, все така си свири . Даже снощи се занимавах пак - нали съм писал по-нагоре , че като измъкна буксата на ЕГР-а свиренето спира , обаче намалява и тягата , т.е не знам дали и турбото не '' спира '' ( кавичките са за пуристите , които ще кажат че турбото никога не спира ).
              Та по този повод закачих един ЕЛМ 327 и гледах колко показва BOOST- индикатора : при закачен ЕГР се мени от 0,03 на празен ход докъм 0,35 при подаване на газ ( на място ) , а при откачен ЕГР и подаване на газ показва VACUUM 0.2 , което ме кара да мисля че все пак ЕГР-а влияе на работата на турбото , т.е НЕ БИВА ДА ГО ИЗКЛЮЧВАМ КАТО ПРИЧИНА .
              Ако бъркам някъде моля да ме поправите.

              Коментар


              • #67
                От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi

                Аз бях пуснал подробна тема в Хюндай форума. При този автомобил може просто да откачиш соленоида (на три болта е) и да го хванеш някъде - не отчита позицията така или иначе.

                Относно това свирене - на този двигател му са проблемни шпилките на изпускателния колектро - сумати коли има със скъсани по 2-3 шпилки. Провери дали няма черно някъде около колектора.
                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                Volkswagen Bora AKL

                Коментар


                • #68
                  От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi

                  Ако е от изпускателния колектор според мен НЯМА ДА ИЗЧЕЗВА като откача буксата на соленоида , а при мен изчезва ( свиренето де ).
                  Ще погледна и за идеята с откачения соленоид - имаш предвид по линия '' С '' на първата снимка в темата ?

                  Коментар


                  • #69
                    От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi

                    Шпилки на 4 цилиндър вероятно

                    Коментар


                    • #70
                      Колеги моля за съвет! Имам santa fe 2.2 150 коня!
                      Проблема ми като разглобих егра имаше много масло в следствие от което отива в турбо пътищата и започна да пуши на празен ход. Направих турбото също така проверих и дюзите и сега са буквално като нови проверих картерната вентилация и имаше запушване и нея отпуших и мисля че сега пак има масло към турбо пътищата защото на празен ход ми мирише но не пуши. Първоначално си мислех че има останало масло в турбо пътищата и догаря но сега след около 300 км пробег малко е мръднало маслото ! Моля дайте съвет! Благодаря

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X