Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на каретата на карданите на Hyundai Galloper

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на каретата на карданите на Hyundai Galloper

    Здравейте, колеги.Преди няколко дни купих Хундаи Галопер 2.5тди 1998 г. дълга база и както се полага отидох при едно маисторче за преглед на състоянието (нямах възможност да отида преди покупката).Та маисторчето каза, че двете карета на предния кардан са за сменяване а също така и на задния.След като прочетох няколко теми във форума останах с впечатлението, че при смяна на каретата на карданите се налагало някаква центровка и балансиране на карданите след смяната на карета. И в тоя ред на мисли искам да попитам по знаешите дали и при мен се налага такава процедура ,и ако да ,дали мога да гласувам доверие на това момче.Мисълта ми е. Не трябва ли някаква по специална апаратура за балансиране на карданите или може да се направи и в обикновен сервиз.БЛАГОДАРЯ .П.С. Имам и още едно питане .Когата развихме болта за маслото на задния диф не потече масло и останах малко учуден .Може ли някои да ми каже дали е нормално и до къде трябва да е маслото-мисля че дифа е лсд.В смисъл като го сменя да го пълня ли до горе.

  • #2
    От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

    При смяна на карета на кардан не е задължително да се прави баланс.Ако се сменят кадърно де.Интересно си купуваш кола,без да я погледнеш...
    В задния диф,ако няма масло,и е каран така,вероятно е за боклука.Маслото трябва да е до нивото на горната пробка.И трбва да е масло за диференцияли с повишено триене(ЛСД).
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

      Този "Галопер" ще да е много специален , ако е с ЛСД. Нормалните са с едно и също масло и в двата дифа. Но се отвива "болта" за източване и си личи ( щот и от там , ако не текне...) Смело , колега-почти Паджеро е. И корейците догаждат коли. Със здраве да си я бръмчиш!
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #4
        От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

        Повечето двойки са с лсд,бележете кардана и сменяй,ако има вибрации после ще се мисли
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

          Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
          Този "Галопер" ще да е много специален , ако е с ЛСД. Нормалните са с едно и също масло и в двата дифа. ...
          Хайде да не приказваме на едро без да сме наясно! Дотук повечето Галопери от второто поколение, които съм срещал (в т.ч. и този, който притежавах известно време), са били с LSD отзад и, съответно, са изисквали масло 75w140 за LSD отзад.

          А по темата - няма нужда от балансиране на карданите след смяна на карета. И пак по темата - веднага сменете всички масла в диференциали, скоростна кутия, раздатка, двигател. Нормалното пълнене на диф-овете е докато протече масло от отвора.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

            Колеги благодаря ви за бързите отговори.Ще изчакам празниците и веднага след тях почвам цялостно обслужване.НАДЯВАМ се да няма сериозни последствия от недостига на масло в задния диф.Имам и още няколко питания под формата на няколко точки.1.Когато сменям агренажния ремък трябва ли да сменя и водната помпа(имам в предвид дали производителя е указал това)2.Някаква идея тоя мотор 2.5тди какви параметри има .Че чета в ауто.дата и нещо не мога да разбера.щото моя модел е 1998 г. 99 кс. по талон а в ауто дата излиза че трябва да е произведен след 2000г. 4. колко тежко ремарке мога да тегля.5..Преди няколко год. имах ТОИОТА ЛЕНД КРУЗЕР 120 с фул таим предаване и не се замислях за вклучване на предния мост и в тая връзка питането ми е при вклучване на 4х4 при ГАЛОПЕРА нормално ли е да се получава нещо като забиване на предницата след пускане на педала на газта.Имам чувстото че нещо го държи и не върви по инерция .Имам и още питания ама за сега това БЛАГОДАРЯ.П.С.Може ли и мнение относно резервните части от къде да си ги закупя.

            Коментар


            • #7
              От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

              С вкл.предно на прав участък и еднакви гуми не трябва да правиш никаква разлика,разлика се усеща ако навиеш пълен ляв или десен и си на твърда настилка асфалт .....Права отсечка не трябва да усеща нищо.
              За ремаркето, тегля всякакви,и каравана и обикновено подсилено с 2 т.баластра дърпах,галопера има бавни дифове и не среща трудности
              Проблем са му високите обороти респективно скорост,вдигал съм за проба 150 km. обаче 80-100 км. му е нормално,по бързо не е здравословно за мотора
              Последно редактирано от Roninn; 29-12-13, 22:28.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

                Тоя мотор има 3 ангренажни ремъка.СМЕНЯТ СЕ И 3-ТЕ!!!Водната помпа-също.Аз бих сменил и антифриза...
                Принципно при всички парт-тайм джипки се "усеща" включването на предния мост малко или много.Закарай си колицата при някой ,който е наясно с тези системи да я разгледа...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #9
                  От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  Тоя мотор има 3 ангренажни ремъка ...
                  Аз повече от два не мога да ги докарам - ангренажен ремък + ремък на балансиращите валове. И наистина е добре да се сменят и двата, защото при този двигател не са рядкост случаите, в които се къса ремъкът на балансиращите валове и парче отива под ангренажния и после отиде та се не видЕ ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Аз повече от два не мога да ги докарам - ангренажен ремък + ремък на балансиращите валове. И наистина е добре да се сменят и двата, защото при този двигател не са рядкост случаите, в които се къса ремъкът на балансиращите валове и парче отива под ангренажния и после отиде та се не видЕ ...
                    Прав си,моя грешка.2 са и трябва да се сменят и 2-та.
                    Весели празници!
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

                      Благодаря за отговорите.Значи сменям де що видя ремаци и за по сигурно водна помпа и антифриз.Значи ,при мен си е нормално да се усеща спиране когато съм на 4х4 особено в завои.Като се замисля маи точно тогава ми забиваше. при завиване.Колеги гледам по интернет има карета за дифофе от 24 до 50лв.МОже ли да ми препоръчата читави части от къде да закупя.То е ясно че в инд.комерс ги има ,ама дали не плащам по висока цена за име, а качеството да е същото.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

                        Колега, НЕ карай 4х4 при суха настилка ( еле пък асвалт ) . Защо ти е? А и това е най бързият начин да прецакаш колата. Уви на повечето от нас това се е случвало преди да проверим тук. Със здраве да си го караш.
                        Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                        0882 52 00 52 - Жоро

                        Коментар


                        • #13
                          От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

                          Не е непременно задължително в Индкомерс да са най-скъпи частите. Случвало ми се е там някои неща да са по-евтини, отколкото другаде. Иначе, като алтернативен доставчик - "Колос МС".

                          И аз да кажа: Недей да караш на 4х4 по сухи и твърди повърхности, защото ще плачеш! Потърси във форума що е то "парт тайм" система!
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

                            Извинявам се колеги забравил съм да спомена, че когато купувах джипа, само тогава го поткарах за малко на 4х4 бързи бавни,(бях чел за партаима ама ми се стори странно да спира след пускане на газта и за това реших да попитам форума) за да разбера дали работят и от тогава на асвалт не смея(а и в момента не го карам щото не съм го обслужил все още).Но все пак благодаря за предупрежденията.Що се отнася до резервните части ,значи Инд.комерс и Колос МС предлагат оригинални части.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper

                              Първоначално публикуван от bpenchev Преглед на мнение
                              Благодаря за отговорите.Значи сменям де що видя ремаци и за по сигурно водна помпа и антифриз.Значи ,при мен си е нормално да се усеща спиране когато съм на 4х4 особено в завои.Като се замисля маи точно тогава ми забиваше. при завиване.Колеги гледам по интернет има карета за дифофе от 24 до 50лв.МОже ли да ми препоръчата читави части от къде да закупя.То е ясно че в инд.комерс ги има ,ама дали не плащам по висока цена за име, а качеството да е същото.
                              Казах ти,не е нормално да усещаш тормоз,единствено с напълно навит волан тръгване от място се усеща напрежение,отпусни волана една педя и напрежението изчезва,останалото не е нормално.... Ела да пробваш моя
                              Ако си го пробвал на бавни,малкия лост в крайно положение напред е нормално да забие муцуна при пускане на газта
                              Карета взех за 35-40 лв. от кейджи,мобо едно към едно с тези от индкомерс,както ти каза чавдар в инд има части на ниски цени примерно тампоните на стаб.щанга бяха левче за разлика от другите магазини
                              Последно редактирано от Roninn; 30-12-13, 23:33.
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X