Абе помагат си, в Москва карах, забравяш че е лед, приятелчето само ми казваше да не бода така спирачката че тези отзад шипове може и да нямат...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Абсолютно, нали това написах че в конкретния случай не опира до геометрична проходимост.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Е къде видя тук нещо друго при два блокируеми диференциала. А Асен да прочете постовете по-нагоре, защото говорим за едно и също с него. Геометричната проходимост е важна при пресечен терен. При гладък и хлъзгав терен има значение разпределението на двигателното усилие между колелата. Тук се блокира междуосевия и задния диференциал - три ще въртят като минимум... Абе вас Венци не ви ли е научил до сега на елементарни неща, то това си е АБВ-то на офроада... Баси, даже ми е обидно, хората пишат, и то точно и аргументирано, а после идва някой и казва - това не е кола щот буксува....
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
И аз това казвам ,ама quadraвсе го завърта,че драйвъра бил слаб,гумите можело да са скапани и т.н.Абе защитник на американската продукция/с ниско качество/
Ще помоля модератора да заключи темата поради непрофесионални изказвания на някои от учасниците.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Сцеплението не е свойство на конкретния автомобил, а на гумите...
Аз за това говоря! Не знам какво по точно да чета, но аз затова имах предвид! И пак според мен една кола 4х4, на утъпкан сняг върви повече от джип, защото центъра на тежеста е много по-ниско !
Абсолютно вярно... Макар че и там системите на 4Х4 задвижване са безброй и всичките се държат различно... Най-глупавото нещо е 4motion, с такова закъснение включва задния мост че само ти прави мечешка услуга...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Бах тоя паркетник с 40 санта клиренс, два блокируеми дифа и 2.65 предавателно отношение на демултипликатора...+ мноооого коне и още повече ВЪРТЯЩ МОМЕНТ
Заеби....
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар