Здравейте, имах леко омасляване в задната страна капака на клапаните и реших да сменя гарнитурата. В течение на работата направих "малко" снимки та евентуално да съм полезен на някой "домашен майстор". Поради факта че вече бях поразглобил колата преди де почна снимките за нагледното ми "ръководство" , съм снимал отзад на пред и после подредих фотосите - затова нещата са толкова чисти, но мисля че стана добре. Та да започвам

-това е пациента

- сестра, скалпел моля

- разбира се трябва да се свалят клемите на акомулатора, свалих и самият него, за по удобна работа, свалянето на предпазната кора някъде съм го пропуснал, на има 5бр.болтове и пада лесно.

-ред е и на кулера

- просто 4 болта и 2 скоби

- е стигнахме и до втората прахо и термо изолираща кора

-извадете буксата преди да развиете 15 - те бр. болтове, които държат кората

- трябва да се свали и дясната стойка за кулера, понеже пречи да се свали капака на клапаните



- така се откачат първите букси



- ред е на подаващите нафта тръбопроводи, не забравяйте че е хубаво да ги обозначите по ред на сваляне, за да Ви е по лесно при поставяне






- свалят се маркучите за обратно гориво и аз възстанових изгорелият изолирбанд


- сваляме застопуряващите скоби да дюзите, без да сваляме самите дюзи, за днешното упражнение това не е необходимо



- имаше теч от датчика за оборотите на разпределителният вал та и той видя бял свят


- това са болтовете на капака на ангренажа отгоре, общо 4 бр.





- сваляме 15 бр. болтове, и стигаме до светая светих

- светая светих












- стигаме до момента в който са свалени, почистени, силиконизирани и поставени отново на място двата полукръга отзад на главата. По-големият изпълнява функция на държач на датчика на оборотите. И двата бяха съмнителни откъм уплътняващи функций, та затова бяха приведени в приличен вид.



-това е пациента
- сестра, скалпел моля

- разбира се трябва да се свалят клемите на акомулатора, свалих и самият него, за по удобна работа, свалянето на предпазната кора някъде съм го пропуснал, на има 5бр.болтове и пада лесно.
-ред е и на кулера
- просто 4 болта и 2 скоби
- е стигнахме и до втората прахо и термо изолираща кора
-извадете буксата преди да развиете 15 - те бр. болтове, които държат кората
- трябва да се свали и дясната стойка за кулера, понеже пречи да се свали капака на клапаните
- така се откачат първите букси
- ред е на подаващите нафта тръбопроводи, не забравяйте че е хубаво да ги обозначите по ред на сваляне, за да Ви е по лесно при поставяне
- свалят се маркучите за обратно гориво и аз възстанових изгорелият изолирбанд
- сваляме застопуряващите скоби да дюзите, без да сваляме самите дюзи, за днешното упражнение това не е необходимо
- имаше теч от датчика за оборотите на разпределителният вал та и той видя бял свят
- това са болтовете на капака на ангренажа отгоре, общо 4 бр.
- сваляме 15 бр. болтове, и стигаме до светая светих
- светая светих
- стигаме до момента в който са свалени, почистени, силиконизирани и поставени отново на място двата полукръга отзад на главата. По-големият изпълнява функция на държач на датчика на оборотите. И двата бяха съмнителни откъм уплътняващи функций, та затова бяха приведени в приличен вид.
Коментар