Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тежък волан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тежък волан

    Здравейте.
    От известно време забелязвам,че волана,при маневриране или въртене на място се движи изключително трудно.Това се случва на загряла кола,например след каране в града.Сутрин,на студена волана се движи леко.Още нещо-когато е загряла течността в казанчето на сервото е под минимума,а когато е студена е почти на максимума.Някакви насоки.Може ли самата течност вече да е остаряла и променила свойствата си и затова да прави тези номера.

  • #2
    От: Тежък волан

    По-скоро заминаваща си помпа за хидравликата на волана. Тя и течността трябва да се сменя през някакви километри, но ...
    Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

    Коментар


    • #3
      От: Тежък волан

      Освен това е възможно и проблем в клапана в маркуча.

      Коментар


      • #4
        От: Тежък волан

        Интересно.В кой маркуч е този клапан.

        Коментар


        • #5
          От: Тежък волан

          Първоначално публикуван от dedoKoko Преглед на мнение
          По-скоро заминаваща си помпа за хидравликата на волана. Тя и течността трябва да се сменя през някакви километри, но ...
          Не позна. Не винаги е помпата.
          При мен след смяна на протеклата кормилна кутия се случи същото в големите жеги.
          Е сложих един охладител допълнително и за сега няма проблем.

          Коментар


          • #6
            От: Тежък волан

            В хидравличния маркуч.

            Коментар


            • #7
              От: Тежък волан

              Днес,при запален двигател, отворих капачката на резервоарчето на сервото и видях че течността вътре бълбука.Това нормално ли е.Ако може колегата Darth да каже по подробно,в кой от двата маркуча се намира въпросният клапан

              Коментар


              • #8
                От: Тежък волан

                Течността не трябва да бълбука ,това говори за проблем с помпата. Относно клапана , казват , че е в първия/по-дългия/ маркуч. Лично аз не съм го отварял , но така е коментирано в руските форуми.

                Коментар


                • #9
                  От: Тежък волан

                  Ей сега ходих отново да гледам.Значи,дал съм грешна информация.Течността не бълбука,а си тече най нормално,с добър дебит,явно от маркуча за връщане.Нивото също е добро.Цветът на течността е жълт.Помпата не шуми,не дрънчи.А бе всичко изглежда нормално.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тежък волан

                    Първоначално публикуван от dizo Преглед на мнение
                    Ей сега ходих отново да гледам.Значи,дал съм грешна информация.Течността не бълбука,а си тече най нормално,с добър дебит,явно от маркуча за връщане.Нивото също е добро.Цветът на течността е жълт.Помпата не шуми,не дрънчи.А бе всичко изглежда нормално.
                    С Dextron ll си, който е червен, а като те чета, явно не си сменял течността,
                    та го направи, или някой който знае как.
                    1л. стига.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #11
                      От: Тежък волан

                      Цвета на маслото е червен /по-скоро -вишнев/ и трябва да си е бистър. Не зная каква е твоята течност с жълт цвят , но не съм чувал за такава на хидравликата/не претендирам за меродавност/. Дори 1л. е много -мисля , че беше около 800 - 850мл.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Тежък волан

                        Първоначално публикуван от Darth Преглед на мнение
                        Цвета на маслото е червен /по-скоро -вишнев/ и трябва да си е бистър. Не зная каква е твоята течност с жълт цвят , но не съм чувал за такава на хидравликата/не претендирам за меродавност/. Дори 1л. е много -мисля , че беше около 800 - 850мл.
                        Жълто на цвят е ZHM, но го ползват от Мерцедес, а мисля и VAG.
                        По-тънко от Dextron ll, но не мога да кажа дали проблема е в него.
                        Явно някой го е сменил по собствена преценка.
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар


                        • #13
                          От: Тежък волан

                          Човек винаги може да научи нещо ново. Благодаря на Джоу!
                          Просто никъде не бях срещал описано такова масло за Теракана.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Тежък волан

                            Всъщност правилното е PSF-3 , един литър.
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Тежък волан

                              Тва па кво е, че сефте го чувам ?

                              В няколко каталога за масла си дават Dextron ll.
                              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X