Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi
Свий
X
-
От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi
Hа входа от дясно на снимката най долу
,и после ще има запитвания защо е в сервизен режим до 2800 оборотаПерсонален поздрав за всички в народното събрание /Господ да ви убие,Аллах да ви вземе,Чумата да ви тръшне,Синовете ви зетьове да ви доведат.АМИН/
Коментар
-
От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi
На '' Д '' май ще ми е по-трудно да го надяна , но ще го имам предвид. На '' С '' се сетих , че не е подходящо.
Има ли разлика дали ще е на А или В ( ако по някаква причина ми се закучи едното ) ?
Коментар
-
От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi
Ел. част си е изправна, има обаче едно просвирване като не е дозагряла при подаване на газ, затова го пробвах с изключен електромагнит - свиренето изчезна , най-вероятно недоотваря ( или недозатвяря, така и не изчетох подробно принципа му ) ама естествено светна лампата. Може като го сваля да се пробвам да го чистя, че задържа леко, но по-скоро ще го изолирам.
Коментар
-
От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi
Първоначално публикуван от dodo_x Преглед на мнение,и после ще има запитвания защо е в сервизен режим до 2800 оборота
Коментар
-
От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi
Пробвай,ще има P0404 дебитомера не спи а докладва че има тапа, дано не съм прав.Персонален поздрав за всички в народното събрание /Господ да ви убие,Аллах да ви вземе,Чумата да ви тръшне,Синовете ви зетьове да ви доведат.АМИН/
Коментар
-
От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi
Затапих го, няма драми с лампите. Стана сравнително лесно. Сложих поцинкована ламарина 0,8 мм на А и на Д .
Просвирването обаче пак се чува. Вчера при първия тест не го чух, днес пак свири. Или не е оттам ( обаче като разкача буксата на ЕГР-а спира ), или И ДВЕТЕ ламаринки са поддали за 15 км. ( не ми се вярва ) .
Някакви идеи ?
Коментар
-
От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi
Имах проблеми с мощността и просвирването.Свалих клапана и установих,че гофрираната тръба след охладителя на клапана (на точка А) се се разкъсала.Завирих го,почистих клапана и колата стана пушка..,но имам същия проблем с просвирването. Казаха ми, че е от турбото,но какво всъщност е ..!?
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Коментар
-
От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi
Пробвах и аз с откачен кабел-не свири,но няма мощност.Май наистина не е от турбото.Забелязах също,че като покарам малко по-дълго време просвирването спира,също така при по-високи обороти и над 100км/ч го няма.Не знам дали и при вас е същото..!?
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Коментар
-
От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi
@Kosmom : Абсолютно същото и при мен.
@ fanatic : Ще се прецака катализатора ли ? Другия вариант какъв е - почистване на ЕГР-а до функциониращо състояние ли ? Ама пак ще вкарва мръсотия.
А на мен все още не ми е ясно откъде свири - уж е затапен, а при включен кабел свири, при изключен - не свири.
Не ми е останало време да погледна отново тръбичките, но ако е от тях ще свири винаги, а не както сега .
Коментар
-
От: Затапване на EGR - Santa Fe 2.2. crdi
Ивайло ,а това просвирване имаше ли го преди да затапиш клапана..!? Ако не ,това ме навежда на мисълта,че свири при затворен(затапен) клапан,но защо ..!? Моя клапан не е затапен,но може би не отваря и затова свири....!? Почистих го много добре и в началото(един два дена) ,като че ли го нямаше това свирене.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар