От: CR-V III мнения, плюсове и минуси
Първо честито (нали така се казва).
Относно маркуча- случва се, но обикновено при Акордите с този двигател. При СРВ, за пръв път чувам от теб,но винаги има пръв път.
Относно съвети- сигурно си го направил,но пак да ти кажа: обслужи си колата, смени всички масла, на двигателя, скорости и диференциала, НО задължително с оригинални на Хонда (за да нямаш проблеми), филтрите, също и антифриза и спирачната течност, сипвай нормално гориво и си карай колата с кеф.
Какво те очаква, ами никой не знае, но ако колата е на реалните километри, сигурно е с оригинален акумулатор и сигурно догодина ще го сменяваш
.Може, след 30-40 х.км. да се наложи и смяна на комплект съединител и маховик, но това като му дойде времето.
Естествено, накладки и дискове като им дойде времето, ама това сигурно си го знаеш.
И да те поуплаша малко, знам за цели 3 СРВ-та, като твоето, които са имали проблем с компресора на климатика, но са ги оправили
.
Е това е, карай спокойно и не го мисли
.
Първо честито (нали така се казва).
Относно маркуча- случва се, но обикновено при Акордите с този двигател. При СРВ, за пръв път чувам от теб,но винаги има пръв път.
Относно съвети- сигурно си го направил,но пак да ти кажа: обслужи си колата, смени всички масла, на двигателя, скорости и диференциала, НО задължително с оригинални на Хонда (за да нямаш проблеми), филтрите, също и антифриза и спирачната течност, сипвай нормално гориво и си карай колата с кеф.
Какво те очаква, ами никой не знае, но ако колата е на реалните километри, сигурно е с оригинален акумулатор и сигурно догодина ще го сменяваш

Естествено, накладки и дискове като им дойде времето, ама това сигурно си го знаеш.
И да те поуплаша малко, знам за цели 3 СРВ-та, като твоето, които са имали проблем с компресора на климатика, но са ги оправили

Е това е, карай спокойно и не го мисли

Коментар