Здравейте, колеги.Преди няколко дни купих Хундаи Галопер 2.5тди 1998 г. дълга база и както се полага отидох при едно маисторче за преглед на състоянието (нямах възможност да отида преди покупката).Та маисторчето каза, че двете карета на предния кардан са за сменяване а също така и на задния.След като прочетох няколко теми във форума останах с впечатлението, че при смяна на каретата на карданите се налагало някаква центровка и балансиране на карданите след смяната на карета. И в тоя ред на мисли искам да попитам по знаешите дали и при мен се налага такава процедура ,и ако да ,дали мога да гласувам доверие на това момче.Мисълта ми е. Не трябва ли някаква по специална апаратура за балансиране на карданите или може да се направи и в обикновен сервиз.БЛАГОДАРЯ .П.С. Имам и още едно питане .Когата развихме болта за маслото на задния диф не потече масло и останах малко учуден .Може ли някои да ми каже дали е нормално и до къде трябва да е маслото-мисля че дифа е лсд.В смисъл като го сменя да го пълня ли до горе.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Смяна на каретата на карданите на Hyundai Galloper
Свий
X
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
При смяна на карета на кардан не е задължително да се прави баланс.Ако се сменят кадърно де.Интересно си купуваш кола,без да я погледнеш...
В задния диф,ако няма масло,и е каран така,вероятно е за боклука.Маслото трябва да е до нивото на горната пробка.И трбва да е масло за диференцияли с повишено триене(ЛСД).0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
Този "Галопер" ще да е много специален , ако е с ЛСД. Нормалните са с едно и също масло и в двата дифа. Но се отвива "болта" за източване и си личи ( щот и от там , ако не текне...) Смело , колега-почти Паджеро е. И корейците догаждат коли. Със здраве да си я бръмчиш!
Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
Повечето двойки са с лсд,бележете кардана и сменяй,ако има вибрации после ще се мислиGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнениеТози "Галопер" ще да е много специален , ако е с ЛСД. Нормалните са с едно и също масло и в двата дифа. ...
А по темата - няма нужда от балансиране на карданите след смяна на карета. И пак по темата - веднага сменете всички масла в диференциали, скоростна кутия, раздатка, двигател. Нормалното пълнене на диф-овете е докато протече масло от отвора.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
Колеги благодаря ви за бързите отговори.Ще изчакам празниците и веднага след тях почвам цялостно обслужване.НАДЯВАМ се да няма сериозни последствия от недостига на масло в задния диф.Имам и още няколко питания под формата на няколко точки.1.Когато сменям агренажния ремък трябва ли да сменя и водната помпа(имам в предвид дали производителя е указал това)2.Някаква идея тоя мотор 2.5тди какви параметри има .Че чета в ауто.дата и нещо не мога да разбера.щото моя модел е 1998 г. 99 кс. по талон а в ауто дата излиза че трябва да е произведен след 2000г. 4. колко тежко ремарке мога да тегля.5..Преди няколко год. имах ТОИОТА ЛЕНД КРУЗЕР 120 с фул таим предаване и не се замислях за вклучване на предния мост и в тая връзка питането ми е при вклучване на 4х4 при ГАЛОПЕРА нормално ли е да се получава нещо като забиване на предницата след пускане на педала на газта.Имам чувстото че нещо го държи и не върви по инерция .Имам и още питания ама за сега това БЛАГОДАРЯ.П.С.Може ли и мнение относно резервните части от къде да си ги закупя.
Коментар
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
С вкл.предно на прав участък и еднакви гуми не трябва да правиш никаква разлика,разлика се усеща ако навиеш пълен ляв или десен и си на твърда настилка асфалт .....Права отсечка не трябва да усеща нищо.
За ремаркето, тегля всякакви,и каравана и обикновено подсилено с 2 т.баластра дърпах,галопера има бавни дифове и не среща трудности
Проблем са му високите обороти респективно скорост,вдигал съм за проба 150 km. обаче 80-100 км. му е нормално,по бързо не е здравословно за мотораПоследно редактирано от Roninn; 29-12-13, 22:28.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
Тоя мотор има 3 ангренажни ремъка.СМЕНЯТ СЕ И 3-ТЕ!!!Водната помпа-също.Аз бих сменил и антифриза...
Принципно при всички парт-тайм джипки се "усеща" включването на предния мост малко или много.Закарай си колицата при някой ,който е наясно с тези системи да я разгледа...0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнениеТоя мотор има 3 ангренажни ремъка ...И наистина е добре да се сменят и двата, защото при този двигател не са рядкост случаите, в които се къса ремъкът на балансиращите валове и парче отива под ангренажния и после отиде та се не видЕ ...
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеАз повече от два не мога да ги докарам - ангренажен ремък + ремък на балансиращите валове.И наистина е добре да се сменят и двата, защото при този двигател не са рядкост случаите, в които се къса ремъкът на балансиращите валове и парче отива под ангренажния и после отиде та се не видЕ ...
Весели празници!0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
Благодаря за отговорите.Значи сменям де що видя ремаци и за по сигурно водна помпа и антифриз.Значи ,при мен си е нормално да се усеща спиране когато съм на 4х4 особено в завои.Като се замисля маи точно тогава ми забиваше. при завиване.Колеги гледам по интернет има карета за дифофе от 24 до 50лв.МОже ли да ми препоръчата читави части от къде да закупя.То е ясно че в инд.комерс ги има ,ама дали не плащам по висока цена за име, а качеството да е същото.
Коментар
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
Колега, НЕ карай 4х4 при суха настилка ( еле пък асвалт ) . Защо ти е? А и това е най бързият начин да прецакаш колата. Уви на повечето от нас това се е случвало преди да проверим тук. Със здраве да си го караш.Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
0882 52 00 52 - Жоро
Коментар
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
Не е непременно задължително в Индкомерс да са най-скъпи частите. Случвало ми се е там някои неща да са по-евтини, отколкото другаде. Иначе, като алтернативен доставчик - "Колос МС".
И аз да кажа: Недей да караш на 4х4 по сухи и твърди повърхности, защото ще плачеш! Потърси във форума що е то "парт тайм" система!Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
Извинявам се колеги забравил съм да спомена, че когато купувах джипа, само тогава го поткарах за малко на 4х4 бързи бавни,(бях чел за партаима ама ми се стори странно да спира след пускане на газта и за това реших да попитам форума) за да разбера дали работят и от тогава на асвалт не смея(а и в момента не го карам щото не съм го обслужил все още).Но все пак благодаря за предупрежденията.Що се отнася до резервните части ,значи Инд.комерс и Колос МС предлагат оригинални части.
Коментар
-
От: Смяна на каретата на карданите на Hyuindai galoper
Първоначално публикуван от bpenchev Преглед на мнениеБлагодаря за отговорите.Значи сменям де що видя ремаци и за по сигурно водна помпа и антифриз.Значи ,при мен си е нормално да се усеща спиране когато съм на 4х4 особено в завои.Като се замисля маи точно тогава ми забиваше. при завиване.Колеги гледам по интернет има карета за дифофе от 24 до 50лв.МОже ли да ми препоръчата читави части от къде да закупя.То е ясно че в инд.комерс ги има ,ама дали не плащам по висока цена за име, а качеството да е същото.
Ако си го пробвал на бавни,малкия лост в крайно положение напред е нормално да забие муцуна при пускане на газта
Карета взех за 35-40 лв. от кейджи,мобо едно към едно с тези от индкомерс,както ти каза чавдар в инд има части на ниски цени примерно тампоните на стаб.щанга бяха левче за разлика от другите магазиниПоследно редактирано от Roninn; 30-12-13, 23:33.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар