От: Маосквич ли карам, Хонда ли?
На кое викаш "клапата за топло"?!
Ако е на оная врътка със синьо в единия й край, и червено в другия, то това е кранчето за спиране на горещата течност към радиаторчето на парното. Единствената студена течност, която ще отиде в двигателя е тази от радиаторчето. Нямам идея, дали това е проблем за топлата вече глава.
До отваряне на термостата, водата в големия радиатор отпред е почти студена, т.е. леееко е загрята, и затова няма проблем за двг, когато термостатът отвори големия кръг.
Да ти кажа аз, как практикувам.
Сутрин спирам вентилатора на парното, и оставям кранчето на радиаторчето отворено, т.е. на топло. Като достигне двигателя работна температура, пускам вентилатора. Обикновено това става след 1.5-3 км. градско каране, ако тръгна веднага след паленето, и зависи, колко студено е навън.
Естествено, правя така ако предното стъкло не е изпотено. Ако е, процедурата е друга
На кое викаш "клапата за топло"?!
Ако е на оная врътка със синьо в единия й край, и червено в другия, то това е кранчето за спиране на горещата течност към радиаторчето на парното. Единствената студена течност, която ще отиде в двигателя е тази от радиаторчето. Нямам идея, дали това е проблем за топлата вече глава.
До отваряне на термостата, водата в големия радиатор отпред е почти студена, т.е. леееко е загрята, и затова няма проблем за двг, когато термостатът отвори големия кръг.
Да ти кажа аз, как практикувам.
Сутрин спирам вентилатора на парното, и оставям кранчето на радиаторчето отворено, т.е. на топло. Като достигне двигателя работна температура, пускам вентилатора. Обикновено това става след 1.5-3 км. градско каране, ако тръгна веднага след паленето, и зависи, колко студено е навън.
Естествено, правя така ако предното стъкло не е изпотено. Ако е, процедурата е друга
Коментар