Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Santa Fe губи антифриз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Santa Fe губи антифриз

    Охладителя на маслото не е ли за да охлажда турбото! Акое така мисля, че е задължително!
    Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
    0882 52 00 52 - Жоро

    Коментар


    • #17
      От: Santa Fe губи антифриз

      Всяка "екстра" си има цена. Турбокомпресора и по голямата порция гориво -по голяма мощност и топлина. Затова и по сериозни изисквания към охладителната система-по "мощен" радиатор и топлообменник,дюзи пръскащи масло в дъното на буталото, устоичиви ламелни гарнитури, по-качественни масла и т.н. .
      -Ако имате възможност възтановете и топлообменника.

      Коментар


      • #18
        От: Santa Fe губи антифриз

        Запалихме джипа ,но проблемите продължават.Главата е залепена и ремонтирана,турбото е ново,сменихме и масления охладител ,но продължава да губи антифриз.Смених и капачката на разширителния съд и пак след ден престой като я отвия първо изфучава щото е под налягане ,а след това започва да бълбука в разширителя и изчезва антифриза надолу по системата до положение един сантиметър в казанчето.Също така явно прави и въздушна възглавница защото ми изчезва и парното.Майстора е сигурен в ремонта на главата ,но е забелязал много дребна шупла на втори цилиндър и сега съмненията са за спукан блок.Вариантите са да сложим суха риза,друг блок или направо друг двигател ,че тоя работи добре но и на четирите бутала са се отбелязали клапаните(сигурно е късал ангренаж) и не знам колко ще изкарат.Ако някой има някакви идеи да казва ,че вече съм в положение ни напред ни назад.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-0-02-05-1acc74103f254aa78acd6adbd4010428ab5133b1ebe12503817ec194bdc2da2a-V.jpg
Прегледи:1
Размер:98.8 КБ
ID:5752355
        Винаги се оглеждайте наляво и надясно , когато пресичате на червено.

        Коментар


        • #19
          От: Santa Fe губи антифриз

          Колега не искам да те разочаровам, но аз след подобен проблем смених два пъти двигател на следващия модел санта фе. На два поредни двигателя се получаваше да губи вода без видими причини и се оказа че има цепка в блока и така на два такива за мое щастие хюндая е купуван нов и те минаха по гаранция, разбира се за втория се съдихме, но резултата беше за мен.
          Само за пояснение аз доливах по 1л. на 2000км.

          Коментар


          • #20
            От: Santa Fe губи антифриз

            Не съм писал отдавна ,но джипа продължава да е в сервиз.След като лепиха главата и сложихме нова турбина загубата на антифриз продължи и след 200км пробег счупи новата турбина.Рециклираха я за моя сметка с обяснение чуждо тяло и след монтажа на рециклираната турбина джипа стана ужасно тромав, едвам вдигаше 120км и продължаваше да губи антифриз.Откарах го в друг сервиз и там след сваляне на главата установиха ,че от прекалено сваляне на шлайфа водните магистрали почти са влезли в цилиндрите и гарнитурата не затваря(в два от цилиндрите имаше бели петна по стените).Рециклираната турбина отново беше с изпочупени перки и се беше разбила, затова взехме от морга глава с турбина.Занесохме главата на проверка и ремонт, свалихме и изчистихме картера и джипа бе събран ,след като измина около 100км. обаче спука разширителен съд.Смених разширителя и след като загря започна да пуши бяло и да губи антифриз ,върнах го в сервиза и след разглобяване се видя че е спукал блок на втори цилиндър на две места.Явно малката шупла която бяхме забелязали след оправяне на главата се спука и отново ме вкара в ремонти.Реших да сменим блока и да сложим нови сегменти ,основни и биелни лагери.Взехме блока от двигателя от който бяхме взели главата и турбината ,закаран е на шлайф ,но днес при започване на прехвърлянето се установи ,че вала е наранен и след измерване не подлежи на шлайфане.Звънях в две морги ,но предлагат само цели мотори и утре продължавам търсенето ,защото искам да вазстановя моя двигател ,а не да рискувам с друг.
            Винаги се оглеждайте наляво и надясно , когато пресичате на червено.

            Коментар


            • #21
              От: Santa Fe губи антифриз

              Ужас, честно казано сигурно бих я бутнал към някое дере ако ми се случи такава каръшка работа, сигурно си вложил пари колкото за два джипа и след толкова усложнения пак искаш да я ремонтираш, явно много си я харесваш тази джипка, успех с ремонта и няма да е лошо дедо поп да освети Санта Фе-то....

              Коментар


              • #22
                От: Santa Fe губи антифриз

                Твоето е изявлен мазохизъм приятелю .....
                Единствено полезно от цялата тема е информацията за нас ,каращи такива коли.Благодарско ,но не мислиш ли ,че ако ни отрежеш ще си спестиш теория ,а на сам себе си главоболия?!?!?!
                п.п. Интересна ми е развръзката ,но не и на всяка твоя цена!
                Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
                Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
                Nissan Terano 2.4i дълго с газ
                0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

                Коментар


                • #23
                  От: Santa Fe губи антифриз

                  Темата е по скоро с цел колко може да не случиш с покупката на такъв автомобил и в какви приключения може да се озовеш.За мен единствения вариант е да го ремонтирам и подкарам ,защото цената му към този момент за мен е 10 500лв (тоест непродаваем).Другото е че вече е със сменен съединител обслужени предница кутия и диференциал и остана само мотора.Цената стана такава от постепенни давания на по 600-700лв и всеки път си мислехме ,че сме разбрали какво му е и това ще е края.За цял мотор от морга ,ако сега съм в началото ще рискувам и ще взема ,но на този етап и като гледам как ми върви не смея.Проблема в момента е намирането на ремонтен комплект лагери, защото от шлайфа искат първо лагерите и то първи и втори ремонтен комплект, защото не знаят на кой ще отиде вала.И ако може коментарите да са по техническите проблеми ,защото че много съм се набутал и като цяло съм прецакан осъзнавам и сам!
                  Винаги се оглеждайте наляво и надясно , когато пресичате на червено.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Santa Fe губи антифриз

                    След като вече се движа от няколко седмици без проблем мога само да добавя колко ми излезе основния ремонт на мотора:
                    120лв-шлайфане на вала(излезе на първи ремонт)
                    230лв-основни и биелни лагери
                    170лв-сегменти
                    300лв-семеринги на вала, комплект гарнитури, масло и филтър, антифриз
                    200лв-блок
                    250лв-пасване на клапани и гумички,надуване и шлайф на главата
                    Като цена от морга за двигател с гаранция повечето оферти бяха 1200лв, та според мен основния ремонт е по-добрия вариант за този мотор.Надявам се информацията да ви е полезна ,но дано не се налага на никой да ги прави тия ремонти.
                    Винаги се оглеждайте наляво и надясно , когато пресичате на червено.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Santa Fe губи антифриз

                      Малко скъпичко ми се вижда, ама нали е за "джип"...
                      Тук за шлайф и обслужване на глава вземат по-малко от 100 лева, последно беше 80. Ама това е за кола. Ако е за джип може и тук да им се отвори гъза.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Santa Fe губи антифриз

                        Първоначално публикуван от dizela_88 Преглед на мнение
                        След като вече се движа от няколко седмици без проблем мога само да добавя колко ми излезе основния ремонт на мотора:
                        120лв-шлайфане на вала(излезе на първи ремонт)
                        230лв-основни и биелни лагери
                        170лв-сегменти
                        300лв-семеринги на вала, комплект гарнитури, масло и филтър, антифриз
                        200лв-блок
                        250лв-пасване на клапани и гумички,надуване и шлайф на главата
                        Като цена от морга за двигател с гаранция повечето оферти бяха 1200лв, та според мен основния ремонт е по-добрия вариант за този мотор.Надявам се информацията да ви е полезна ,но дано не се налага на никой да ги прави тия ремонти.
                        Всички части нови ли са?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Santa Fe губи антифриз

                          Колега,четейки темата Ви,се замислих за моето санта фе,че и при него чезне антифриз,но доста по-малко(500мл.)за 6500км. някъде.Маслото е ок,цвета на антифриза ме дразни малко,че не е розов,а е някакъв като мръсна вода.Пушеци има малко(нормален цвят)докато загрее,след това нищо не пуши!Та дали е в рамките на нармалното да губя по малко антифриз?Прави ми впечатление,че зимата го наблюдавам този процес по-активно.Или да си карам без да се вталявам?Благодаря.
                          П.С.За много години на всички Колеги!
                          Santa Fe 2.0crdi 4wd 113hp 2004

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X