Здравейте колеги, става въпрос за Хюндая на детето, който е 2008г. и на 158х.км. оригинални.
Кара се предимно градско, като само лятото за няколко дни се излиза на по-дълъг път и естествено дойде проблема с ДПФ-филтъра.
Преди седмица и светна чека, на другия ден ми остави колата да я закарам на сервиз, но като я запалих сутринта ,чека беше изгаснал. Закарах я на диагностика и имаше записана грешка ,свързана с ДПФ-филтъра.
Изчистихме грешката, покарахме колата 20/30 км. извънградско на по-високи обороти, за да се регенерира и така една седмица нямаше проблем, но до днес.
Пак светна чека и сигурно ще я карам в сервиза да го регенерират принудително на място, което не бил добър вариант според някои майстори и можело да се прави 2/3 пъти.
Та съществения въпрос е: Някой имал ли е такъв проблем на този модел, успял ли е да го реши - премахнал ли е въпросния ДПФ физически и софтуерно и има ли някакви проблеми след това?
Евентуално ще съм благодарен и за координати и насоки за, сервиз/човек, който може да извърши тази интервенция.
Кара се предимно градско, като само лятото за няколко дни се излиза на по-дълъг път и естествено дойде проблема с ДПФ-филтъра.
Преди седмица и светна чека, на другия ден ми остави колата да я закарам на сервиз, но като я запалих сутринта ,чека беше изгаснал. Закарах я на диагностика и имаше записана грешка ,свързана с ДПФ-филтъра.
Изчистихме грешката, покарахме колата 20/30 км. извънградско на по-високи обороти, за да се регенерира и така една седмица нямаше проблем, но до днес.
Пак светна чека и сигурно ще я карам в сервиза да го регенерират принудително на място, което не бил добър вариант според някои майстори и можело да се прави 2/3 пъти.
Та съществения въпрос е: Някой имал ли е такъв проблем на този модел, успял ли е да го реши - премахнал ли е въпросния ДПФ физически и софтуерно и има ли някакви проблеми след това?
Евентуално ще съм благодарен и за координати и насоки за, сервиз/човек, който може да извърши тази интервенция.
Коментар