Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с горивен филтър на хюндаи галопер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Днес рових в гаража и ми попадна една туба със бензин,викам си,сега е момента,със галопера бях , резервоар е на 200 км.от зареждане ,бум 10 кила бензин в резервоара,и след 30 км пак същата работа,едвам стига 60-70 км.Като форсирам на място,стига до 3000-3200 оборота и спира.

    Като напомпя със помпичката да стане твърда,се форсира до 4000+ оборота и влиза в червеното ,това трае 10-15 секунди и пак се форсира до 3000 оборота макс.Като напомпя ,пак до 4000+ оборота за 10-15 секунди и помпата е мека.Стигам до извода че смуче въздух от някъде.Проблема е ясно изразен тогава когато има бензин в нафтата.Само с нафта ,работи стабилно ,заковава 900 оборота на празен ход.

    Има ли бензин,оборотите на празен ход падат до степен да загасне.Явно смучи въздух от някъде ,и поради вискозитета на нафтата почти не се усеща.

    Друг вариант е да смуче от оня прословут семеринг на помпата.
    Чета и че при образуване на вакуум във помпата,нафтата завира (газира и т.н) става пенлива.

    Със сигурност не стига нафта и помпата не се храни достатъчно,ще захраня помпата от туба да съм сигурен че там проблеми няма,и ще гледам назад към резервоара.

    Иначе колата пали от четвърт,стартера не се чува,чукваш ключа и мотора работи.Комънрейла който карам ,завърта поне оборот докато запали,галопера пали на мига.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      Друг вариант е да смуче от оня прословут семеринг на помпата.
      Тоя семеринг го има само на помпата на 2,8 двигателя при Паджеро, доколкото знам. Ти нали си с 2,5?
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • Roninn
        Roninn коментира
        Редактиране на коментар
        Да,с 2.5

    • #33
      Аз бих сменил всички маркучи на подаващата нафта. Както и притягащите скоби.

      Коментар


      • Roninn
        Roninn коментира
        Редактиране на коментар
        То няма кой знае колко маркучи,тръбата от резервоара до филтъра е метална,има една педя маркуч.Ще го реша тоя проблем,само да ми остане малко време.Днес реших да обезвъздуша горивния филтър,според мен,до средата беше пълен,нагоре въздух,на четвъртото напомпване излезе нафта от пробката.Сега тръгна до 3500 оборота.

      • Паджеровод
        Паджеровод коментира
        Редактиране на коментар
        "тръбата от резервоара до филтъра е метална"
        Е тя де, тя е надупчената от корозия...

      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Ако тръбата е тръгнала, би трябвало да е омазнена където има проблем.

        Един прозрачен мерцедесов филтър непосредствено преди горивният ще покаже къде е проблема със смученето, дали преди или след него.
        ...ако въобще е това де.

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X