Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

    Един приятел купи такъв един "Кюндар" с проблем в мотора. И сетне се почна: А един основен ремонт, а нов колянов вал с лагери и всичко прилежащо, а друг мотор (дето след монтажа се оказа, че и той бил шибан) а друг един мотор... И сега пича кара чудото на корейската техника на цената на десет годишен японски "джип"!
    Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

    Коментар


    • #17
      От: Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

      Корейското е японец ,както и мотора,ако визираме галопер 1,то е паджеро 1 без разлика в каквото и да било освен в лепенките.Галлопер 2 е същото с добавен ново табло,климатик,кожа подлакътници,ел стъкла,ел.огледала и др.екстри което го прави добре облечено паджеро 1 и се чупи точно колкото и паджерото
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #18
        От: Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

        Все си мисля, че не е едно и също, ама щом казваш.
        Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

        Коментар


        • #19
          От: Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

          Първоначално публикуван от Тодоров009 (Войводата) Преглед на мнение
          Един приятел купи такъв един "Кюндар" с проблем в мотора. И сетне се почна: А един основен ремонт, а нов колянов вал с лагери и всичко прилежащо, а друг мотор (дето след монтажа се оказа, че и той бил шибан) а друг един мотор... И сега пича кара чудото на корейската техника на цената на десет годишен японски "джип"!
          Мнооого обичам големи специалисти, които се пънат да се подиграват на (южно)корейците, щото нали те ония, таковата, само кимчи могат да правят! И да се чуди човек на какво отгоре такова самочувствие?!?

          Войводата, Галопер 1 е лицензионно копие на Паджеро 1. Галопер 2 е корейско доразвитие на същата база с доста подобрения. И моделът се е оказал толкова сполучлив и вървежен на европейския (а и не само) пазар, че с разпространението му са се заели Мицубиши. Затова в каталога на Шваке, Галопер 2 беше вписан като отделна марка, а не в раздела на Хюндай.

          Що се отнася до мотори, корейското копие на японския турбодизел 2.5 има същите проблеми, каквито и оригиналът - малък предкамерен дизел, който не "обича" продължителна работа на високи обороти; чувствителен е към работа с неизправна охладителна система; има система с балансиращи валове, чийто ремък е разположен така, че при евентуално скъсване може да попадне под ангренажния и да стане причина за мазало ...

          По стечение на обстоятелствата, на времето купих Галопер с, както се оказа впоследствие, закрепен за продажба мотор. След читав основен ремонт колата проблеми откъм мотор не е имала, а не чух и от следващия собственик да се оплаква от такива.

          Други проблеми, каквито съм имал, са били сходни с тези на съответния модел на Паджеро, поради което ползвах за информация руския форум за този модел.

          Изобщо, преди да се упражняваме на тема "чудеса на корейската техника", да вземем да си направим една справка какво произвежда Южна Корея, а и да си спомним едно видео от един автосалон, на което един от шефовете на VW се дивеше около един Хюндай: "Защо те могат, а ние - не" ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            От: Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
            ....
            Аз пък бих взел прегрятия на съответната цена отговаряща на състоянието,поне ще знам какво съм правил по него.
            На каква цена ще го вземеш!?
            Главите им вдигнаха чуствително цената - преди беше 800-900 лв., сега е към 1500. гарнитура менте тоя ДВГ не може, айде и там 150. Не носи и на менте агренажни ремъци и ролки, айде и там 200-300 лв. Айде и читави сегменти 150-200. Лагери 200-300. Масло, филтри и антифриз 200-300.
            200-300 гарнитурки и семеринги. И какво стана 2500 грубо, без нищо друго да се сменя! Ами труд, аз тоя ДВГ да го извадя, да го разглобя, да го ремонтирам и пак да го кача колко ще струва!?
            Ааа, забравих и съединител 300-400 лв., ревизия на ГНП, инжектори 200 -300 лв., вискосъединител 200-300 лв., водна помпа, термостат, ремъци ...
            А па ако и турбина и радиатор трябва да се правят/купуват става .... подарък трябва да е.

            Коментар


            • #21
              От: Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Мнооого обичам големи специалисти, които се пънат да се подиграват на (южно)корейците, щото нали те ония, таковата, само кимчи могат да правят! И да се чуди човек на какво отгоре такова самочувствие?!?

              Войводата, Галопер 1 е лицензионно копие на Паджеро 1. Галопер 2 е корейско доразвитие на същата база с доста подобрения. И моделът се е оказал толкова сполучлив и вървежен на европейския (а и не само) пазар, че с разпространението му са се заели Мицубиши. Затова в каталога на Шваке, Галопер 2 беше вписан като отделна марка, а не в раздела на Хюндай.

              Що се отнася до мотори, корейското копие на японския турбодизел 2.5 има същите проблеми, каквито и оригиналът - малък предкамерен дизел, който не "обича" продължителна работа на високи обороти; чувствителен е към работа с неизправна охладителна система; има система с балансиращи валове, чийто ремък е разположен така, че при евентуално скъсване може да попадне под ангренажния и да стане причина за мазало ...

              По стечение на обстоятелствата, на времето купих Галопер с, както се оказа впоследствие, закрепен за продажба мотор. След читав основен ремонт колата проблеми откъм мотор не е имала, а не чух и от следващия собственик да се оплаква от такива.

              Други проблеми, каквито съм имал, са били сходни с тези на съответния модел на Паджеро, поради което ползвах за информация руския форум за този модел.

              Изобщо, преди да се упражняваме на тема "чудеса на корейската техника", да вземем да си направим една справка какво произвежда Южна Корея, а и да си спомним едно видео от един автосалон, на което един от шефовете на VW се дивеше около един Хюндай: "Защо те могат, а ние - не" ...
              Чавдаре, не съм голям специалист, нито ще спра да се подигравам на корейската "техника"! Щом ви е кеф - карайте си ги! Аз карах служебна близо три години и ми стига!

              Да спрем до тук, а? Обещавам, че подигравките ми с гореопоменатата корейска марка и изобщо с корейската "техника", няма да бъдат отразявани в тоя форум.
              Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

              Коментар


              • #22
                От: Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

                Най-обичам да се пишат глупости за корейската техника Видиш ли, тя е единствената, която се разваля... Японската и немската никога не се развалят

                Иначе по темата - трудът е немалко перо в ремонтните разходи и в в ниския ценови клас определено не си заслужава да се купува автомобил с проблем вместо работещ такъв...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #23
                  От: Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                  ... в ниския ценови клас определено не си заслужава да се купува автомобил с проблем вместо работещ такъв...
                  По това спор няма. Освен ако проблемният автомобил не може да се вземе на цена, която да оправдава разходите по евентуален ремонт.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

                    Колко е най-скъпият Галопер в мобилето... 6-7 хиляди лева... Значи "донорът" трябва да е за 1000лв, та като сложиш "нов" двигател, да ти излезе с 1000 по-евтин от готовите...
                    Ако беше нещо, което нормално е 20 000, а го купиш за 10 000... По-смислено ми се вижда...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #25
                      От: Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

                      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                      Колко е най-скъпият Галопер в мобилето... 6-7 хиляди лева... Значи "донорът" трябва да е за 1000лв, та като сложиш "нов" двигател, да ти излезе с 1000 по-евтин от готовите...
                      Ако беше нещо, което нормално е 20 000, а го купиш за 10 000... По-смислено ми се вижда...
                      Само дето изобщо нямаш гаранция, че "най-скъпият Галопер в мобилето" не е скрита лимонка ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

                        Абе човека нали се отказа, защо си чешем езиците?
                        Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                        0882 52 00 52 - Жоро

                        Коментар


                        • #27
                          От: Алтернативен двигател за Хюндай Галопер

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          На каква цена ще го вземеш!?
                          Главите им вдигнаха чуствително цената - преди беше 800-900 лв., сега е към 1500. гарнитура менте тоя ДВГ не може, айде и там 150. Не носи и на менте агренажни ремъци и ролки, айде и там 200-300 лв. Айде и читави сегменти 150-200. Лагери 200-300. Масло, филтри и антифриз 200-300.
                          200-300 гарнитурки и семеринги. И какво стана 2500 грубо, без нищо друго да се сменя! Ами труд, аз тоя ДВГ да го извадя, да го разглобя, да го ремонтирам и пак да го кача колко ще струва!?
                          Ааа, забравих и съединител 300-400 лв., ревизия на ГНП, инжектори 200 -300 лв., вискосъединител 200-300 лв., водна помпа, термостат, ремъци ...
                          А па ако и турбина и радиатор трябва да се правят/купуват става .... подарък трябва да е.
                          Андро,ако галопера го вземеш за 3000-3500 и добавиш 2000 лв.Получаваш машина която няма да я мислиш стотина хил.км
                          Нали няма да смятаме гуми,лебедка,автоматични хъбове.Ако търсиш икономия,не си купуваш 2 тона кола със скоростна кутия по голяма от двигатела на лека кола.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X